Lue keskustelun säännöt.
Insragramissa paisai75, joka kommentoi kaikkeen näin: 🤦
26.06.2026 |
Mikä hänen ongelmansa oikein on? Ei kirjoita mitään muuta kommentteihinsa.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
No kysy häneltä.
Mitä veikkaat, miten hän kommentoisi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän vain haluaa loukata.
Jotenkin siltä tuntuu. Mutta kai itselläänkin olisi parempi olo, jos ei päivystäisi face palm emojinsa kanssa Instassa jatkuvasti?
Ehkä hän vain haluaa loukata.