Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen epätodellisessa mielentilassa, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
27.07.2023 |

Ehkä pääsen tällä kiinni todellisuuteen takaisin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu? ap

Vierailija
2/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kanssa puhuminen ei vie eteenpäin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nukkuun jo, hassu.

Vierailija
4/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee nukkuun jo, hassu.

En oikein tiedä, liian aikaista. Tosin mikä on aikaista minulle on myöhäistä teille. Elän eri aikaa kuin te. Lisäksi en tiedä missä maailmassa nyt olen kun en saa kiinni siitä. ap

Vierailija
5/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huomenna aamulla töitä?

Vierailija
6/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herään ja syön mutta päivä menee ohi jotenkin oudosti ja illalla miettii "missä sitä on ollut ja miten" ja illalla yrittää tehdä päivän hommat tai jotain. En tiedä, sekaisin ei ole kiva olla. ap

Vierailija
7/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko huomenna aamulla töitä?

Ei ole kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä. ap

Vierailija
8/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa. Mene ulos kävelylle niin helpottaa.

Vierailija
9/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tehtyä sienikeittoa?

Vierailija
10/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ystäviä tai kavereita. ap

Vierailija
11/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tehtyä sienikeittoa?

Ei enkä käytä mitään päihteitä vaan lääkärin määräämiä lääkkeitä. ap

Vierailija
12/23 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa. Mene ulos kävelylle niin helpottaa.

Varmaan menen, alkaa tosin olla pimeää ja hyttyset vaivaa. ap

Vierailija
13/23 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo vähän ennen klo 7, nyt lämmitän hellaa että saan puuroa. Edelleen epätodellinen tila joka lisääntyy jos kuuntelee mielimusiikkia. Jos haluaisin elää tuntuu pahalta eli pitää olla neljän seinän sisällä niin ei välity päähän mitään ulkoa tai muuta.

Tämä on todella hauskaa kun on päästään sairas, ei pysty elämään. ap

Vierailija
14/23 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä mitään.

Vierailija
15/23 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua ap <3 onko sinulla millaisia diagnooseja? Toivon kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
16/23 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua ap <3 onko sinulla millaisia diagnooseja? Toivon kaikkea hyvää sinulle.

Autismin kirjoilla, keskivaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö ja taisi olla jotain muutakin mutta en muista. Joo unohdan mitä diagnooseja minulla on mutta jo. Kiitos, haluaisi kyllä uskoa että hyvää tapahtuisi mutta ei oikein usko. ap

Vierailija
17/23 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun sataa mutta en saa siitä mitään irti tai en nauti siitä kuten joskus kauan sitten. Elämänilo kadonnut lähes kokonaan tai kaikki, sitä vaan on täällä. Mitä järkeä on elää jos elämästä ei saa mitään irti tai mikään ei tuota iloa vaan päivittäin kokee ahdistusta ja paniikkikohtauksia pienistäkin asioista. Kesäkin kohta ohi eikä siitä ole saannut juuri mitään irti. Tulee syksy ja sitten talvi ja istuminen neljän seinän sisällä ja panikoiden sähkölaskuja ym.

Tätäkö se elämä on? ap

Vierailija
18/23 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo pimeää, ei ollut näin kuukausi sitten. ap

Vierailija
19/23 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu oli jotenkin outo ja koko päivä ollut, ei ole juuri ulos päässyt kun sataa mikä on hyvä että sataa kunnolla ja kokoajan mutta ei ole päässyt kävelemään muutakuin vähän pihassa pyörimään ja takaisin sisälle. En omista kunnon sadevaatteita, no eipä niille ole paljoa ollut tarvetta mutta joo. Alkukesästä koitin useasta liikkeestä katsoa sadevaatteita mutta ei ollut minun kokoa joten eipä siinä.

Pari päivää kun istuu sisällä kun ei pääse ulos tuntuu niin kropassa kuin mielessä.

Olisi kiva nähdä kaukana horisontissa iso tumma saderintama joka salamoi kunnolla, siitä on kauan kun viimeksi sellaisen nähnyt. Oli kauniin näköistä vaikka sen ukkosrintaman alla ei varmaan ollut kivaa mutta näytti hienolta kun oli erivärisiä salamoita jne.

En tiedä, kaikki vaan tuntuu oudolta, haluaisi että olisi normaali ja kaikki tuntuisi normaalilta. Tämä ei ole kivaa. ap

Vierailija
20/23 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui voimakkaampi sade kohdalle niin päätin mennä ulos sateeseen leikkimään vaikka sadevaatteet on rikkinäiset. Hauskaa ohjata vettä menemään eri reittejä pitkin ym. ja muuten sateessa ihmetellä. Hetken tuntui joltain mutta sitten se tunne katosi pois. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi