Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja syöminen

Vierailija
02.09.2009 |

Auttakaa mua! Mä voisin syödä ja syödä kokoajan kaikkee. paino nousee, mutta en pysty mitään nälälle ja syömiselle. Kaikkee suolasta menis alas loputtomasti. Oikeastaan söisin mitä vain ja kokoajan, ellen toppuuttelisi... Mitä ihmettä tälle voi tehdä? En halua lihoa kauheasti, kun kerta sain painonkin pudotettua edellisesta raskaudesta takaisin normaalipainoon. Tää on ihan armotonta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hillitön nälkä jatkuen. Nytkin mietin, että mitä söisi. Ja syödä on pakko, muuten tulee heikko olo vaikkei sentään enää ala oksettaa kuten alkuraskaudesta. Olen päättänyt huolehtia kiloista sitten myöhemmin.

Vierailija
2/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä nälkä sen jälkeen kun on syönyt normaaliruokaa normaalimäärät ravintosuositusten jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä nälkä sen jälkeen kun on syönyt normaaliruokaa normaalimäärät ravintosuositusten jälkeen?

Siis tämä nälkä ei ole missään järjellisyyden rajoissa, vaikka onkin alkuraskaudesta helpottanut. Ja olen syönyt raskauden aikana normaalia terveellisemmin, kun ei ole tehnyt mieli mitään herkkuja tai rasvaista ruokaa. Mutta kun se nälkä ei vain katoa. Tai katoaa ehkä hetkeksi, mutta parin tunnin päästä jo vatsa kurnii.

nro 2

Vierailija
4/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eka raskaudessa ihan sama homma, mutta päätin, että samanlaista repsahdusta ei muuten enää tapahdu!Oli niin kamala homma saada normaalipaino takaisin. Herkkujen syönnin olen lopettanut täysin, ja pyrin syömään mahdollisimman tervellisesti. Suolistokaan ei toimi, mikä lisää varmaankin kilojen kertymistä. Eikö tää vois jotenkin helpottua? Nyt kun asialle voi tehdä vielä jotain, niin onko kellään oikeesti toimivia vinkkejä??? Oon jo epätoivonen.

kiva kuulla, että jollain toisella ihan sama ongelma!!Helpottava tieto...

Vierailija
5/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo edellinen

Vierailija
6/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tässä että mitä söisi, etten taas yöllä herää siihen että on nälkä. En tiedä riittääkö tuo viili, mutta yritetään.

Oikeasti jossain vaiheessa alkuraskautta ilmoitin miehelle, etten halua vähään aikaan halua nähdäkään ruisleipää, sitä tuli vedettyä niin paljon. Ahdistaa, kun syöminen ei ole mikään nautinto vaan ihan vain tankkaamista. Ja kiloja tulee, vaikkei söisi herkkuja.

Pitänee vielä pari luumua vetäistä, jotta se suoli edes toimisi...

2

Vierailija
7/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kysyä, kun sun tilanne (2) tuntuu vielä pahemmalta ku mun, että syötkö vitamiineja?

Jospa se jossain vaiheessa hälvenis tuo pakkosyöminen.

Olis silti kiva jos joku samassa tilanteessa joskus ollut olis keksinyt jonkun hyvän jutun, ettei niin kauheesti tekis mieli syyä ruokaa, eikä olis nälkääkään kokoajan. Aika piinaavaa, kun kokoajan mielessä pelkkä ruoka! Se on niin sairaan hyvääkin kaiken lisäksi!

Vierailija
8/10 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai alkuraskaudesta söin, jostain syystä lopetin jossain vaiheessa. Olisikohan ollut ekan neuvolan jälkeen?

Minusta ruoka ei ole enää hyvää :P Normaalisti tykkään laittaa hyvää ruokaa ja nautiskella, nyt kieltämättä on välillä "maku" mennyt... Mutta ehkä tämä tästä helpottaa.

2

Vierailija
9/10 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais syödä mitään, mutta pakko on, tai tulee huono olo. Ja sehän tässä tylsää on, että alle 2 tunnin välein on haukattava jotain, tai alkaa yököttää. Joten lihomaan päin ollaan täälläkin, vaikka ruoka ei edes maita!

Vierailija
10/10 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan söin. Oli kans ihan järjetön nälkä. Iltapalaksi saattoi mennä ruokaa niin paljon kuin normaalisti söisin lähes koko päivänä.

6 kk synnytyksen jälkeen noin kaksi kiloa jäljellä ja ennen raskautta hankitut housut liian isot eli johonkin ne hankitut kilot katosivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi