Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työkaveri vihjailee/kiusoittelee, että petän miestäni?

Vierailija
10.09.2009 |

Vitsiksi ne jutut on kai tarkoitettu, mutta minua ärsyttää. Hän kailottaa koko työporukan kuullen näitä juttujaan, enkä ole varma, ymmärtävätkö kaikki niitä vitsiksi.

Hän on mm. sanonut, että minun miespuoliset ystäväni ovat "todella huolestuttava juttu" aviomieheni kannalta. Ja nyt viimeksi hän huuteli "niin kuka se Markku on, jonka kanssa sulla on yhteinen hotellihuone?"

Olen kyllä pistänyt samalla mitalla takaisin, mutta alkaa kyllästyttää. Tohtisikohan sitä sanoa suoraan, ettei tykkää toisen puheista? Tällaista on yllättävän vaikea ottaa puheeksi, helpompaa on vain sietää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varmaan lopettaa miesmäisessä yhteisössä työskentely jos on tiukkapipoinen. Onko todella niin että joku menee ja kertoilee kotona paniikissa että työpaikalla joku vihjailee vitsin varjolla tällaista ettei vain "Kuule sivuteitä" näitä juttuja.

Hohhoijaa.

Lopettakaa se tiukkapipoisuus ja antakaa huumorin kukkia niin kaikilla on mukavampi olla. Juuri tämä on se syy, miksi itse nautin miesten kanssa työskentelystä enkä kestäisi tiukkisnaisia - onneksi meiltä löytyy vain huumorinaisia!

t. ihmettelijä!!

Vierailija
22/28 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuvittelin pääseväni helpoimmalla miesten typerästä seksilänkytyksestä kun löisin vitsiksi ja vastaisin samantyylisesti. Vielä mitä, siinä kävi niin ettei porukka todellakaan tajunnut vitsiä vaan kuvittelivat että ne typerät juorut ovat oikeasti totta. En tiedä mahtaako joku vieläkin uskoa niin, vaikka yritinkin sitten jälkikäteen oikaista.

Meidän miesvaltaisella työpaikalla naisiin kohdistuva muka-hyväntahtoinen seksiin viittaava läppä on valitettavan tavallista. Jos nykyään tulee samantyyppistä juttua vastaan niin yritän edelleen olla suhtautuvinani huumorilla (oikeasti ei naurata yhtään), mutta teen kyllä vastaheitoissani selväksi että juttu on hakoteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi tosiaan ottaa todesta tai höpöjutut mennä vääriin korviin.

Vierailija
24/28 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihastunut sinuun mutta tietää ettei voi sinua koskaan saada joten sitten kääntää tunteet vihantunteiksi ja ikäänkuin syyttää sinua siitä, että olet toisen miehen kanssa. Viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä:)

Vierailija
25/28 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Annat samanlaisella huumorilla takaisin kahta kauheammin, jos sun pokka pitää ja pystyt siihen. Onko tilanne se, että tämä työkaveri on mies? Kun hän kyselee tuollaisesta Markusta, sanot isoon ääneen, että Markku on mun rakastaja, käydään hotellissa panemassa aina kun mahdollista.

Voit myös (jos hän on mies) sanoa isoon ääneen kaikkien kuullen, että ei tavata, enää, sulla on niin pieni, että se ei riitä mua tyydyttämään. Tai että voisit sinäkin jotain vastuuta ottaa siitä, että mä sain sen klamydian sulta. Ei mulla ole ollut ketään muita. Nää hommat pitää sitten sanoa oikeesti tosi isoon ääneen esim. avokonttorissa tai ruokalassa tms.

2. Sanot hänelle suoraan, että hänen huumorinsa ei miellytä sinua ja jos tämä sanominen ei auta, aiot keskustella asiasta esimiehen kanssa. Ja jos hänelle suoraan sanoinen ei auta, keskustelet todella esimiehen kanssa asiasta, tuo on työpaikkakiusaamista.

Kumpikin toimii. Ja TODELLAKIN saa ja pitää sanoa jos ei jostain huumorista tykkää, mutta ekaksi sille tyypille itselleen. Esimiehelle vasta jos sanominen ei toimi.

Mua ei haittaa tuollainen huumori :)

Vierailija
26/28 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin törmäsin hyvin paljon saman tyyppisiin miehiin. Yleensä oletus heillä on, että nainen hämmentyy tai punastelee tuollaisten kommenttien takia. Jos uskaltaa antaa yhtä roimasti takaisin, he eivät yleensä jaksa jatkaa kovin pitkään. Näin minä toimin näiden urpojen kanssa. Mutta pitää olla sen verran itseluottamusta, että jos joku sivullinen luulee juttujen olevan tosia, ei anna sen häiritä itseään.

t. 9

Vierailija
27/28 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan nätisti ja rauhallisesti.

Sanot, että sinä kyllä ymmärrät ne vitsiksi, mutta et halua jättää sellaista epätietoisuutta ilmaan, jos joku ei ymmärräkään niitä vitsiksi.

Sano, että vitsit ovat jo hiukan kulunut aihe, että jos vaika keksisi jotain muuta.

Ymmärrän, että ärsyttää, vaikka itsekin osaan itsestäni vitsailla ja pidän itseäni hyvinkin huumorintajuisena.

Vierailija
28/28 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että ärsyttää, vaikka itsekin osaan itsestäni vitsailla ja pidän itseäni hyvinkin huumorintajuisena.

Osaan kyllä irrotella enkä jää tuppisuuksi, mutta aina ei viitsisi kuunnella tuota samaa. 1-2 vielä menisi.

Sitä en kyllä pelkää, jos jotain kantautuu mieheni korviin. Mies kyllä tietää, millaista porukkaa meillä on töissä, olemme näistä jutuista puhuneet. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän