Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJOIDEN syksy

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vastaampa heti omppuäipän kysymykseen..

Eli tietenkin! Kaksi ensimmäistä oli yllätyksiä loppuun saakka, ja seuraavista halusimme (tai minä lähemmin) tietää sukupuolen, ja sama on nytkin tilanne. Ja kyllä, meillä on molempia kaksi, ettei ole niin väliä, kumpi tulee, kunhan tulee!

Minulla on ensiviikolla rakenneultra, ja siellä sen sukupuolen odotan selviävän. Tuolla kuukausipinossa oli yksi minun kanssani samassa vaiheessa raskaana oleva käynyt juuri rakenneultrassa, ja vasta nyt oli selvinnyt että siellä onkin kasvamassa kaksi vauvaa!!! Mieletön ylläri! Vaikka hekin oli käyny np-ultrassa, niin toinen oli leikkinyt piiloleikkiä--- eli vielä aion ja tietty saankin jännätä, josko meille tulisi kaksi yhdellä kertaa... näin viimeisen raskauden kunniaksi :)

Niin että omppis, ei taideta kuudetta samaan aikaan odottaa, kyllä tämä on sitten tässä :)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, ja paljon raskautumisia!!!

sinuvi

Vierailija
22/23 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pissin tikkuun viivan ;)! Hui hui hui, ihan luomuplussa ja aika yllättävä sellainen.

Jos kaikki hyvin menee, niin meitä olisi siis syyskuussa seitsemän henkeä tässä torpassa.

-Meriutu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Onnea Sivuvi sinulle ultraan. Suostutko paljastamaan kumpaa on tulossa ultran jälkeen, vai pidätkö salaisuutena :)?

-meriutu