Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä auttaisi että hienhaju lähtee kainaloista?

Vierailija
08.09.2009 |

haisen aina hielle. Heti saippuapesun jälkeenkin kainalot haisee. Ja pitkin päivää haisen hielle. Muualta en hikoile erityisemmin.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olisiko paita? Joskus voimakas hienhaju ei lähde pesussa pois vaan aktivoituu kun kostuu ja lämpenee.

Vierailija
2/75 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keksinyt seuraavan keinon: Kuorin ne kainalotkin pari kertaa viikossa. Itsellä on niin herkkä iho, että voimakkaampia saippuoita ei iho kestä, mutta tätä kuorintaa kestää.

Nuku ilman yöpaitaa. Käytä luonnonkuituisia, ei kovin tiukkoja vaatteita.

Joskus ne eivät olekaan ne kainalot, jotka haisevat vaan vaatteet. Käytä huuhteluaineena etikkaa. Pyri pesemään vaatteet 60 asteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee, sillä olen ilman vaatteita, kun haistan. Öisin en käytä yöpukua juuri tästä syystä. ap

Vierailija
4/75 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olen joskus lukenut liikahikoilusta kansantajuisen artikkelin, ja jotkut olivat saaneet apua lääkäriltä.

haisee, sillä olen ilman vaatteita, kun haistan. Öisin en käytä yöpukua juuri tästä syystä. ap

Vierailija
5/75 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka käsidesillä.

Vierailija
6/75 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/75 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin haisin ihan järkttävälle hielle.tuota laitetaan kahten iltana peräkkäin kainaloihin pesun jälkeen.aamulla pestään pois.pullo maksaa 10 e , kestää noin vuoden!alkoholipitoinen, ei saa käyttää rikkoutuneelle iholle!

ajattele, 2 viikkon ei KOSTU KAINOLOT EIKÄ HAISE HIKI!Mikä ihana tunne!!!

Vierailija
8/75 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai itsekö vaan haistelet? Entä jos se hienhaju on pinttynyt vaan sun nenään kun pelkäät että haisee?

Vierailija
9/75 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ajaa karvoja. KArvojen ajelu lisää hikoilua.

Vierailija
10/75 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama ongelma. Vaikka pesen sebamedilla tai millä tahansa kainalot niin raikkaiksi ne ei vät tule. Eilen pyyhkäisin vademecumilla(jes, luitte oikein!) ja hetken aikaa oli raikas joskin kirvelevä tunne :/. Miksi haju ei lähde kainaloista pois?

Vierailija
11/75 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ohjeen juoda paljon.

Vierailija
12/75 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kaunaloissa alkaa hiiva ym kasvaa. auttaa!

Vierailija
13/75 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha kunnon palasaippua Sunlight

Vierailija
14/75 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen lämpimsti ottamaan botoxi-hoidon kainaloihin kerran vuodessa. ongelma häviää, maksaa about 200 euroa omavastuu mutta katsotaan lääketieteelliseksi hoidoksi jos hikoilu on erittäin runsasta.

Vierailija
15/75 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten epiloimalla/sokeroimalla/tms. Haju pysyy poissa pidempään ja kainalon iho paremmassa kunnossa kuin sheivaamalla.

(lopetin deodorantin ja antiperspiranttien käytön kun aloin epiloida kainalot. Hiki ei haise. ja kainalokarvojen kasvu todellakin hidastuu ja vähentyy, ei tarvitse joka viikko mitään puskaa parturoida)

Vierailija
16/75 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin juokaa enemmän vettä!

Vierailija
17/75 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan pinttynyt haju kainaloissa. Ihan kuin nahkaan olisi jäänyt haju kiinni.

Vierailija
18/75 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaa hinkata niitä kainaloita ihan kunnolla siellä suihkussa. Eikös niitä käsiäkin pitäisi periaattessa hinkata kauttaaltaan jotain puoli minuuttia, että bakteerit lähtee? Niinkuin lääkärit tekee. Ei varmaan kainalobakteerit lähde ihan pikapesulla ja palaa taatusti takaisin heti, jos vaatteisiin on hiki pinttynyt.

Mikään suihkusaippualla sipaisu ei takuulla auta yhtään. Tiedän kyllä tuon ongelman, ja minä saan kainalot hajuttomiksi Dermosilin voidesaippualla ja pesusienellä hankaamalla. Joskus joutuu pesemään kaksi kertaa, mutta tulee varmasti hajuttomat. Olen kokeillut monia pesunesteitä ja saippuoita, mutta tuo on paras. Käsidesi tms. varmasti myös toimii, kun tappaa bakteerit, mutta en tiedä, miten kainaloiden iho kestää sitä.

Vierailija
19/75 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan ketjun. Minulla on tämä sama ongelma. Olen yrittänyt kuoria ja myös sipaista käsidesillä pesun jälkeen kainalot. Silti haju tuntuu pinttyneet kainaloihin. Nahkanvaihdos vai mitä..?

Vierailija
20/75 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 14:44"]

Nostan vanhan ketjun. Minulla on tämä sama ongelma. Olen yrittänyt kuoria ja myös sipaista käsidesillä pesun jälkeen kainalot. Silti haju tuntuu pinttyneet kainaloihin. Nahkanvaihdos vai mitä..?

[/quote]

Tuolla jo yksi vastasikin,että palasaippua sunlight vie sen hajun pois.Minulla aika ajoin myös kainalot alkaa haiskahtaa. Silloin siirryn suihkusaippuan sijasta käsisaippuaan kainaloita pestessä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi