Onko täällä palstailijoita n. 5 vuoden takaa??
Silloin aloitin itse tämän palstan palstailun.. Muistellaanko menneitä?
Kommentit (72)
välillä lueskelee... Sillon oli meillä joulupata keräystä ja uuspaavalniemi vai mikä se oli?
Talvella tammikuussa saatiin netti ja siitä asti olen täällä pyörinyt enemmän ja vähemmän.
Jos kotona olen niin joka päivä tulee käytyä ainakin.
nyt vähän enemmän täällä. onlinelainen
Nikki oli silloin (onhan se vieläkin mutta en käytä) tiia28, joten sen mukaan olen nyt 7 vuotta täällä palstaillut. Ensin odotus- sitten vauvapuolella ja aika pitkään nyt täällä.
LinneaS:n joka oli yksi suosikeistani. Muistelen että hällä oli 3 poikaa ja oli raskaana, kun viimeksi hänestä täällä kuulin. Saikohan tytön vai pojan?
ap
vai enemmän, kun täältä lähdin? Ja tiedättekös miksi palasin? Laitoin äitiysvaateilmoituksen tänne ja aikani kuluksi surffasin aaveetä. Jäin taas koukkuun.
Lähdin silloin kun Telho, A-C jne perustivat oman palstan. Sieltäkin olen poistunut vuosia sitten, ja aika tässä välissä on kulunut blogimaailmassa.
Telho ja AC oli ainakin, ketäs muita. Ikävä niitä aikoja. Palstaillut vuodesta 2003.
mitähän telholle kuuluu nykyään. tuleppa ilmottelemaan itsestäsi, luulen että käyt täällä kuitenkin kurkkimassa.
Telho sai mielestäni aivan turhasta aika paljon paskaa niskaan. varmaan siksi poistui...
imetysfanaatikko henkeen ja vereen...missä lie tällähetkellä?
tuonne odottajat-palstalle tulin vuonan 2000 ja jossain vaiheessa kaipasin lisää actionia ja siirryin tänne.
Minä en kamalan hyvin muista nikkejä. tuo xcsx-tyyppi kyllä jätti lähtemättömän vaikutuksen...
löysin itseni tänne vuonna 2000... Kotiäitiaikoina olin täällä paljonkin, nykyisin parin päivän välein. Ei ole palsta entisellään.
ja sen edellinen nikki oli Keijula. Varmaan jossain hoidossa nykyään...hope so...
Sillon, kun kaikki keksi jotain ihan älyvapaita nikkejä niin minä olin Etupyllu :D Sillon yksi oli mm patonki messuhallissa :)
Näinkö se aika vierähtää!? Tulin lueskelemaan raskaana ollessani vuonna 2000 ja epäsäännöllisesti siitä lähtien olen täällä notkunut. Eli 9 vuotta!!! Joskus on mennyt pitkiäkin aikoja, etten ole käynyt lueskelemassa, mutta joskus taas olen roikkunut päivätolkulla paremman tekemisen puutteessa täällä.
Lähinnä taustailijana olen tosin ollut...
kanssa yksi, tosiaan viestejä tuli joskus niin paljon, ettei lukea ehtinyt. Stellan muistan ja sen xcxc:n. Ensin odotus-puolella ja nyt luen lähinnä av:ta.
jo v. 2001 lähtien... Nonnakonna, jos joku muistaa.
Muistan Kaakin, Tempakan, Alliisan, tuon Kanervankin, Melban tietty, xcxy:n, nää sekonikit eli äitimammanen, pusituuteri jne. Muistan kyllä hämärästi jonkun Telho-episodinkin.
ja jossain vaiheessa oli joku Tiikeriäiti tms.
Itse en tarkkaan muista, mistä vaahtosin:=) Olikos vielä joku Nasukin?
ex-Kanerva
jo v. 2001 lähtien... Nonnakonna, jos joku muistaa. Muistan Kaakin, Tempakan, Alliisan, tuon Kanervankin, Melban tietty, xcxy:n, nää sekonikit eli äitimammanen, pusituuteri jne. Muistan kyllä hämärästi jonkun Telho-episodinkin.
En minä muista menneistä mitään muuta kuin sen, että jokus viestejä tuli tulvimalla niin, ettei ehtinyt kaikkea edes lukea.