Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on tullut vanha

Vierailija
07.09.2009 |

Tämä liiga tihkuu seksiä - katso kuumat kuvat!

Yhdysvalloissa käynnistyi eilen jalkapallosarja, jota on helppo tituleerata taatusti maailman seksikkäimmäksi. Lingerie Football League on takuuvarma yleisömenestys.

Amerikkalaisen jalkapallon uudessa liigassa on mukana 10 naisjoukkuetta, joista Chicago Bliss ja Miami Caliente avasivat kautensa eilen. Sarjan otteluille voi helposti povata hyviä yleisölukuja, jo Chicagon Blissin ottelumainos on paljon puhuva.

- Osa Chicagon kauneimmista ja urheilullisimmista naisista kamppailee seitsemällä seitsemää vastaan täyden kontaktin jalkapalloa perjantai-iltaisin, Chicago Tribune kertoo mainoksen julistavan.

- Meidän pitää saada väkeä areenalle, joten etsimme pelaajia, jotka ovat upeita, mutta heidän pitää olla myös urheilullisia ja heillä pitää todellakin olla itseluottamusta, LFL-sarjan mediapäällikkö Stephon McMillen kuvaili lehdelle.

Chicago Blissin pelaajan Danielle Moinetin mukaan pelaajien pitää tosin olla valmiita myös ottamaan iskuja vastaan. Hänen mukaansa otteluiden taklaukset ovat täyttä totta.

- Yksinkertaisesti ei ole parempaa tunnetta, kuin tehdä kunnon taklaus! Moinet hehkutti.

Sarja on saanut alkunsa miesten NFL-sarjan vuotuisen megatapahtuman Super Bowlin puoliajalla maksutv:ssä miljoonayleisön vuosittain keräävästä show'sta.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1727129

Mä en tajua tätä. Itse oon ollut aktiiviurheilija eikä mua saisi alusvaatteissa urheilemaan muuten kuin haulikolla uhkaamalla... Pitääkö tuota paljasta pintaa työntää joka paikkaan??

Kuinka moni lähtisi viilettämään kentällä alusvaatteissa?

Urheilulliset kuvat löytyy tuolta IS:n linkistä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vaan että aina löytyy jostain naisia jotka alistuu tuollaiseen. Haluavatkohan he todella näyttää paljasta pintaa vai ovatko vain niin köyhiä että on pakko.

Vierailija
2/2 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä mukaan vaikka haluaisittekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi