Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: äitiys-ja vanhempainrahan määrä

Vierailija
07.09.2009 |

Eli ihan uteliaisuuttani kysyn, paljonko saatte Kelalta rahaa..sain ite juuri päätöksen. Palkkaa saan 24.11 asti, mutta sitten kyllä tippuu->alimmillaan 1614 egee-verot..no vauva on kuitenkin paljon tärkeempi kuin raha!! Asuntovelallisia ollaan, joten ei tuo summa päätä huimaa..toki lainaa ei todellaakaa oo 200 000:tta..:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa vaan työnantaja maksoi täyden palkan koko ajalta.

Vierailija
2/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäen saa palkkaa kun vaihdoin vasta työpaikkaa, mä saan ENIMMILLÄÄN 1300e - verot. Saattaa onneksi vähän nousta, kunhan kela saa työantajilta kaikki paperit, jotka pitki toimittaa jo aikoja sitten..

:( meilläkin lainaa, uusi asunto ja kaikenlaisia hankitoja pitäisi vielä tehdä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä saan 650e miinus verot.Työt loppu puolta vuotta ennen ä-lomaa joten kelan rahat laskettiin liitonrahoista.Eikä mulla viimeseen verotukseenkaan ollu huomattavaa eroo tuloissa.

Ja asuntolainaa on, mieheltä meni juuri kans työpaikka.

Vierailija
4/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, aika hyvä työnantaja sulla!!

Vierailija
5/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis jotain 2300e/kk - verot. Onneksi osan ajasta n. 130e/pv ja toisaalta työnantaja maksoi sen 3kk palkan sentään. Samoin edellisen vuoden bonukset tulivat maksuun vasta kun olin jo äitiyslomalla.

Ja asuntolainaa on 180000e. Säästimme ennen tätä kolmosta n. 1000e tilille, jotta voisimme olla (vuorotellen) kotona kunnes vauva on 2v. ja sitten vasta laitetaan hoitoon.

Vierailija
6/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö teidän viedä kelan päätöksen jälkee jotain lappua vielä työnantajalle, jos työnantaja maksaa sen 3kk korotettuna?Kun kaverini sanoin että minun pitäisi viedä kopio kelan päätöksestä.

Vierailija
7/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö teidän viedä kelan päätöksen jälkee jotain lappua vielä työnantajalle, jos työnantaja maksaa sen 3kk korotettuna?Kun kaverini sanoin että minun pitäisi viedä kopio kelan päätöksestä.

vaan maksaa ihan täyden palkan 3 kk ajalta.

Vierailija
8/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis työnantaja lähetti ne paprut kelaan ja sai siis 3 kk äitiyspäivärahat, mä sain palkan.

Vierailija
9/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa päivärahan 3kk työnantajalle ja työnantaja sinulle ihan normaalia palkkaa.

Vierailija
10/10 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkuun työnantaja maksoi täyden palkan(+bonukset) 3kk ajalta