Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä auttaisi että hienhaju lähtee kainaloista?

Vierailija
08.09.2009 |

haisen aina hielle. Heti saippuapesun jälkeenkin kainalot haisee. Ja pitkin päivää haisen hielle. Muualta en hikoile erityisemmin.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokasooda tehoaa.ite olen haissut 14v asti ja nyt 30 ja kaikenlaista on kokeiltu.

Vierailija
42/75 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaikuttaa 30sek -1 min ja huuhtele lämpöisellä vedellä pois. Varmasti auttaa ja hoitaa hyvin kainaloitasi:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden pinttyneeseen hajuun auttaa kainaloiden kasteleminen raa'alla etikalla ennen koneeseen laittoa.

Vierailija
44/75 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaan joku vitsi????? Vai ihanko oikeesti auttaa....

Vierailija
45/75 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, olen koko aikuiselämäni kärsinyt voimakkaasta hienhajusta, mutta nyt kun karppaan tämä haju on poissa!!!

Ja kyllä, jos olen herkutellut esim lomamatkalla hiilareita muutaman päivän ajan hienhaju tulee heti takaisin!

Vierailija
46/75 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, olen koko aikuiselämäni kärsinyt voimakkaasta hienhajusta, mutta nyt kun karppaan tämä haju on poissa!!!

Ja kyllä, jos olen herkutellut esim lomamatkalla hiilareita muutaman päivän ajan hienhaju tulee heti takaisin!

Hienhaju tulee hiilareitten myötä heti takaisin. Jotta ei hiilareita enää minulle, ihanaa on hajuton!

Vierailija
47/75 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätasapainosta, vaihdevuodet, kuukautishäiriö ym. kun se saadaan kuntoon, myös haju helpottaa. useinhan murrosikäisilläkin alkaa "hormonihiki" haista ja se on tosi pistävä ja ällö haju. ELi gynestäkin vois olla apua.

Vierailija
48/75 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös voimakas hienhaju, esim. aamulla haisee taas illalla pestyt kainalot. Lisäksi tosi herkkä iho ja melkein kaikki dödöt kutisee, minkä takia en voi käyttää mitään absolut torreja.

Mun vinkit:

- vahaan / epiloin kainalot

- pesuaineet jotka mulla vie hienhajun: miesten active sport suihkusaippuat, sellaiset mentolin tuoksuiset, meikinpuhdistusmaito (kyllä, kainaloihin), Occident en Provence meikinpuhdistusvaahto (sitruunantuoksuinen)

- jos pesun jälkeen vielä haisee, pyyhin kainalot kosteuspyyhkeillä (vauvan tai meikkinpoisto)

- dödön lisäkai talkkia kainaloon

- itselläni toimii ainoastaa adidas tai rexona suihkutettava sport dödö. Kaikki muut joko kutisee tai ei pidä hienhajua.

Vierailija
49/75 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei auta marketti dödöt.

nyt käytössä biothermin dödö aiemmin oli lancomen.

paljon parempia! (ja lisäksi hellävararisia)

Vierailija
50/75 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lisää vinkkejä ?

Vierailija
51/75 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en todellakaan hikoile mitenkään paljon. Mutta kyllä kainalot haisee. Ja minä ihmettelen ap:n tavoin, että miksi haju ei lähde pesemällä pois. Eli suihkussa kun pesen kainalot, niin ne haisee pesun jälkeenkin.

Oon siis samaa mieltä siinä, että pesunaineen pitäisi olla oikeanlaista. Tottahan kainalot haisee, jos hajua ei ole edes saanut pestyä pois! Ei siihen tarvi hikoilla yhtään, kun haju on jo pinttyneenä kainalossa.

Enkä käsitä miten hienhaju voi pinttyä ihmisen nahkaan.. :(

Vierailija
52/75 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain hienhajun kainaloista pois seuraavasti: Joka aamu pesun jälkeen keitän kattilassa vettä. Sen jälkeen otan jonkun rätin, kastelen sitä tulikuumassa vedessä ja varovasti painelen kainalot niin ettei palovammoja saa syntyä. Siis kuuma vesi tuhoaa kainosta bakteerit, hiivat, ym, jotka sitä hajua muodostavat. Sen jälkeen antiperspiranttia kainaloon. Samoin paidat saattavat haista pesun jälkeen jo valmiiksi kainaloiden kohdalta hiestä. Eli niillekin pesu mahdollisimman kuumassa vedessä.

Vierailija
53/75 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aikaisemmin joku jo mainitsikin ruokasoodan, eli otan pienen nokareen kookosöljyä ja sekoitan siihen ruokasoodaa, sitten vaan hieron kainaloihin. Ei haise enää hiki ja on luonnonmukaisemaa kuin noita kauheita tököttejä käyttäessä. Olen siis kokeillut kaikkia Absolut torreja ym. eikä mikään niistä auttanut näin hyvin. Kokeilkaa ihmeessä!

Vierailija
54/75 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalohikeen auttaa peseminen päivittäin raffinoimattomalla merisuolalla, sillä se desifioi ja tappaa bakteereja, niin että hiki ei haise. Itse hikoiluhan on ihan tervettä, mutta hienhaju ei :)

http://jattasdiary.blogspot.fi/2014/03/merisuola-ihonhoidossa.html

Vierailija
55/75 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakkaaseen hikoiluun, siellä on laaja valikoima dödöjä

Vierailija
56/75 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen nostaa hien pintaa ja hien haju lähtee syvältä huokosista.

Ei minnekään lääkäriin tarvii ton vaivan kanssa lähteä.

Vierailija
57/75 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunaa ja taloyhtiössä saunauorot kaikki varattu.

Vierailija
58/75 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain muuta luonnollisesti antibakteerista dödöä. Ne bakteerithan ne siellä kainaloissa sen hajun aiheuttaa. Hiki itsessään on vain suolavettä. Ja kannattaa hinkata niitä kainaloita ihan kunnolla siellä suihkussa. Eikös niitä käsiäkin pitäisi periaattessa hinkata kauttaaltaan jotain puoli minuuttia, että bakteerit lähtee? Niinkuin lääkärit tekee. Ei varmaan kainalobakteerit lähde ihan pikapesulla ja palaa taatusti takaisin heti, jos vaatteisiin on hiki pinttynyt. Minulle ei ainakaan mikään markettidödö sovi, saa vaan hien haisemaan ja syöpymään vaatteisiin niin ettei niitä saa ikinä puhtaaksi.

Vierailija
59/75 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestä kainalot hammastahnalla kerran viikossa ei haise enää. Itse olen kokeillut, kainalot ei haise enää

Vierailija
60/75 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat pois. Dödöä suihkun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi