Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä olet maksanut silmälaseista?

Vierailija
03.09.2009 |

Mitä olet viimeisen parin vuoden aikana maksanut silmälaseista?

Ketjuliike tai tarjous?

Pintakäsittelyjä vai ei (heijastamaton,kovapinta)?

Moniteho vai yksiteho?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ostin. Toiset on monitehot, toiset lukulasit. On pintakäsittelyjä ja ohennuksia ja joitain langoituksia toisissa. Moniteholinssit on kalleimmat mahdolliset.

Vierailija
2/24 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuliikkeen tarjouskampanja: kaksi linssiä + kehykset yhden linssin hinnalla. Ja sen linssin hinta oli 49 euroa. Eli heijastamattomat kovapintaiset silmälasit pokineen kaikkineen 49 euroa.

Sitten mulla on toiset vähän kuin vararilleinä. Hankin ne, koska toisessa ketjuliikkeessä oli tarjous jonka mukaan silmälasien ostajalle aurinkolasit kaupanpäälle. Ja oli huomattavasti halvempaa ostaa halvat silmälasit ja saada ne vahvuuksilla olevat aurinkolasit kaupanpäälle kuin alkaa ostaa aurinkolaseja vahvuuksilla. Tuosta setistä (siis rillit+arskat) maksoin 79€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä

Vierailija
4/24 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksitehoiset lasit pinnoitetuilla linsseillä ja chanelin kehyksillä

Vierailija
5/24 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuliikkeen tarjouskampanja: kaksi linssiä + kehykset yhden linssin hinnalla. Ja sen linssin hinta oli 49 euroa. Eli heijastamattomat kovapintaiset silmälasit pokineen kaikkineen 49 euroa. Sitten mulla on toiset vähän kuin vararilleinä. Hankin ne, koska toisessa ketjuliikkeessä oli tarjous jonka mukaan silmälasien ostajalle aurinkolasit kaupanpäälle. Ja oli huomattavasti halvempaa ostaa halvat silmälasit ja saada ne vahvuuksilla olevat aurinkolasit kaupanpäälle kuin alkaa ostaa aurinkolaseja vahvuuksilla. Tuosta setistä (siis rillit+arskat) maksoin 79€.

itse ketjuliike 99 yksitehot ja tietenkin heijastuksen estolla ja kovilla(naarmuuttomilla) pinnoilla

Vierailija
6/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohennus ja uv-säteilystä tummeneva pinnoite.

Vierailija
7/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten Instrusta. (Oli alennuskampanja, eli euron kehykset ja linssit puoleen hintaan. Näöntarkastus oli myös ilmainen.)

Heijastamattomat, yksitehot.

Vierailija
8/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilun 400€. Linssit on kovapintaiset ja heijastamattomat yksitehot. Kehysten hinta oli pari sataa.

Vierailija
9/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut 4 vuoden sisään itselleni 4 silmälasit. Ihan yksitehot kovapinnalla (en tykkää heijastamattomasta pinnasta).

Kahdet ekat ostin hintaan 100 ja 150 (ostin ne yhtä aikaa).

Tänä kesänä ostin kahdet lisää ja ne maksoi yhteensä 79 euroa eli 39,50 kappale.

Vierailija
10/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden rillit.

Yksitehot, ohennetut, kovapintaiset ja heijastamattomat. Yhteensä 400-450 e.

Specsaversin normali hinta: osta yhdet ja toiset kaupan päälle.

Vierailija
11/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi linssi maksaa mulla 200e, ihan tavalliset yksitehot.

Vierailija
12/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenswaylta yksitehot, miinusta n.-3.75. Ohennetut, kovat pinnat ja heijastuksen esto. Sitten kävin Specillä säädättämässä lasit sopiviksi, kun tulivat siis postitse. Kaikkinensa rahaa meni 37e.

Vierailija
13/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehykset, ostin kesäkuussa Silmäasemalta, maksoi himpun vaille 500e.

Vierailija
14/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 euroa viime vuonna Nisseniltä. En muista mitä ominaisuuksia, hiotut linssit ainakin.

Vierailija
15/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä ostin kahdet lisää ja ne maksoi yhteensä 79 euroa eli 39,50 kappale.

Pitäis ostaa pojalle uudet lasit ja rahat on vähissä...

Vierailija
16/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin systerin osoitteeseen kun itse asun ulkomailla. lahetin hanelle rahat.

Vierailija
17/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muita extroja paitsi ohennettu lasi tuli tuohon 60 euroon.

Vierailija
18/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksitehot, jonkin sortin pintakäsittely, ohennetut linssit.

Vierailija
19/24 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitaan vielä, että omani siis ostettiin SpecSaverista UK:sta, eli tarkalleen ottaen oli £75. Ostakaa sieltä silmälasit, jos meette lomalle...

Vierailija
20/24 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optican tarjouksesta ostin. Miehelle ostettiin yhdet uudet ja ne maksoi 59. Menin kyllä heti kun ale alkoi, niin samana päivänä paikanpäälle. Minusta noin halvat lasit on ihan hirmuisen hauskaa vaihtelua, voi vaihtaa vaikka vaatteiden värin mukaan (itse ostin violetit ja vihreät silmälasit, aikaisemmat on ruskeat ja sit sellaiset metalliset). Ei siis maksaneet farkkujenkaan vertaa ja mun look ainakin vaihtuu enemmän kuin farkkuja vaihtamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan