Onkohan paljonkiin tällaisia idioottimiehiä?
Muutaman kuukauden oon tapaillut yhtä miestä ja kaikki vaikutti tähän asti tosi lupaavalta, mutta eipä tästäkään kait mitään tule :-(
Miehellä on takana yks pitkä suhde ja siitä kaksi lasta. Minulla on ollut neljä suhdetta, jotka kestäneet 2-5v. Eron syinä olleet väkivalta, pettäminen tai alkoholismi. Alkuun tämä ei näyttänyt miestä vaivaavan, nyt kuitenkin otti puheeksi (eikä ollut leikkiä), että mahdankohan osata sitoutua. Ihan kun olis minun vika, että mies petti tai alkoholisti ei myönnä olevansa alkoholisti eikä halua parantua.
Haluaisin jo vihdoin löytää miehen, jonka kanssa viettää loppuelämä, mutta tällaisten takia menee vähitellen usko siihen.
Kommentit (23)
kertoa miehelle edellisistä suhteista ja eron syistä kun se, että niistä joka päivä keskusteltais/valitettais. Etkö itse ihmettelis, jos kumppanis ei kertois suhteista tai niiden eron syistä. Ja ei meillä ainakaan ole koskaan riitoihin otettu toistemme vanhoja suhteita, minulla ollut väkivaltainen mies, miehellä sairaalloisen mustasukkanen. Ja aika outoja kumppaneita sinulla, jos käyttävät edellisissä suhteissa kokemaasi jonkun riidan yhteydessä hyväkseen. Taidat olla sinä, jolla oudot kumppanit, ei ap. Ja jos olisit lukenut kaikki viestit olisit huomannut, että ap on kertonut, ettei heillä ole enää tästä asiasta ongelmaa vaan se on selvitetty.
Toisekseen jaksan aina ihmetellä, että kakistelematta uskotaan, että mies oli väkivaltainen ja nainen mustasukkainen, tai mitä milloinkin. "Täydellinen" osapuoli on sitten löytänyt uuden onnen.
Kokemukseni mukaan myös avioeroihin tarvitaan kaksi. Mitähän ne teidän exät kertoo teistä? Vainoharnainen ja juoksi vieraissa? Armoton tuhlaaja ja pihtari? Sadisti ja masokisti?
Minusta tuo on ennemminkin positiivista, siis että mies miettii tulevaa ja näyttää näin olevansa myös tosissaan kanssasi
kertoa miehelle edellisistä suhteista ja eron syistä kun se, että niistä joka päivä keskusteltais/valitettais. Etkö itse ihmettelis, jos kumppanis ei kertois suhteista tai niiden eron syistä.
Ja ei meillä ainakaan ole koskaan riitoihin otettu toistemme vanhoja suhteita, minulla ollut väkivaltainen mies, miehellä sairaalloisen mustasukkanen.
Ja aika outoja kumppaneita sinulla, jos käyttävät edellisissä suhteissa kokemaasi jonkun riidan yhteydessä hyväkseen. Taidat olla sinä, jolla oudot kumppanit, ei ap.
Ja jos olisit lukenut kaikki viestit olisit huomannut, että ap on kertonut, ettei heillä ole enää tästä asiasta ongelmaa vaan se on selvitetty.