Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

dammit, myönnetään. ihastuin työkaveriin (lääkäri)..

Vierailija
07.09.2009 |

Mitäs meni olemaan niin ihana! Ei oo kyllä mun vika.. ;) Olis hymyilemättä niin ihanasti, ei hyppyyttäis mua (hoitaja) luonaan pienillä asioilla mitkä hyvin tietää itekin.... Vähän pelottaa, että onko jo yks toinenkin työkaveri tämän huomannut.. Tuumas vaan, että taitaa se vaan tykätä kun juokset sen luona.. Heitin vaan jotain tylsää "ihan niinku ei kiinnostais".. ;) Aaaah.... x) Mitä mä teen!?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairaalassa töissä ja noita hoitaja-lääkäri, lääkäri-lääkäri ja hoitaja-hoitaja suhteita on työpaikoilla niin paljon, että, joskus luulisi olevansa jonkun saippuasarjan statisti. Ressukat eivät edes osa tajua, että kaikkihan työyhteisössä varsin pian tietävät suhteesta.

Aika monella on jo valmiiksi puoliso samalta alalta, joten tieto kulkee sinnekin ja siinäpä se soppa on taas valmis. Meidänkin yksikössä tämän syksyn aikana 'paljastunut' kolme uutta tapausta. Eihän siinä mitään, jos molemmat ovat sinkkuja, mutta kun harvoin ovat. Ja ikävä kyllä myöntää, niin aika monelle mieslääkärille iskee 50 kriisi.

Läheltä tilanteita seuraava 4-kymppinen sh (onnellisesti naimisissa, mies aivan eri alalla)

Vierailija
2/5 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä sinkku, parikymppinen (ja argh kauhea vauvakuume :/ ), lääkäri noin 35-40.. Ja se mutta.... varattu ja perheellinen. :/ Joten se siitä. Mutta minkä ihmeen takia tämä mieslääkäri antaa melkeen mustasukkaisia signaaleja, jos hieman "flirttailen" muiden miespuolisten kanssa. Siis en mitenkään lunttumaisesti, vaan vitsipohjalta... Tekis mieli ottaa asia esille, mutta pidän työpaikastani, enkä haluaisi keskustelun aiheuttamaa kiusallista tunnelmaa.. Mies kun nyt kuitenkin on erikoislääkäritasoa ja johtotehtävissäkin, joten vaikea vältelläkään. Mut siis argh! Tunnen oloni suorastaan teinimäisen hölmöksi, ja sellaiselta kuulostanevat nämä viestinikin.. En halua olla hyväksikäytettävä hölmö, mutta antaisin mitä vaan hetkestä hänen kanssaan... Joo, toivotonta.. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun on nyt aika nostaa kytkintä ja vaihtaa työpaikkaa, jos mikään muu ei auta. Kohta olet ihan lirissä.

Vierailija
4/5 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen. Työ on kyllä ihan jes, ihastus vaan vaivaa argg

Vierailija
5/5 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaiset tuon pelin jo alkuunsa. Nimittäin esimiehesi tuskin pitäää vispilänkauppaa työpaikalla ammattimaisena käytöksenä ja saattaa katsoa potilasturvallisuuden vaarantuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi