Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä auttaisi että hienhaju lähtee kainaloista?

Vierailija
08.09.2009 |

haisen aina hielle. Heti saippuapesun jälkeenkin kainalot haisee. Ja pitkin päivää haisen hielle. Muualta en hikoile erityisemmin.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun light-palasaippualla lähtee hajut. Sitten antiperspirantti kuiviin kainaloihin ja kunnon kuivatus ennen pukemista. Fairyllakin lähtee haju. Siis kastellaan, vaahdotetaan kunnolla ja sheivataan, sitten huuhdotaan kunnolla.

Vierailija
62/75 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrypesimellä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki ei haise, vaan bakteerit.

Pese kainalot ensin saippualla, sitten käsidesillä ja vähän isommalta alueelta kuin vain kainalokuopasta. Käsidesin tuoksun voit taas huuhtaista pois saippualla.

Sheivauksen jälkeen pitäisin päivän parin tauon ennen käsidesiä.

Tämä toimi minulla heti !

Vierailija
64/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama ongelma. Suihkusaippuat ei auta mitään, käytän Sunlight palasaippuaa ja haisut loppui siihen

Vierailija
65/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi kuorintavoiteen käyttö, nyt aion kokeilla tuota ruokasooda-kookosöljyä, niin että kerran viikossa kuorinta ja muutaman kerran ruokasooda-kookosöljy. Joka kerta laitan pesun jälkeen dödöä, vaikka aiemmin en sitä tehnyt kun yritän vältellä niitä antiperspiranttien alumiineja, mutta nykyään laitan aina pesun jälkeen sellaista urtekramin kristallideo-dödöä ja antiperspiranttia vain kun lähden jonnekin. 

Vierailija
66/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat pois vetämällä, vahaliuskoilla esim. Joka _ilta_ kainaloiden pesemisen (lämmin vesi ja saippua vaikka lavuaarilla, ellei aikaa suihkuun tai iho muualta kestä tiheää pesua) antiperspirantti. Aamurutiinilla ei ole yhtä isoa merkitystä.

Mut karvat veks juurineen ja iltaisin pesu sekä antiperspirantti. Muu ei toimi mulla. Tuo toimii.

Vierailija
67/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hikoili ennen aivan järkyttävän paljon. Aamusta tyynyliinakin oli aivan käsin tunnustellen kostea. Muista syistä oli ilman vehnää ja huomattiin että hikoilukin loppui (samoin kuin hilse, yleinen kutina ja turvotus ). Nykyään huomaa helposti hikoilusta jos mies on poikkeuksellisesti syönyt vehnää.

Itselläni vehnällä ei ole vaikutusta hikoiluun mutta maitotuotteiden käyttö saa minulle aikaan pahan hajuisen ja voimakkaan hikoilun. Minulla ilmeisesti lievä maitoallergia koska maitotuotteista iho kuivuu ja pahimmillaan kädet halkeilee niin että verivaluu haavoista. Tosin pystyn syömään kovia juustoja ja pitkään kypsennettyjä maitoa sisätäviä ruokia vähän ilman isoja oireita mutta jugurtista ym iho halkeaa jne.

Eli ruokavaliollakin voi olla merkitystä hikoilun määrään ja hien hajuun.

Vierailija
68/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuttakaa kainaloihinne Nitrosomonas eutropha -bakteeri, joka estää hajuatuottavien bakteerien toiminnan. Löytää yleisesti lähiympäristön vesistöistä ja maastosta. Kuolee kuitenkin saippuoihin ja shampooseen, joten niiden tilalle jotain pitäis keksiä.

Vierailija
69/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainut tehokas dödö on biothermin Deo pure, se sinikorkkinen.

Vierailija
70/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasaippua ja pesulappu, aluspaita puuvillaa.  Iho voi herkistyä hajusteille, eau de cologne oli parempi tai hajusteeton dödö. 

Vierailija
71/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamed pesuneste taitaa vielä olla mainitsematta.  Saa apteekista.

Ainakin mulla lähtee hienhaju sitä käyttämällä, joskus joutuu pesemään kahdesti.

Vierailija
72/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaa kainaloihin suihkun yhteydessä. Vie hajun samalla tavalla kuin vaatteistakin. Mutta älä sheivaa juuri ennen ettei kirvele.

Vierailija
73/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainut tehokas dödö on biothermin Deo pure, se sinikorkkinen.

En enää tarvi mitään pesuniksejä, desinfiointiaineita tai muita, kun aloin käyttää tuota. Joku kommentoi aiemmin, ettei markettiaineet auta, mutta tuota saa ilokseni vaikka tokmannilta, ei tarvitse vaikeuttaa arkea, etsimällä erikoistuotteita.

74/75 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuta Cillitbangiä anna vaikuttaa hetki, huuhdo ja pese palasaipualla.

Viki linkki

Vierailija
75/75 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkikama, esim. Vichyn tuote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi