Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä palstailijoita n. 5 vuoden takaa??

Vierailija
02.09.2009 |

Silloin aloitin itse tämän palstan palstailun.. Muistellaanko menneitä?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muista menneistä mitään muuta kuin sen, että jokus viestejä tuli tulvimalla niin, ettei ehtinyt kaikkea edes lukea.

Vierailija
2/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä lueskelee... Sillon oli meillä joulupata keräystä ja uuspaavalniemi vai mikä se oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella tammikuussa saatiin netti ja siitä asti olen täällä pyörinyt enemmän ja vähemmän.

Jos kotona olen niin joka päivä tulee käytyä ainakin.

Vierailija
4/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vähän enemmän täällä. onlinelainen

Vierailija
5/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikki oli silloin (onhan se vieläkin mutta en käytä) tiia28, joten sen mukaan olen nyt 7 vuotta täällä palstaillut. Ensin odotus- sitten vauvapuolella ja aika pitkään nyt täällä.

Vierailija
6/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LinneaS:n joka oli yksi suosikeistani. Muistelen että hällä oli 3 poikaa ja oli raskaana, kun viimeksi hänestä täällä kuulin. Saikohan tytön vai pojan?

ap

Vierailija
7/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai enemmän, kun täältä lähdin? Ja tiedättekös miksi palasin? Laitoin äitiysvaateilmoituksen tänne ja aikani kuluksi surffasin aaveetä. Jäin taas koukkuun.

Lähdin silloin kun Telho, A-C jne perustivat oman palstan. Sieltäkin olen poistunut vuosia sitten, ja aika tässä välissä on kulunut blogimaailmassa.

Vierailija
8/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telho ja AC oli ainakin, ketäs muita. Ikävä niitä aikoja. Palstaillut vuodesta 2003.

Vierailija
9/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän telholle kuuluu nykyään. tuleppa ilmottelemaan itsestäsi, luulen että käyt täällä kuitenkin kurkkimassa.

Telho sai mielestäni aivan turhasta aika paljon paskaa niskaan. varmaan siksi poistui...

Vierailija
10/72 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSN:ssä oli niin hauskaa. :)

Vierailija
11/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetysfanaatikko henkeen ja vereen...missä lie tällähetkellä?

Vierailija
12/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne odottajat-palstalle tulin vuonan 2000 ja jossain vaiheessa kaipasin lisää actionia ja siirryin tänne.

Minä en kamalan hyvin muista nikkejä. tuo xcsx-tyyppi kyllä jätti lähtemättömän vaikutuksen...

Vierailija
13/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin itseni tänne vuonna 2000... Kotiäitiaikoina olin täällä paljonkin, nykyisin parin päivän välein. Ei ole palsta entisellään.

Vierailija
14/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen edellinen nikki oli Keijula. Varmaan jossain hoidossa nykyään...hope so...

Vierailija
15/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon, kun kaikki keksi jotain ihan älyvapaita nikkejä niin minä olin Etupyllu :D Sillon yksi oli mm patonki messuhallissa :)

Vierailija
16/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö se aika vierähtää!? Tulin lueskelemaan raskaana ollessani vuonna 2000 ja epäsäännöllisesti siitä lähtien olen täällä notkunut. Eli 9 vuotta!!! Joskus on mennyt pitkiäkin aikoja, etten ole käynyt lueskelemassa, mutta joskus taas olen roikkunut päivätolkulla paremman tekemisen puutteessa täällä.

Lähinnä taustailijana olen tosin ollut...

Vierailija
17/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa yksi, tosiaan viestejä tuli joskus niin paljon, ettei lukea ehtinyt. Stellan muistan ja sen xcxc:n. Ensin odotus-puolella ja nyt luen lähinnä av:ta.

Vierailija
18/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo v. 2001 lähtien... Nonnakonna, jos joku muistaa.

Muistan Kaakin, Tempakan, Alliisan, tuon Kanervankin, Melban tietty, xcxy:n, nää sekonikit eli äitimammanen, pusituuteri jne. Muistan kyllä hämärästi jonkun Telho-episodinkin.

Vierailija
19/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jossain vaiheessa oli joku Tiikeriäiti tms.

Vierailija
20/72 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tarkkaan muista, mistä vaahtosin:=) Olikos vielä joku Nasukin?

ex-Kanerva

jo v. 2001 lähtien... Nonnakonna, jos joku muistaa. Muistan Kaakin, Tempakan, Alliisan, tuon Kanervankin, Melban tietty, xcxy:n, nää sekonikit eli äitimammanen, pusituuteri jne. Muistan kyllä hämärästi jonkun Telho-episodinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi