Mitä ominaisuuksia on kännykässä hyvä olla?
Olen ostamassa uutta puhelinta. Entinen on vuodelta yks ja kaks ja ihan perusmallia. Nyt tuntuu kaikissa puhelimissa olevan kamerat yms. Lisäksi on mp3:a gprs:ää, usb:ta jne. Mitä ominaisuuksia omassa puhelimessasi on mitä tarvitset usein? MItä ei todellakaan tarvitse? Kehu omaa puhelintasi. En haluaisi mennä kauppaan ihan hoo moilasena...
Kommentit (28)
On aika näppärä ja pienikokoinen peruspuhelin, vga-kamera siinä tosin on. Tuo vga-kamerahan ei ole mikään järin hyvä mutta itsekään en puhelintani kamerana käytä.
Samoin mm. herätys, kalenteri ja aidot soittoäänet siinä on.
Hinta oli Gigantissa 69euroa eli kohtuuhinta.
Nuo ovat sellaiset toiminnot jotka itsekin haluan puhelimessa olevan tekstareiden ja soittamisen lisäksi.
Varsinkin kalenteri on kätevä kun sinne saa muistutuksia esim. synttäreistä, lääkärikäynneistä ja muista menoista.
Itselläni on Samsungin Z400 liukukansipuhelin jossa on kaikenlaisia sellaisiakin ominaisuuksia mitä en tartte. Eli ei kannata maksaa turhasta.
Että haluan puhelimeni olevan sopusoinnussa muun "ulkokuoren" kanssa. Eli en todellakaan halua mitään vanhaa p*askaa puhelinta käyttää vaikka siinä olisikin kaikki tarvitsemani toiminnot. Siksi vaihdan uuteen puhelimeen 6-12kk välein. Joskus useammin. Tällähetkellä odotan kovasti sitä nokian n96:sta
siis tässä 9300i:ssä, onneks tässä uudessa, e90;ssä on. Mutta siitä en kyllä ole varma oliko 9500i:ssä värinää?
Kunhan et osta N95!
"Muisti täynnä, sulje sovelluksia"
Oletkohan osannut ihan käyttää sitä puhelinta? Ja olihan uusin softa sisässä? Itse nyt melkein jo vuoden tuota N95:sta käyttänyt ja tosiaan _oikeaa_ moniajoa ollut. Elikkä tälläkin hetkellä on mese ja irssi taustalla auki ja _ikinä_ en ole tuollaiseen virheilmoitukseen törmännyt. Muistithan tarkistella ettei taustalle jäänyt jotain viestiä auki tms. (eli valikko nappi pohjaan niin aukeaa se sovellusikkuna) koska siellähän voi olla vaikka 200 sovellusta auki jos olet vain punaista luuria painamalla poistunut, silloinhan ohjelma jää taustalle auki
Ja sitten puhelimen tulee olla tyylikäs ja naisellinen, en voi sietää miesmäisiä kännyköitä.
Että haluan puhelimeni olevan sopusoinnussa muun "ulkokuoren" kanssa. Eli en todellakaan halua mitään vanhaa p*askaa puhelinta käyttää vaikka siinä olisikin kaikki tarvitsemani toiminnot. Siksi vaihdan uuteen puhelimeen 6-12kk välein. Joskus useammin. Tällähetkellä odotan kovasti sitä nokian n96:sta
Oma puhelimeni on 2v vanha ja ihan iskussa ulkonäön suhteen vieläkin, pienikokoinen ja hopeanvärinen. Ja kaikki toiminnot pelaa. En todellakaan osta uutta puhelinta vain sen takia että pitää olla "viimeisintä mallia".
Mutta pienestä se on ihmisen itsetunto kiinni jos joidenkin niin täytyy tehdä.
Kunhan et osta N95!
"Muisti täynnä, sulje sovelluksia"
Oletkohan osannut ihan käyttää sitä puhelinta? Ja olihan uusin softa sisässä? Itse nyt melkein jo vuoden tuota N95:sta käyttänyt ja tosiaan _oikeaa_ moniajoa ollut. Elikkä tälläkin hetkellä on mese ja irssi taustalla auki ja _ikinä_ en ole tuollaiseen virheilmoitukseen törmännyt. Muistithan tarkistella ettei taustalle jäänyt jotain viestiä auki tms. (eli valikko nappi pohjaan niin aukeaa se sovellusikkuna) koska siellähän voi olla vaikka 200 sovellusta auki jos olet vain punaista luuria painamalla poistunut, silloinhan ohjelma jää taustalle auki
Herätyskello tulee heti perään ja kalenteria käytän jonkin verran. Kamerakin on joskus ollut tarpeen ja lapset olen saanut autossa viihtymään paremmin kun olen antanut heidän pelata kännykkäni pelejä.