Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvalla 1,5kk vesirokko ja nyt noussut korkea kuume

Vierailija
06.09.2009 |

Meidän tyttö sai veljeltään vesirokon, muilla lapsilla se jo olikin. Edellispäivänä tuli vesikellot ja niitä on todella paljon ja nyt nousi korkea kuume. Samoin tosi itkuinen tyttö on. Miten pitkään teidän vauvalla kestänyt, jos siis on ollut vesirokko vauvana?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei paljon auta pienempien kanssa.

Vierailija
22/29 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttömme vesirokko kesti kolmisen viikkoa ja siitä pari viikkoa hän oli sairaalassa. Nyt tyttö on taas ollut oma aurinkoinen itsensä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut ihan vauvana vesirokko, ja jos siitä jotain hyötyä on ollut, niin ei ole itsellä ko. tauti muistikuvissa eli ei ole mitään ikäviä kokemuksiakaan:) Valokuvien mukaan olin ihan kauttaaltaan rakkuloiden peitossa.

Vierailija
24/29 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka suinkin kykenevät imettämään, niin imettäkää! Jos itse on näitä tauteja lapsena sairastanut, niin vauvahan saa suojan siitä, eikö vain?

Vierailija
25/29 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun veli sairasti 2kk iässä vesirokon todella lievänä, kun meihin isompiin tuli rokko (ja oli tosi raju), mutta veljellä oli siis ihan muutama rakkula.

Tuo ei sitten loppujen lopuksi antanutkaan täyttä suojaa, vaan viime vuonna, veli on nyt siis jo parikymppinen, sai vyöruusun.

Tiesittekö, että hyvin lievänä sairastettu vesirokko, voi vielä "palata" vyöruusuna, ja vyöruusua sairastava tartuttaa vesirokkoa!

Vierailija
26/29 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitin on minua imettänyt, ja silti olen pienenä vauvana saanut vesirokon.

Ja kaikki, jotka ovat sairastaneet vesirokon, voivat sairastua vyöruusuun oli vesirokko lievä tai ei. Ja tosiaan vyöruusua sairastava voi tartuttaa vesirokon.

Vierailija
27/29 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö sai veljeltään vesirokon, muilla lapsilla se jo olikin. Edellispäivänä tuli vesikellot ja niitä on todella paljon ja nyt nousi korkea kuume. Samoin tosi itkuinen tyttö on. Miten pitkään teidän vauvalla kestänyt, jos siis on ollut vesirokko vauvana?

Vierailija
28/29 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantunutkin jo ja nyt siis tyttö on 3,5kk

ap

vie nyt lapsi lääkäriin, jos toinen on vasta 1,5kk

Vierailija
29/29 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4 kk tyttö on imetetty rintamaidolla (siis ei kertaakaan korviketta) ja silti on tullut vesirokko nyt... Itselläni on ollut vesirokko 13-vuotiaana.