Halla-aho sai sakot... nyt katotaan
Kommentit (64)
hyväksytä sellaisia jotka on tuomittu koohotiuksesta taikka rasismista ja se liittyi nimeomaan tähän tapaukseen.
tuli pelkästään uskonrauhan rikkomisessta. Ja johan siellä puuhaillaan uutta puoluetta joten saas nähdä millainen paino ylipäätänsä Soinin sanomisilla on.
kiihoituksesta korjaan.. 5.
Halla-ahoa kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Oli oikeuden mielestä satiiria.
tuli pelkästään uskonrauhan rikkomisessta. Ja johan siellä puuhaillaan uutta puoluetta joten saas nähdä millainen paino ylipäätänsä Soinin sanomisilla on.
[/quote]
[/quote]
itse olet satiiria.
itse olet satiiria.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/09/949578
mikäs höpö puolue on siis perusteella?
Muutos 2011 -niminen puolue.
jota halla-aho puuhaa. Oliko se suomen joutsen vai mikä sen nimi oli, olen kuullut että siitä tulee todella rasistinen puolue :(
sananvapautta vastaan!
Tässä luokitellaan oikea totuus ja väärä sanoma oikeuden taholta, tämä ei ole demokratiaa.
Maahanmuuttu -kuten kaikki muukin kriittisyys on pelkästään hyvä asia.
On vain niin oikeamielistä olla suoraan Halla-Ahoa vastaan, massamieliteen mukaan.
sananvapautta vastaan! Tässä luokitellaan oikea totuus ja väärä sanoma oikeuden taholta, tämä ei ole demokratiaa. Maahanmuuttu -kuten kaikki muukin kriittisyys on pelkästään hyvä asia. On vain niin oikeamielistä olla suoraan Halla-Ahoa vastaan, massamieliteen mukaan.
maahanmuutto asoista pitäisi voida keskustella järkevästi ja asiallisesti, mutta Halla-ahon tyyppiset sekopäät tekevät sen mahdottomaksi.
ja maineen pilaamisesta jos H-A:n puolueelle tulee nimeksi Suomen Joutsen.
halla-ahon lohkaisut eivät ollett mitään maahanmuutto kriittisyyttä vaan herjaamista
Poliisi ja syyttäjä on käynyt blogin kokonaisuudessaan läpi. Siitä voi vetää johtopäätöksiä ;)
siiskö tyhmyydestä vai rumuudesta?
Kuuis se sitten sakot sai? siiskö tyhmyydestä vai rumuudesta?
päätä itse kummasta napsahti.
sekä nukkavierusta olemuksesta ja tyhmyydestä.
No kummastakin voisi sakottaa...
sekä nukkavierusta olemuksesta ja tyhmyydestä.
vastaa kauneusihanteita tai kirjoittelee tyhmiä :D Tää palstakin olisi oikea kultakaivos valtiolle...
"Logiikalla tai niin sanotuilla järkiperusteluilla ei tämän vuoksi ole todellista merkitystä uskonnollisista kysymyksistä käytävissä keskusteluissa."
Milloin Soini muuten tollasta luvannut? Enpä ole kuullutkaan.