Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJOIDEN syksy

Kommentit (23)

1/23 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Katjalah uudesta pinosta!

Eli päivittäisin omia tietojani...eli mua ei tartte plussanneisiin sitte enää laittaa ku keskenhän se meni tämäki raskaus...eli pakkohan se oli takasi tulla kuumepuolelle...Tää viikko on menny murehtiessa (ma alko vuoto) ja eikä oikein tunnu helpottavan...asiaa ei tietty helpota sekään että naapurilla on la parin viikon päästä ja kaks kaveria saavat joulun jälkeen vauvat..

Ihmeen koville tää kerta on kyllä ottanu vaikka mulla näistä kokemusta on...tää siis oli neljäs km...Kait se ikä yms. jo tekee sen että alkaa pelottamaan että näinkö enää raskaudun ku se on niin vaikeaa mulla muutenkin...

Saatko Katjalah nuo mun tiedot edellisestä pinosta vai laitetaanko uudet...

Nyt meen murehtimasta...Hyvää viikonloppua kaikille!

nani

Vierailija
2/23 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei, nani, aivan kamalaa. Niin onnellinen olin plussastasi ja taas tuo kamaluus. Itse on siipi maassa yhden km:n jälkeen niin voi vain kuvitella miltä tuntuu noin monta kohdata. Halauksia ja voimia sinulle.

Tein meille tuota listan tynkää... tynkää tosiaankin, onko niin, että enää me kolme olemme jäljellä! Tietenkin sinänsä hienoa, kun eipä kenenkään tänne toivo juuttuvan kovin pitkäksi aikaa... Mutta ihanaa olisi saada uusia joukkoon, saisi taas tämän keskustelun hieman vilkkaammaksi. Kuka muistaa ajan, kun suurperhepino oli aina ykkösenä tuossa keskusteluissa? Eli uudet rohkeasti mukaan vain! Ja kaikki vierailevat tähdet sieltä odotuspuolelta, huhuuuuuuu!

Mulla edelleen kuukautiset karkuteillä... Heinäkuun km-vuodon jälkeen ei niin mitään. Taisi olla se yksi ovulaatio silloin ihan ihme. No, nyt olen taas ja edelleen imettänyt ihan surutta ympäri vuorokauden, joten kai se sotkee hormonitoiminnan. Mutta olkoon sitten niin, en ala väkisin vierottamaan, kun kuitenkin tulee var¨masti päivä, jolloin huomaan pojan syövän mieluummin jotain muuta kuin tissiä. Eka hammaskin tuli muutama päivä sitten ja pientä lämpöä tuolla on ollut ilmeisesti asiaan liittyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos katjalah kun olet listaa väsännyt. Kovin on meitin porukka pieni.. kyllä mahtuis lisää ja olis jopa toivottavaa:)

Mulle ei kummempia kuulu, huono omatunto heti kun koneella istun, pitäis olla tekemässä jotain oikeesti hyödyllistä.

Toiseksi pienin vähän meinaa sairastella, viikolla iski yhtenä yönä kurkunpääntulehdus, mutta se ei vaivannut kuin sen yön. Sitten viimeyönä nousi kuume, masukipua oli jo illalla valitellut, nyt on ahkeraan istunut pöntöllä eikä pienellä ruoka maistu. Pienin on ihan räkätaudissa, kuten isovelikin.

Laskosverhoja kävin kattele hemtexistä, oli sekä mustaa että valkoista, törkeen kallista vain, kun n 35e yksi!!Pitäis varmaan odottaa että tulis joku tarjous että kun ostat kaksi saat kolmannen ilmatteksi.

Yritän olla niin kuin en mitään kiertopäiviä laskeskelis, mutta nyt olen ihan selvillä että olis jotain 21/32-44. Eli rauhallista on..

Voi nani - olen pahoillani sun keskenmenostasi:( ne on aina niin ikäviä. Mutta ehkä voisit ajatella että pienellä ehkä ei olisi ollut selviytymismahdollisuuksia masun ulkopuolella, että ehkä näin parempi.. niin surullista kuin se onkin. Ikävää, että sä olet joutunut jo 4 kokemaan. Voimia sinulle. Uskon että vielä se vauva teillekin suodaan:)

Katjalah - ihanaa kun teidän pienelle tissimaito kelpaa, ja että jaksat imettää!! Hatunnosto!

Miten tannilla odotus sujuu, herranen aika, sun aikahan on justiin... kaksi kuukautta töitä, ja sitten äitiyslomalle?

voimia sinulle!

nyt menen jotain touhuamaan, ja piilotan nämä suklaa paperit...

tv syöppö sinuvi

Vierailija
4/23 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn ensimmäistä saikkuani vietän flunssan kourissa kotona. Eilen en kyennyt kuin peiton alla maata mutta tänään jo istua kykenen.Kurkku kipeä ja kuumetta. Heti kun jotain tekee niin hiki nousee pintaan joten ei ihan tervettä. Vanhin oli pois koulusta tänään-oksensi yöllä ja niitä oksuja siivottiinn ihan urakalla. Tänään on pyykkikone laulanut....Mies lähti aamulla töihin vaikka hitusen oli lämpöä. hölmö, mutta itsepähän tuon tietää...

Nani, voimia ja pahoittelut. Ja vaikka kuinka realistisesti ajattelisi että vauvan alulla olisi ollut varmaan mahdollisuuksia selvitä ja että luonto hoitaa heikot jo alusta alkaen pois, niin ei se siinä hetkessä lohduta.

Töissä on ollut ihan mukavaa, luokkani on oikein mahtava, avointa ja sosiaalista porukkaa ja innostuvat kaikesta! Toivotaan nyt että jaksan olla sinne marraskuulle. Aikeissa on palata töihin saman luokan pariin vähän yli vuoden päästä joululta.

Sokerirasituksessa pitäisi käydä, mutta olinkin jo varannut sinne ajan ensi maanantaille, mutta peruin sen, kun oon nyt kipeä ja terkka sanoi että pienikin flunssa voi näkyä sokereina kokeissa. Joten siirsin sitä parilla viikolla eteenpäin. Muuten olo on ollut ihan ok, mitä nyt turvottaa kun seisoo päivät ja iltaisin on aika väsy olo. MIes on kyllä katsonut iltaisin lapsia kun parina iltana oon tiltannut yöunille jo kasin jälkeen , nyt vaan kun harrastusrumba on alkanut ja joskus tarvitaan molempia kyyditsemään, niin aina ei lepo onnistu.

toivotaan että te kaikki nopsaan plussaatte ja siirrytte tuonne odotuspuolelle. Mukavia syyskuun päiviä kaikille

Tanni rv 26 +3

Vierailija
5/23 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpas sitten :)

Uusi vanha pastailija ilmoittautuu mukaan listoille taasen !

Elikkä n.1979 ,30v , p.-97 , t;t -01,-06.-08 satakunta .

Kuumeilu on kovaan jaterolutit syötynä , että vuoto alkoi ja nyt toista päivää clomit mukana . Vuotoa ei ole imetyksen saati synnytyksen jälkeen tullut ,nyt siis terolutuilla vuoto alulle ...

n.1979

Vierailija
6/23 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

nyt olen enemmän kuin täpinöissäni, sillä jostain kummasta syystä menin tekemään testin. Oviksen bongasin kp14...

Nyt minulla on siis kp 27/32-44.

Ja siihen tuli sallitussa ajassa testi-ikkunaan punainen haalea viiva.

Eli katsoisin sen oikeesti olevan plussan!

Kyse on vain siitä että onko se kestävä plussa..

huips- iik- apua, mua jännittää ja syke on korkea..tuleekohan tästä totta?

Tannille parantumisia flunssasta!

Tervetuloa "uusi" n.1979! missä kuussa sun nuorin on syntynyt? Mulla on 8/08:)

hämmentynyt ja lähes sanaton sinuvi joka koettaa hillitä innostustaan.

Vierailija
7/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopioin tänne viestin, jonka laitoin tuonne toukotoiveisiin...

Itsellä oli eilen jotenkin hassu olo, tuli tunne että nyt kyllä teen testin. (koskaan en ole 'ajoissa/etukäteen' plussaa saanut.) Eilen oli siis kp27/32-44 ja minä sain haalean vaaleanpunaisen viivan... eli kyllä tärisytti koko eilisen illan. En puhunu miehelle mitään, joskus kun tullut näitä 'haamuja' näytettyä..

