Vauvalla 1,5kk vesirokko ja nyt noussut korkea kuume
Meidän tyttö sai veljeltään vesirokon, muilla lapsilla se jo olikin. Edellispäivänä tuli vesikellot ja niitä on todella paljon ja nyt nousi korkea kuume. Samoin tosi itkuinen tyttö on. Miten pitkään teidän vauvalla kestänyt, jos siis on ollut vesirokko vauvana?
Kommentit (29)
Meidän tyttömme vesirokko kesti kolmisen viikkoa ja siitä pari viikkoa hän oli sairaalassa. Nyt tyttö on taas ollut oma aurinkoinen itsensä.
ap
Itselläni on ollut ihan vauvana vesirokko, ja jos siitä jotain hyötyä on ollut, niin ei ole itsellä ko. tauti muistikuvissa eli ei ole mitään ikäviä kokemuksiakaan:) Valokuvien mukaan olin ihan kauttaaltaan rakkuloiden peitossa.
Kaikki jotka suinkin kykenevät imettämään, niin imettäkää! Jos itse on näitä tauteja lapsena sairastanut, niin vauvahan saa suojan siitä, eikö vain?
minun veli sairasti 2kk iässä vesirokon todella lievänä, kun meihin isompiin tuli rokko (ja oli tosi raju), mutta veljellä oli siis ihan muutama rakkula.
Tuo ei sitten loppujen lopuksi antanutkaan täyttä suojaa, vaan viime vuonna, veli on nyt siis jo parikymppinen, sai vyöruusun.
Tiesittekö, että hyvin lievänä sairastettu vesirokko, voi vielä "palata" vyöruusuna, ja vyöruusua sairastava tartuttaa vesirokkoa!
Äitin on minua imettänyt, ja silti olen pienenä vauvana saanut vesirokon.
Ja kaikki, jotka ovat sairastaneet vesirokon, voivat sairastua vyöruusuun oli vesirokko lievä tai ei. Ja tosiaan vyöruusua sairastava voi tartuttaa vesirokon.
Meidän tyttö sai veljeltään vesirokon, muilla lapsilla se jo olikin. Edellispäivänä tuli vesikellot ja niitä on todella paljon ja nyt nousi korkea kuume. Samoin tosi itkuinen tyttö on. Miten pitkään teidän vauvalla kestänyt, jos siis on ollut vesirokko vauvana?
parantunutkin jo ja nyt siis tyttö on 3,5kk
ap
vie nyt lapsi lääkäriin, jos toinen on vasta 1,5kk
Meidän 4 kk tyttö on imetetty rintamaidolla (siis ei kertaakaan korviketta) ja silti on tullut vesirokko nyt... Itselläni on ollut vesirokko 13-vuotiaana.
että ei paljon auta pienempien kanssa.