Onko täällä palstailijoita n. 5 vuoden takaa??
Silloin aloitin itse tämän palstan palstailun.. Muistellaanko menneitä?
Kommentit (72)
en muista tarkkaan omiakaan vuodatuksia, mutta olit musta ok, järkevä. En jaksanut (silloinkaan) seurata, jos oli jotain aivan järkkyä potaskaa tarjolla :-).
Nonnakonna
Itse en tarkkaan muista, mistä vaahtosin:=) Olikos vielä joku Nasukin?
ex-Kanerva
jo v. 2001 lähtien... Nonnakonna, jos joku muistaa. Muistan Kaakin, Tempakan, Alliisan, tuon Kanervankin, Melban tietty, xcxy:n, nää sekonikit eli äitimammanen, pusituuteri jne. Muistan kyllä hämärästi jonkun Telho-episodinkin.
jälkimmäisestä tosin ei oo viittä vuotta. Ja monen alan asiantuntijana olen täällä ollut.
Mitähän Pusituuterin orvokeille kuuluu näin syksyllä?
ehkä silloin esikoisen aikana jaksoinkin valistaa karieksesta ja muusta "oikeasta" asiasta. Nyt en enää sitä jaksa, vaan lähinnä korjaan kirjoitusvirheitä ja huutelen;)
ex-Kanerva
Jo ennen kuin aloitettiin yrittämään vauvaa... sitten yritettiin kuusi vuotta, nyt tyttö on kolme kuukautta! Että kauan.
ja olen roikkunut siitä asti täällä. Lapset 2000 ja 2004
Alkuun kirjoitin jonkin aikaa Mandi-nimimerkillä. Muistatteko kukaan nimimerkkejä Pariisitar ja d@hoe / dahoe ?
Vanhalla palstalla kirjoitin nimimerkillä Matleena. Mutta tälle monipalstaiselle en sitä koskaan rekisteröinyt. Siitä lähtien oon ollu tuttavallisesti ihan vaan Vierailija.
Kävin tapaamisissa ja roikuin chatissa. Liityin johonkin yhteisöönkin. Mutta vanha kunnon av-on aina lopulta vienyt voiton.
JSSAP -juttuja ei oo muuten näkynyt pitkään aikaan?
Aluksi tosin olin enimmäkseen odotus- ja vauvapuolella, tää av tuntui niin tylyltä paikalta ja viestit meni niiin nopeesti, ettei siinä menossa pysynyt hitailla ja itkuherkillä mammahormoneilla mukana... ;)
Mutta sitten tuli joku ihana huumoriketju, jonka jälkeen oivalsin av:n nerokkuuden. Lähes päivittäin tulee käytyä.
Ja sitä historiaa: Porvoosta tuli av:n omaa slangia, Petteri Jussilan kuolema (joka tiedotettiin täällä superhypernopeasti), xcsx tietenkin (ei kirjoittanut vain allergioista, loppuaikoina mielestäni alkoi mennä jotenkin uskonnon tms. asian suhteen aika vainoharhaiseksi) ja sitten oli tietysti vauvakassikeräys vuonna 2004 (vai oliko se 2005), talvella kummiskin.
Aloitin esikoista odottaessa huhtihippusissa. Minustakin av oli alkuun ihan kamala, tyly ja rivo. En varmaan erottanut "aaveilyjä" normaalista keskustelusta, kun nikillisillä palstoilla ihmiset eivät yleensä päästä pimeää puoltaan valloille.
Nyt olen juminut tänne. Yritän välillä vierottautua, palaan aina takaisin.
Mulla kans varmaan siinä rajalla, että tuleeko 10 vuotta täyteen. En muista varmaksi, mutta esikoinen on syntynyt kesällä 2000.
Omilta alkuajoiltaan muistaa jutut yllättäen parhaiten. Tuo viiden vuoden takainen on jotenkin sumussa, tosin mulla oli silloin elämä rankkaa, tosi rankkaa, joten voi olla, että johtu siitäkin.
Niin, mutta tuolta 10 vuoden takaa muistan hyvin Vivianin ja Arton (tai Wagner) ja Nennan (joka ihanasti kertoi kuulumisiaan vasta täälläkin. Monta muutakin juttua muistan, mut nimet ei tule mieleen.
Kauheasti sitä tarttuu kyllä mieleen sellaista pikkujuttuakin, kuten minkälaisessa kämpässä Pusituuteri asui ja Äiti-Mammasta ei voi unohtaa. Hän antoi kyllä ihan uuden ulottuvuuden sanalle myötähäpeä. Nykyisistä kyllä taatusti mieleen jää Beaver - nainen, joka antoi pukamille kasvot.
Oikeasti mä olen aina tykännyt kaikista nikillisistä. Mut jotkut muut olis tarvinneet kyllä apua. Esim. se "käytätkö pyöräilykypärää" ja sitten se Katja Kiuru fiksaatio.
Se Kyrömania oli kyllä ihan huippu. Emännät sekos siihen ekassa allossa ihan täysin. Nyt ei ole tainnut enää kukaan seota.
Pisteenä iin päälle mainittakoon, että olin häissä, jossa halasin morsianta ja samalla morsian kuiskasi mulle, että missä sun nauha on ;-)
Joku ihan pimee tyyppi se oli, mutta kuka...
Telho on hyvä tyyppi. Joskus ollaan s-postia toisillemme laitelleet. Terkkuja vaan, jos täällä surffaat.
Tsättäilyssä vierähti illalla tunti tai pari ;) Itsellänikin oli taukoa vauvasta ja täällä käyn silloin tällöin.
9
p.s muistan sen xcxs vai mikä olikaan, aina pelotteli vauvapuolella allergioista yms.
Aliisa (?)... Onko siitä jo viisi vuotta..?
Vauvaa ei ole tullut vieläkään :-(
Muistelen, että xzxc tms. oli jotenkin hysteerisen suojeleva lapsiaan kohtaan... Voi olla, että muistan väärinkin. Ihan kuin sen lapsilla olisi ollut satamiljoona allergiaa.
Itse tulin tosiaan tänne silloin ja silloin vielä olivat täällä, eivät enää kauaa tosin.
Minusta hekin saivat suotta niin kovasti kuraa niskaansa. Mukavan oloisia, molemmat.
Joo, ja se xcxc tosiaan aina mainitsi ne allergiat.. :)
ap
cxsx on ihan hervoton. Jos joku sanoi, että lapsi puri toista hiekkalaatikolla, niin hänen perustelu sille oli allergia :)
Mä veikkaan että oli vaan pelkkä vitsi koko seija. Hän oli mukamas 50-kymppinen.
Varmaan vuosi sitten kuului hänestä viimeisen kerran.
Eikä siitä ole kauaa kun viimeksi näin hänet :D