Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä palstailijoita n. 5 vuoden takaa??

Vierailija
02.09.2009 |

Silloin aloitin itse tämän palstan palstailun.. Muistellaanko menneitä?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millaenen ihminen sitä hahmoa oikeasti kirjoitti.

Vierailija
62/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton hanskalokerosta spärdäripaketin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin vielä yliopistolla opiskelija. Olin raskaana, gradu oli jo palautettu ja luin vauva-palstaa, vaikka piti tehdä vika vimppaa seminaarityötä. Ryhdyin vahingossa nauramaan ääneen, kun luin sitä ketjua ja kaikki ympärillä kääntyivät katsomaan. Samalla tajusin, että atk-luokkaan oli jonoa ja hävetti niin sikana, että itse olin uppoutunut johonkin niinkin tärkeään kuin aihe vapaaseen, kun toiset odotti pääsyä koneelle, että voisivat tehdä gradujaan (?).

Vierailija
64/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko varmaan joistain 2000-luvun alusta sen komiodraaman/parisuhteen, joka palstalla syntyi, kun täällä palstailleet löysivät toisensa? Mies taisi olla Arto, naisia en muista nimeltä.

Entä sen äidin, joka tappoi itsensä juhannuksena ja ilmoitti yv:llä siitä palstatutulleen? Palstatuttu hälytti apua, mutta liian myöhään? Tästäkin on nimet unohtuneet?

Yksi, jonka muistan nimeltä on Jane Doe, joka muistaaksi järjesti myös live-tapaamisia. Oli sellainen nuori aktiivinen äiti.

Vierailija
65/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet palstalla käyvistä on olleet täällä jo iät ajat...

Vierailija
66/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin Stella jäi mieleen, harmi kun se lopetti. Eikös Stella sittemmin vaihtanut nikkiä? Täällä oli myös joku Manson. Myös tsunami jäi noilta ajoilta mieleen, ja kun täällä "tunnistettiin" uhreja, kadonneissa taisi olla vauvapalstalaisiakin?

Silloin av oli paljon hauskempi ja aktiivisempi. Odotin kuopusta ja olin (tylsässä) työssä, joten tuli luettua av:ta ahkerasti.

Vierailija
67/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla Kanerva. Muutamat viime vuodet olen kirjoitellut harvakseltaan vaan av:llä kirjautumatta. Eka lapsi aloitti jo koulun.

Joskus yli 5 vuotta sitten ei ollut näin negatiivista ja tyhmää porukkaa. Ihan käsittämättömän typeriä vastauksia välillä!

Vierailija
68/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on siitä ajasta muuttunut.

Vierailija
69/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin (tai mun nikkini lähti :D) muiden mukana sinne MSN:n porukkaan eli terkkuja muille siellä olleille. Joidenkin kanssa olen kyllä yhteydessä vieläkin. Täällä käyn silloin tällöin ja lähinnä taustalla lueskelen.

Ennen oli paljon mukavampaa porukkaa ja oli kiva, kun oli enemmän nikillisiä. Geleen muistan joulupataketjuista. Minä olin jo silloin vain vierailija. Edelleen tulee laitettua sinne pataan joka joulu muutama kymppi av:n pottiin.

Vierailija
70/72 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahiutale-ketju on yksi muistettavimmista. Lähestulkoon pissat housuissa hihittelin. Olin kotona äippälomalla esikoisen kanssa kun lukaisin ketjun ja jäin palstan koukkuun.

Paljon on muuttunut tänä aikana. Esikoinen täyttää 5 ja hänellä on sisko. Olen eronnut ja vaihtanut paikkakuntaa ja opiskellut uuden ammatin.

Ainoa mikä on pysynyt on palsta. Hassua miten elämä menee..

Vierailija
71/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus aikojen alusta sen kuinka joku palstalainen ja palstan mode olivat kolmiodraamassa?

Vierailija
72/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen se yks nikillinen (elenia?) joka sai kuraa niskaan kun oli viemassä viikon (?) ikäistä vauvaa yöhoitoon että pääsivät miehen kanssa hoitamaan parisuhdetta, muistatteko? Se mies tasisi tulla vielä puolustamaan vaimoaan tänne...

Muistatteko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme