Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten saa koirasta ja sen kaulapannasta kissanpaskan hajun pois?
06.09.2009 |
Jossakin paskassa tuo pentu on taas kaynyt pyoriskelemassa takapihalla ja oli saanut kaulapantansa aivan kamalaan kuntoon, mohnaa oli mennyt juuri eniten solkien kohtaan, siina oli isot paakut, ja sinne nahan reikien kohtaan.
Juuri ostin koiralle uuden aah, niin ihanan vaaleanpunaisen pannan ja nimimerkin ja vaikka pesinkin, moelmmat koiran seka pannan, pieni tuoksahdus silti tulee lapi...
Toivottavasti eli "vain" kissan ulostetta, eika ketun, kun niitakin pain varmaan taalla loytyy!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä olen joskus hulluna pessyt koiraani jos millä shamppoolla kun oli kierinyt p....ssa. haju ei tuntunut lähtevän millään. Koiran kuivuttua haju kuitenkin hälveni ja koira tuoksui enää shamppoolle. Ei ehkä koran mieleen mutta me perheenjäsenet olimme tyytyväisiä. Ja koiran iho kesti käsittelyn vaikka pelkäsinkin vahingoittavani sitä kun ihan ihmisten laimentamattomalla shamppoolla ja kakkakohtia jopa astianpesuaineella pesin.
Pannasta en osaa sanoa. Itse olen joskus laittanut pannan pesukoneeseen pyykkien kanssa pyörimään, raikkaaksi on tullut (ihan nahkapannat, kestivät kyllä eivätkä edes kovettuneet koppuroiksi). Mutta eivät ne ole p..ssä olleet.