Tänä aamuna heräsin, lueskelin sängyssä lehtiä, ja mietin että mulla on oikeesti äklö olo!! Kenties aamupahoinvointia?!?

Kerroin miehelle että tein eilen testin, ja nyt teen uuden, ja annoin miehen kattoa tuloksen, se sanoi että kyllä tulee siihen kaksi viivaa, ei tasavahvoja, mutta kuitenkin!!! IIK IIK ONKO TÄMÄ TOTTA!!!! La menis touko-kesäkuun vaihteeseen..

Tilasin noita uusia raskausviikon kertovia testejä, että voipi vielä varmistella (ei mee yhtään rahaa, ei..)

Kahdesta keskenmenosta on kokemuksia, mieskin sanoi että uskaltaako tässä iloita, siihen sanoin että hei, minä olen NYT raskaana, ja sillä siisti. Iloitaan, ja sitten jos tulee surun aika - vasta surraan ja jarrutellaan.

täpinöissään oleva sinuvi rv 3+6 KAI

Vierailija
8/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tätä jo odotettukin. Hieman haikein mielin ja tippa linssissä päästän sinut tuonne toiselle puolelle... Ikävä tulee, älä vain hylkää meitä kokonaan, eli kuulumisia kaipaillaan jatkossakin.

Kai sitä perässä joskus tullaan, kun nyt suvaitsisi se kierto palailla.

JA n.1976 tervetuloa tännekin... Me taidamme "tuntea" toiselta foorumilta, jossa käytän edesmenneen koirulini nimeä. Tämä on niin pieni tämä nettimaailmakin - ainakin meidän kroonisten vauvakuumeellisten määrä taitaa olla rajallinen.

Vierailija
9/23 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sitä huomaan palaavani tänne palstailemaan :)

Elikkäs meillä on 4 lasta ennestään. Tytöt 10/04, 03/06, 05/07 ja poika 11/08. Nyt haaveilen kesävauvasta. Eli yritystä tässä syys-, loka- ja marraskuu. Jos ei tärppää niin sitten siirretään vuodella. Meillä lapset saaneet helposti alkunsa joten toiveissa olisi, että nytkin. Pitäkää peukkuja!

Kirjoittelen lisää, kun opin teitä vähän tuntemaan.

Vierailija
10/23 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole taas kirjoitellut mitään, silloin tällöin lukenut teidän kuulumisia. Sinuville hurjasti onnea matkaan, oli ihana uutinen!

Eilen oli rakenneultra, ekaa kertaa elämässäni! Kätilö oli ehdottomasti kätilöiden aatelia, aivan kuin vauva olisi hetken ollut sylissämme ja olisimme saaneet sitä ihastella. Onneksi oli jumppatuokio menossa joten oli ihana nähdä pienen touhuja. Emme kysyneet sukupuolta. Kerran olemme kysyneet lääkäriltä ja väärin meni, joten ei enää haluta tietää. vaikkakin nyt olisi kuulemma hyvin nähnyt ja kyllähän me miehen kanssa omat epäilyksemme vahvistettiin kumpiko sielä olisi tulossa.

Lapsille ei olla sen kummemmin vieläkään kerrottu. Vanhin vaan tässä joku aika sitten ihmetteli et äiti on kyllä lihonut ja maha kasvanut. Sanoin et kumma ku minä olen yrittänyt laihduttaa. Sanoin sit et no jos sielä onkin asukas niin hän tuumasi et sitä hänkin on ajatellut. Voisihan tuon nyt sanoa varmaksi että on siellä vauva ja syntyy joskus ensi vuonna.

Vointi on ollut nyt hyvä. Paitse keskenmeno on aiheuttanut sen valtavan huolen etten ole uskaltanut kiintyä tähän vauvaan. Eilisessä ultrassa vasta rakastuin häneen niin sydämeni pohjasta. Nyt tekisi mieli vaan hamstrata vauvalle kaikkea kivaa!

"Joulu"siivoja olen yrittänyt tehdä. YLäkerta on kohta valmis, ihana kun saa sinnekin tätä tavaran paljoutta. Olen niin täynnä rakentamista että hartaasti toivon portaiden valmistuvan pikapuoliin. Appiukko tuossa käy auttamassa lähes joka ilta.

Olen jouluihminen ja olenkin jo muutamia joululahjoja ostanut. Ihana kun ei tarvitse sitten jouluruuhkassa yrittää miettiä mitä ihmettä ostaa.

Tänään ollut siivouspäivä ja kyllä se tuo maha alkaa jo ahdistaa. Muutamina päivinä olen joutunut tukivyötä jo käyttämään. Kait tuo mahanahka on jo niin löysä ettei se enää tue yhtään ja alamahaan tulee välillä hirveät kivut.

Sori omanapainen viesti, olen vain nyt niin täynnä tätä ihanaa vauva-ajatusta. Kun vain saisi äkkiä yhdet 10 viikkoa lisää!

Iuiu ja masukki 20+risat

Vierailija
11/23 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse 34 v, mies täyttää 33.

Yhteensä meillä 6 poikaa, mun lapset on 10/98, 02/00, 08/01 ja 11/05 ja miehen lapset on 05/03.

Siis ensimmäistä yhteistä kuumeillaan.

Meillä oli jo hyvä alku, LA olisi ollut toukokuussa mutta se meni kesken 15.-16.9 (tai silloin vuosi ulos)

16. pv käytiin naistenpolilla kuulemassa se jonka jo aavistinkin, kohtu oli tyhjentynyt täysin.

Itselle otti vaan ihmeen rankoille ja huomenna olen vasta palailemmassa töihin sen jälkeen.

Lääkäri antoi luvan koettaa heti uudestaan, joten kyllä sitä on yritettykin :)

Ekan kerran elämässäni lankesin ovistesteihinkin...

Neljä ekaa ovat tulleet kovin helposti, melkolailla siitä ajatuksesta kun on päätetty ex-mieheni kanssa että vauva tehdään.

Toki nyt on ikää jo enemmän ja eri mieskin joten kaikkihan nuo vaikuttaa kaikkeen, toiveet on kovin korkealla että kesän aikana saataisiin se yhteinen lahja.

27.9 ovistesti oli nimittäin reippasti positiivinen, mutta vähän arveluttaa että kuinka KM siihen vaikuttaa?! Onko kellään kokemusta?

Ahkeraa yritystä kaikille ;)

Vierailija
12/23 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkästä pitkästä aikaa täällä kurkkimassa ja ihan mahtavia uutisia saa heti lukea :)! Ihanaa Sinuvi, että teillä on tärppi käynyt ja raskaus jo ilmeisesti vallan hyvällä mallilla, hienoa hienoa :D!

Mites Omppuäippä? Onko teillä mitään uutisia ;)?

-meriutu, jonka vauvakuume taas nostaa iiiihan vähän päätään....

Vierailija
13/23 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne siis eksyin vuosien jälkeen :) Jostakin kumman syystä tämä palsta on vetänyt puoleensa tässä viimeisen parin viikkoa.

Tuli tuossa lueskeltua noita mahd raskauden oireita-aikaisempia ketjuja :) etsii etsii ja löytää samoja oireita kuin itsellä.

Täällä siis erittäin varoen toivoo kovasti pientä ihmettä masuun kasvamaan. Kotona on -98, -03, -04, -06 syntyneet lapset. Ajattelin aina, että neljä on se luku, joten tämä kuumeilu nyt hieman ihmetyttää :) Jos vielä se yksi pieni....

Kierukan poistosta kohta 3kk, heti alkoi kk ja ovat tulleet myös säännöllisenä.

Oireita reilun viikon verran aivan tavaton väsymys, ja lämmöt on koholla, flunssainen olo. normi on ollu 36.8 ja nyt keikkuu 37.2, ja rinnat on kipeät. Kp nyt 21/25-28.

Päätä kylmänä ja miehelle ei tohdi yhtään hehkuttaa mahdollisista oireista jne.. koska se pettymys on aivan valtava. Ei viitsi lietsoa sitä sitten yhtään. Haluan olla ensin varma. Mutta tuntuu, että ne kuukautiset tulee sietlä kuitenkin. Kamalaa tällainen vatvominen.

Taitaa olla aika sekavaa tekstiä, kun ajatukset harhailee kylppäriin piilotettuun testiin.. Ajattelin, että josko perjantai aamuna tohtis. On se vaikeeta :D

Vierailija
14/23 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan meriutu ja muutkin jotka minut muistatte! Ihan hyvää kuuluu elämääni, mutta ei vauvauutisia.. Kuume on ollut aika lailla pois, mutta nyt jostain ihme syystä nostaa taas päätään..? Ikää mulla on 33.v ja lapsia talossa viisi. Pojat-98 ja tyttö-00, tyttö-06 ja tyttö-08. Töihin ois tarkoitus palata huhtikuussa.. Mutta mikä ihme on tämä tunne sydämellä!? Luulin jo ettei tämä enää palaisi! Ja meneekö tämä ohikaan? Voi apua..! Ihanaa ja kamalaa! Mutta vielähän sitä ehtis. Jos kävis vuoden-pari taas töissä ja sitten vielä sattuis saamaan pikkukuutosen perheeseen. Oishan se ihanaa. :) Mitkä meriutun mietteet??? Ois kiva vaihtaa taas enemmänkin kuulumisia. Palataan siis linjoille :)

Halauksia, Omppis

Vierailija
15/23 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olet sinä Omppis menossa takaisin töihin. Odotas vaan, kun olet hetken töissä tahkonnut, niin alkaa kuume nousta korkeuksiin ja olisi iiihanaa jäädä taas kotiin ;) :)!

On tämä vauvakuume outo tauti. Aina välillä tuntuu pitkiäkin aikoja, että ei enää koskaan yhtään meille! Mutta nyt on taas meikäläisen kuume tosissaan alkanut kohota. Olisihan se lystiä kokea kaikki vielä kerran, sen viimeisen ;)!

Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille!

-meriutu

Vierailija
16/23 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aikaisemmin kiejoittelin tänne, mutta siitä on piiitkä aika. Kuumeilu ei kyllä ole hellittänyt.

Olen 39- vuotias äityli, isi on 45. ja lapsia kuusi jotka 5-16-vuotiaita.

Meillä on ollut ikäviä kokemuksia tässä vuoden sisällä, tammikuussa raskaus keskeytyi viikolla15. Eilen taas jouduimme viemään hautuumaalle pienen poikamme joka kesti viikolle24 asti, sitten pieni sydän ei enää kestänyt saamaani tulehdusta. Lapsivedet meni kolme viikkoa aikaisemmin.

Nyt tuntuu siltä että haluaisin vielä vauvan vaikka toisaalta se pelottaakin, jälkitarkastuksessa selviää sitten enemmän. Mies olisi valmis vielä yrittämään (ainakin tällä hetkellä). se vaan kummastuttaa näin suurperheellisenä ei kaikkien mielestä olis lupaa saada lisää lapsia. Pari sukulaista jo soitteli, ei pahoitellut suruamme vaan alkoi heti pauhaamaan ehkäisystä! Mutta kun kaikki lapsemme on toivottuja ja harkittuja, ei mitään vahinkoja.

Mutta toivon että sen pienen nyytin vielä saisin.

Anteeksi tämä vuodatus.

Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille!

Vierailija
17/23 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ellada mitä olette joutuneet kokemaan :( Olen niin pahoillani, että jo toisen kerran tänä vuonna käynyt surullisesti.

Taidettiin keväällä kirjoitella samoihin aikoihin tänne, meilläkin keskeytynyt keskenmeno viikoilla 17+4 huomattiin pääsiäisen aikoihin.

Aikalailla hiljetynyt tämä pino, uskon että meitä suurperhekuumeilijoita taustalla kuitenkin on. Toki on osa päätynyt onnellisesti odotuspuolelle ja vauvautunutkin jo :)

Itselläni siis neljä lasta, keväinen km ja lokakuussa todettiin kohdunulkoinen raskaus, kun vuosin viikosta 5 alkaen ja hakeuduin sairaalaan 6+ viikolla kun vuoto runsastui. Lääkäri totesi kohdun olevan tyhjä, mutta oikeassa munatorvessa oli jokin nestekertymä (alkio, ei sykettä).

Onneksi hoitui itsekseen ja joulukuun alussa istukkahormonipitoisuus oli laskenut jo tasolle19 niin ei tarvinnut enää seurata verikokein. Ultrassa myös kaikki ok.

Vuotoa kesti sitten joulukuun 12. päivään ja 14. päivä tunsin jo oviksen ja kuinka ollakaan joulupäivänä tyein ekan testin. jossa oli haaleaakin haaleampi viiva! On se vahvistunut mutta ei nuo ruputestit taida antaa hyvää viivaa ihan helposti.. Tai sitten on taas jotain häikkää. Mulle onneks luvattiin varhaisultra, jos raskautuisin tuon kohdunulkoisen jälkeen. Varmaan parin viikon päähän pyydän sen. Sitä ennen on vaan odotettava ja metsästettävä raskausoireita.

Hyvää loppuvuotta kaikille mammoille!

Vierailija
18/23 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ellada, ikäviä uutisia sinulla. Oikein paljon voimia teille surussanne.

Santsulle varovaiset onnittelut!

Itse olen täällä koko syksyn pyörinyt, mutta en yksin ole jaksanut yrittää pitää pinoa pystyssä ja noihin kuukausipinoihin en oikein osaa aktiivisesti kirjoitella. Mulla kun kiertokin edelleen mitä sattuu... Heinäkuisen km:n jälkeen oli 105 päivää ja sitten edellinen 54, eli onneksi näyttäisi olevan lyhenemässä... jospa seuraavaksi puolittuisi ja olisi normaali. Imetän edelleen tuota nelkkua joten, hormonitoiminta näkyy sitten olevan mitä on...

Ihanaa, että olette palailemassa linjoille, koko joulukuun on omassa mielessä itänyt ajatus, että pitäisi huhuilla ja perustaa uutta suurperhepinoa talvelle/keväälle 2010. Tuoreessa muistissa on viimekevät, jolloin suurperhepino oli aktiivisin pino täällä vauvakuumepalstalla. Voi jestas...... minäkin kohta jo vuoden täällä roikkunut, kun tuli kuumeilu aloitettua neljännen ollessa vain reilun kuukauden ikäinen! Ei olisi kannattanut, mulla kun hormonitoiminta näkyy olevan viimeisimmän jälkeen mitä sattuu, eli tulosta ei tule ja luultavasti roikun täällä nyt seuraavat kymmenen vuotta ennen kuin tajuan luovuttaa.

Nyt yritetään pitää pino hengissä ja uudetkin suuresta perheestö haaveilijat tervetuloa mukaan! (Voin sitten tammikuun alussa perustaa sen 2010 talvipinon, jos ei joku muu ehdi ensin!)

Katjalah kp9/??? + nelikko + vauvahaave + edelleen myös hauvahaave!

Vierailija
19/23 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istun yksin hereillä, pienet nukkuu ylhäällä, ja mies ja tytöt jäi ystäväperheelle vielä uudenvuoden vaihtajaisiin. Minä lähdin pienten kanssa aiemmin, ja pistin nukkumaan pienet. Itse en raketeista välitä, niin eipä tunnu että olisin jotain jäänyt paitsi..Olo on tosi täysi..kaikkia herkkuja kun on yhdessä nautiskeltu..

Mutta kylläpä Elladalla oli surullisia uutisia kerrottavanaan:( voimia teille kovasti. Jospa

pian saisitte pienen nyytin syliin saakka.

Santsalle plussan vahvistustuulia!!!

Kiva oli kuulla vähän meriutusta ja omppiksestakin. Olette olleet mielessäni!

Katjalah'lle toivon pikaista raskautumista - olisi jo sinun vuorosi!!

Nyt en muista mitä piti kommentoida- mutta myöhemmin lisää.

Tuokoon vuosi 2010 paljon toivottuja lapsia maailmaan!

Hyvää uutta vuotta kaikille,

toivottelee sinuvi

(rv20!)

Vierailija
20/23 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää vuotta 2010 kaikille! :)

Aina kun käyn täällä lueskelemassa, iskee hurja kuume! Sinuvikin on niin ihanan onnellisesti raskaana :) Aiotteko kysyä rakenneultrassa sukupuolta? Teillä taisi ennestään olla 2 ja 2 lapsia? Siis 2 molempia :)

Paremmalla ajalla lisää! Moit!

Omppis