Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärppii suunnattomasti, kun tämä palsta ei toimi, ja siitä ei KUKAAN ylläpidosta

Vierailija
06.09.2009 |

anna mitään tietoa! Kaikilla muilla palstoilla saa meilistään palautetta, täältä en olla ikinä ylläpidolta saanut mitään.Persuuksista, ja syvältä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivut miljoona-nolla.

ARGHHHHHHH. Tehkää nyt helvetti jotain ylläpito tai tämä palsta tyhjenee täysin!

Vierailija
2/43 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raivostuttavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että täällä kukaan jaksaa enää olla.

Vierailija
4/43 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän nettiyhteys on epäkunnossa, mutta muut sivut kyllä toimii.

Ylläpito, tehkää jotain. Kiitos.

Vierailija
5/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.4.2010

EN ONNISTUNUT TEKEMÄÄN AVAUSTA AV:LLE JA SIKSI ETSIN TÄMÄN VANHAN KETJUN

Otsikko sivuaa kuitenkin vähän aihettani. Ilmeisesti av:lle ei pysty tekemään nyt uusia avauksia kun sellaista en onnistunut tekemään ja etusivullakaan ei näytä olevan ainuttakaan uutta avausta... Palautettakin jo laitoin...

Vierailija
6/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat avaukset pyörii tässä, ja jos haluaa keskustella jostain muusta avauksesta, pitää etsiä joku vanha keskustelu jonka aihe liippaa edes läheltä :) Jurppii.

Vierailija
7/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä nyt tärkeä asia, mutta enemmänkin harmittaa kun kirjoitin avauksen ja siihen pitkän viestin ja se katosi johonkin.... Niin hölmö olin että kirjoitin vielä uudestaankin ja sama juttu...

Vierailija
8/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo monta kuukautta.

Tällä hetkellä en pysty tekemään aloituksia ollenkaan! Samaa valitti joku eilen.

Ei ihme, että palsta on nyt hiljainen!!!

Ihmeellistä, ettei ylläpito tee mitään. Itse olen IT-alalla ollut toistakymmentä vuotta ja meillä nämä kyllä hoidetaan heti.

Vierailija
9/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaminen onnistuu mutta ei uuden keskustelun avaus... Koskakohan on viimeksi toiminut? Aloitukset näyttää olevan jo aika vanhoja ja niihin tullut paljon vastauksiakin. Ei yhtään aloitusta jota ei olisi vielä luettu tai vastattu kertaakaan. Yleensä sellaisia on on monta 10:n ekan aloituksen joukossa.

Vierailija
10/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas puuttuu kirjaimi ja välillä puolet kirjaimista tippuu ois. Kirjoitin tästä palautteen, mutta lomaei hyvksynyt vahvaiststa li sitä laskun summaa, vaikka kirjoitin sen 20 krtaa. En voinut siis valittaa.

Vierailija
11/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas puuttuu kirjaimi ja välillä puolet kirjaimista tippuu ois. Kirjoitin tästä palautteen, mutta lomaei hyvksynyt vahvaiststa li sitä laskun summaa, vaikka kirjoitin sen 20 krtaa. En voinut siis valittaa.

Toimiiko muilla sivuilla kirjaimet normaalisti?

Vierailija
12/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskon että siitä olisi kehkeytynyt mielenkiintoinen ketju.

Toki kirkon piirissä on muitakin suljettuja sisäpiirejä joissa sattuu ja tapahtuu.

Tätä juttua olisin kommentoinut, nyt mene iltalehden keskustelupalstalle lueskelemaan mitä siitä on kommentoitu

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010042011506497_uu.shtml

Vierailija
13/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti keskustelemisen arvoinen. siis nuo uskovais-pedofiilit.

itse kaipailisin muiden kokemuksia saksalaisista nettikaupoista, tarkoitus tilata lastenvaunut ja ehkä myös turvakaukalo..

Vierailija
14/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yrittänyt tehdä useamman avauksen, mutta ei onnistu.

Miten tää voi olla näin surkea sivusto.

Vierailija
15/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sivut toimi vieläkään.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ETSIKÄÄ HAKU-PALVELULLA SAMANTAPAINEN ALOITUS KUIN MINKÄ ITSE KIRJOITTAISIT JA KIRJOITA KYSYMYKSESI SEN PERÄÄN TÄLLAISEN TÄHTIJONON VÄLIIN ISOILLA KIRJAIMILLA ETTÄ HERÄTTÄISI HUOMIOTA.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Vierailija
16/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa pienten lasten "itsetyydytyksestä"(tai en tiedä mikä oikea termi sille on), meillä pari vuotias hinkkaa itseään lelumopon istuinta vasten vähän väliä, enkä tiedä miten siihen pitäisi suhtautua. Se on kuitenkin häiritsevää, lapsi välillä hikeentyy kun komennan pois mopon päältä jos ei osaa leikkiä sillä kunnolla. Pelkään että jos kiellän niin lapsi luulee tehneensä jotain "väärää" mutta ei sitä oikein voi olla kai kieltämättäkään? Toivottavasti selostuksesta saa selkoa mitä tarkoitan.

Vierailija
17/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yrittänyt tehdä useamman avauksen, mutta ei onnistu. Miten tää voi olla näin surkea sivusto.

Vierailija
18/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tää ihme palsta, prkl...

Vierailija
19/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuhka vaan sekoittanut päänne!

Vierailija
20/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan muualla tai Wordia. Ja nyt -- nythän tämä toimii!!? Välillä joka toinen kirjain puuttuu niin, etten viitsi edes kirjoittaa.

Voi juku, nyt pystyn!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan