Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärppii suunnattomasti, kun tämä palsta ei toimi, ja siitä ei KUKAAN ylläpidosta

Vierailija
06.09.2009 |

anna mitään tietoa! Kaikilla muilla palstoilla saa meilistään palautetta, täältä en olla ikinä ylläpidolta saanut mitään.Persuuksista, ja syvältä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yrittänyt tehdä useamman avauksen, mutta ei onnistu. Miten tää voi olla näin surkea sivusto.

Vierailija
22/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa pienten lasten "itsetyydytyksestä"(tai en tiedä mikä oikea termi sille on), meillä pari vuotias hinkkaa itseään lelumopon istuinta vasten vähän väliä, enkä tiedä miten siihen pitäisi suhtautua. Se on kuitenkin häiritsevää, lapsi välillä hikeentyy kun komennan pois mopon päältä jos ei osaa leikkiä sillä kunnolla. Pelkään että jos kiellän niin lapsi luulee tehneensä jotain "väärää" mutta ei sitä oikein voi olla kai kieltämättäkään? Toivottavasti selostuksesta saa selkoa mitä tarkoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka siellä yp kuinka olisi korjaustoimien äärellä, SIITÄ PITÄÄ ILMOITTAA!!!!!!

Vierailija
24/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiitos viestistäsi.

Keskustelualueelle tulee koko ajan uusia aloituksia/vastauksia.

Ystävällisin terveisin

Vauvan verkkosivuston ylläpito

Vierailija
25/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään, siispä kysyn riittääkö 20 '' pyörä suunnilleen 140 senttiseksi asti. Poika on nyt 119,5 cm ja luulen, että pyörä menis 3 kesää. Poika väittää kivenkovaa, että ei tarvitse vaihdepyörää, mutta mielestäni ääni voi muuttua kellossa jo ensivuonna jolloin hän on 8-vuotias ja kun huomaa, että kaikilla muillakin on. En haluaisi ostaa joka vuosi pyörää.

Vierailija
26/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitusta edes eilen illalla. Ärsyttävää kerrassaan.

Vierailija
27/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toiset voivat aloittaa täällä ketjuja ja toiset eivät?

Onko puoli palstaa bannattu vai onko ylläpito ottanut asiakseen huolehtia ketjujen aloituksista?

Tuo peruskoulu ja lukio-ketju on ainakin aloitettu vasta...

Vierailija
28/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

cm ja tokalla. Olen huomannut, että tytöillä alkaa olla 36-tuumaisia pyöriä jo, mitä ihmettelen kyllä. Omallani on vain 20-tuumainen ja vain toisella tytöllä luokalla on niin pieni enää.

Vierailija
29/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tein ekan kokeiluni. Eikä minua ainakaan ole voitu 'bannata', kun käyn vain lukemassa täällä ja vain tämän ketjun innoittaman yritin aloittaa uuden ketjun.

Vierailija
30/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt monia kertoja ja HUOM eri koneilta ja paikoista!

ei toimi.

mutta mitäpä sitä mitään tekemään. mennään jollekin muulle palstalle. mikä ois hyvä?

Vierailija
31/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjatkaa ongelma!!!

Vierailija
32/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä sellaisen, jossa lukee isolla että suurin osa ei saa todellakaan tehtyä ja linkittää tämän keskustelun.

Osoitathan sen ylläpidolle.

Ilmeisesti he eivät seuraa näitä keskuskteluja ollenkaan...

Itsekin olen yrittänyt aloitusta tehdä aamusta asti, ei onnistu. Kolmella eri koneella.

BOIKOTTIIN TÄLLAISET!

Vierailija
33/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo ylläpito!

Vierailija
34/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kiitos viestistäsi. Keskustelualueelle tulee koko ajan uusia aloituksia/vastauksia. Ystävällisin terveisin Vauvan verkkosivuston ylläpito

mikä höpöjuttu tämä oli?

Vierailija
35/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti keskustelemisen arvoinen. siis nuo uskovais-pedofiilit.

itse kaipailisin muiden kokemuksia saksalaisista nettikaupoista, tarkoitus tilata lastenvaunut ja ehkä myös turvakaukalo..

Olen ollut tyytyväinen. Toimitus kotiovelle ja paljon edullisempaa kuin Suomesta.

Vierailija
36/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuon jälkeen uuden palautteen, ettei uusia aloituksia pysty tekemään ja että voisiko asian korjata, mutta tuohon ei ole vielä vastattu.

Hei! Kiitos viestistäsi. Keskustelualueelle tulee koko ajan uusia aloituksia/vastauksia. Ystävällisin terveisin Vauvan verkkosivuston ylläpito

mikä höpöjuttu tämä oli?

Vierailija
37/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko päivän luullu että sain bannin ja

oli ihan syyllinen olo.

mitä täällä oikein tapahtuu?

eikö modet oikeasti ole huomannut tätä?

en ymmärrä?

no,mä siirryin jo kaksplussalle,ja

huomasin että paljon asiallisempaa väkeä...

Vierailija
38/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tajuan miksi täällä on ollu

pari päivää TOSI TYLSÄÄ

samoja vanhoja aloituksia.

Miksei vikaa korjata.

vai onko vika tahallaan tehty?

ihme modet täällä av.lla.

soittakaa joku sinne!

mä en nyt pysty.

Vierailija
39/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liikaa koukussa olevia mammoja ja nyt ne saavatkin uuden elämän. huomaa pari päivää pois niin ei tänne huvitakkaan tulla =)

Vierailija
40/43 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on muka onnistunut kirjoittaa tänään uuden aloituksen? En kyllä usko ennen kuin näen että aloittajan viesti on kirjaantunut tälle päivälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä