G: mitä olet maksanut silmälaseista?
Mitä olet viimeisen parin vuoden aikana maksanut silmälaseista?
Ketjuliike tai tarjous?
Pintakäsittelyjä vai ei (heijastamaton,kovapinta)?
Moniteho vai yksiteho?
Kommentit (24)
Ohennnettu lasi (niin paljon kuin sai), hajataitto, vintagekehykset. Kalliiksi tuli, ostin putiikista, mutta ketjulasit eivät käy mulle, koska tuolloin myytin (ja aika lailla nytkin) vaan kapeaa laatikkoa, joka mallina putoaa mulla aina niin, että yläpoka on keskellä näkökenttää. Takaisin Instruun tms. en sit ehkä enää hinnasta rippumatta menekään, kun nyt tajusin, että laseissa voi oikeasti olla vaihtoehtoja...
Sairaaltahan tuo kuulostaa, ottaen huomioon että robotin hiomat linssit Kiinassa maksaa noin 2 euroa kappale...
melba kirjoitti:
Optican tarjouksesta ostin. Miehelle ostettiin yhdet uudet ja ne maksoi 59. Menin kyllä heti kun ale alkoi, niin samana päivänä paikanpäälle. Minusta noin halvat lasit on ihan hirmuisen hauskaa vaihtelua, voi vaihtaa vaikka vaatteiden värin mukaan (itse ostin violetit ja vihreät silmälasit, aikaisemmat on ruskeat ja sit sellaiset metalliset). Ei siis maksaneet farkkujenkaan vertaa ja mun look ainakin vaihtuu enemmän kuin farkkuja vaihtamalla.
Ihminen joka maksaa farkuista yli 20€ joutaa hullujenhuoneelle.
Näöntarkastus + (yksiteho)tarjousrillit + kovapintalinssin lisä... Yht. 140€ Ei musta paha, kun paikallisesta liikkeestä sain, eikä tarvi ajella montaa kertaa kaupunkiin...