Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto ku huvittais ryypätä mut ei voi ku imettää

Vierailija
11.09.2009 |

Raskausaikana ei tehny mieli yhtään mut nyt sitten saa oikein miettiä, miten pystyy oleen vetämättä railakkaita kännejä. En haluis olla känniäiti, mutta ryyppääminen on vaan niin kivaa. Höh. Meneeköhän tää ohi ajallaan. Eli voiko muuttua sellaseks, että ei tee oikeesti enää mieli juoda vai joutuuko tässä kärvistelmään (vastoin tahtoaan absolutisti) seuraavat 18 vuotta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ainakin menohalut heti ohi kun tulin raskaaksi ja kun vauva syntyi, ei vaan huvittanut enää lähteä mihinkään, ei edes juoda kotona saunasiideriä...tätä on nyt kestäny sellaset viisi vuotta, olen tosin jo yli 3o ja saanu viettää villiäkin elämää ennen äitiyttä...

Vierailija
2/4 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva siitä kuole. Voit ihan hyvin ottaa joskus. Tai vaikka vetää kerran perskännit jos sitlä tuntu. Kun vaan huolehdit että vauvaa hoitaa tuona aikana joku selvä aikunen ja että vauvan ruokapuoli on järjestettynä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain itse äidin, joka ei juonut ikinä, ja nyt ajattelen, että jos juon kerran, juon toisenkin, ja kohta olen järkkäämässä lasta hoitoon, että pääsen tyttöjen iltaan... ap.

Vierailija
4/4 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa vuodessa että pääsee tyttöjen iltaan?

Halleluja, mitä marttyyrimammoja...

Ei sitä nyt koko muusta elämästä tarvitse luopua, vaikka saa vauvan. Toki juomisen aikaa ja paikkaa pitää miettiä, muttei tyttöjeniltoja tavii unohtaa, koska on äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi