Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain haukut kun olin viime yönä vauvan kanssa vaunukävelyllä.

Vierailija
08.09.2009 |

Vauva 2,5kk vaan huusi ja huusi ja itseltänikin meinas jo ns. pää hajota kolmiossamme. Vauva sitten vaunuihin ja kävelylle öiseen raikkauteen. Vauva siitä pikkuhiljaa rauhoittuikin. Pidin kuomun alempana, niin näki maisemia.

No, matkan varrella jostain (tulivat kuulemma yö-teatterista) hyökkäsi pari noin 50v tätiä luokseni suunnilleen sylki suusta lentäen kun niin kiukkuisesti tiuskivat, kun minä kehtaan vauvan kanssa olla siihen aikaan liikkeellä. (kello oli noin 2 yöllä).

Mitäs olette mieltä, saako vauvan kanssa vaunukävellä yöllä em. tapauksessa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ensi kerralla muijille että pitävät huolen omista asioistaa.

Vierailija
2/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIPEÄN lapsen kanssa vaunuillut yöllä.

Lapsi kehittää tosi vaikeita laryngiitteja, ja niihin oikeastaan ainoa hyvä hoito on viileä, kostea ulkoilma.

Saa kummastella jatkossakin :)

Sä teet niinkuin näet parhaaksi, hiivattiin muut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa harrastanut öisiä vaunukävelyjä, kun eivät millään ole nukahtaneet sisälle, koko muukin perhe alkoi heräilemään, joten pakko oli lähteä aina ulos. Siellä loppujen lopuksi aina nukahtivat ja sitten sai itsekin jonkin tunnin unta.

Vierailija
4/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes uskaltaisi siihen aikaan mennä ulos.

Vierailija
5/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ihmettelijää vastaan... eikä edes karhuja tai susia. Kaupungissa en varmaan olisi uskaltanut samaa harrastaa - 4

Vierailija
6/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä kyllä kukaan katsonut kieroon. Jos olisi tullut sanomista niin olisin varmaan tokaissut olevani tosi mielelläni sängyssä nukkumassa itsekin.... Rouvat saapi sitten ihan itse vaikka yrittää tämän koliikki-allergikko-lanryngiitti-lapsen kanssa mikä meidänkin kohdalle osui.

Vierailija
7/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaako noin tehdä. Rauhallisella, hyvällä alueella en näe ongelmaa, mutta rauhattomassa paikassa en veisi vauvaa vaunukävelylle yöllä. Ja siltinkin, on se vähän riskialtista touhua, en itse varmaan uskaltaisi ainakaan kovin kauas kotoa lähteä, pyörisin varmaan vaan talon ympäri :D

Vierailija
8/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä ja muut lapset saavat nukkua. Meillä on ollut kahdella neljästä koliikki. En ainakaan ole kuullut että kukaan olisi ihmetellyt.

Vierailija
9/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli koliikkivauva, mutta ei ulos asti yöllä lähdetty.

Täytyy kyllä rehellisesti myöntää, että jos itse näkisin jonkun työntelevän lasta tuohon aikaan ulkona, saattaisin huolestua ja ainakin katsoa todella pahasti.

Itse en uskaltaisi lähteä yöllä ulos, vaikka asutaankin suht rauhallisella alueella.

Vierailija
10/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oudompaa se, jos vauva itkee ja itkee, eikä äiti yritä kaikkeansa, jotta saisi vauvan rauhoittumaan.

Vierailija
11/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies teki tuota muutaman kerran vauvan ollessa saman ikäinen. Ei tosin ihan yöllä, mutta taisi olla jotain 22-23 aikoihin. Ei tullut mieleenkään, ettei uskaltaisi mennä ulos. Missä ihmeessä te asutte? Me asutaan kaupungissa isossa lähiössä, eikä käynyt edes mielessä, ettei ulos uskaltaisi mennä tuohon aikaan.

Tuon ikäisenä vauvan rytmiin ei muutenkaan pahemmin vaikuttanut teki mitä hyvänsä ja yhdessä vaiheessa valvottiin säännöllisesti puoleen yöhön. Kävimme siis kylässäkin vielä kymmenen aikaan illalla.

Vierailija
12/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, olin ihan unohtanut jo ne kun lapsi on jo niin iso. Mutta joo, meilläkin ulkoilutettiin keskellä yötä "haukkuvaa" lasta ja voi jeesus, mitä ilmeitä. Yksi nainen tuli kerran tosin vastaan ja ehkä sekunnin kuunneltuaan sanoi, että voi äiti rukkaa, mutta että hän lääkärinä tietää, että kyllä ne laryngiitit siitä yleensä helpottaa. Moinen myötätunto sai kyyneleet silmiin.

Vierailija
13/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos ei vauva millään hiljene sisällä, pakko on jotain tehdä.

Mun toinen muksu huuteli aikanaan yöllä, laitoin vaunuihin ja työntelin sitä kynnyksen yli edestakaisin, hiljeni.

Vierailija
14/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useasti ulkoillut yöllä. En tiedä mitä naapurit ovat ajatelleet, jos ovat nähneet.

Vierailija
15/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei voi käsittää jos ei ole omakohtaista kokemusta.

Vierailija
16/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus viettäneeni pakkasyötä takapihalla kipeän lapsen kanssa. Kurkunpään tulehdus ja kylmä ilma auttaa.

Ihan niin kuin joku sanoi: sinä tiedät mitä ja miksi, anna koirien haukkua.

Vierailija
17/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunujen kanssa lenkillä. Tosin kukaan ei ollut mulle vihainen, enemmänkin sain myötätuntoisia katseita. Mutta pakko oli miehen piti mennä yöllä töihin ja halusi nukkua muutaman tunnin ennen sitä.

Eläkkeellä oleva phh neuvoi sitten että laita mattoon ruttu ja jyrää vaunuilla sisällä kyllä se vauva siinäkin nukahtaa.

Vierailija
18/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntänyt ko9liikkivauvaa yöllä, samoin mun mies. Vaunuissa rauhoittui, sais edes jompikumpi nukkua, eikä koko talo häitiintynyt. Yksi yö työnsin klo 2.sta viiteen.

Vierailija
19/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä koliikkivauvan kanssa. Mies meni aina viiteen töihin, vauva nukkui aina pari tuntia yhdeksästä eteenpäin ja aloitti sitten sen huutamisen. Pikkukaksiossa kun ei kauhean kauaksi päässyt, niin olin monta kertaa jo lähdössä ulos, kun mies sanoi, ettei hänen takiaan tarvitse.

Vierailija
20/22 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lähtee yöhön vaunulenkille.

Mun toinen muksu huuteli aikanaan yöllä, laitoin vaunuihin ja työntelin sitä kynnyksen yli edestakaisin, hiljeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän