Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit ja minkälainen oli elämäntilanteesi 10 VUOTTA SITTEN?

Vierailija
02.09.2009 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isäni oli muuttanut pois meiltä jokin aika sitten.

Vierailija
42/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevä citysinkku, rahaakin oli mukavasti käytössä. Matkustelin paljon, kävin klubeilla, keikoilla ym. Todella huoletonta aikaa jotenkin, tuonne jäi paljon rakkaita ystäviä ja muistoja. Nyt olen kahden alle kouluikäisen lapsen "uraäiti", nautin toki elämästäni, mutta tuota nuoruuttakin on kyllä ihana muistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin valmistunut ammattiini muutamaa vuotta aiemmin, ollut muutaman vuoden kihloissa (nykyisen mieheni kanssa), saanut vakituisen työpaikan.

Haaveilin yhteisestä omistusasunnosta ja vauvakuumetta olin potenut joitakin vuosia, yksipuolisesti =(

Mutta nyt nuo toiveeni ovat toteutuneet =)

Olemme asuneet yhteisessä omistusasunnossa 9 vuotta, ja olemme kahdeksatta vuotta naimisissa, ja meillä on 3 suloista lasta, ja neljättä toivomme.

Asiat voivat muuttua, kunhan malttaa odottaa.

Vierailija
44/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa asunnossa, samassa duunissa vain eri mies ja esikoinen oli tulossa. Mulla elämä mitään ole muuttunut, mitä nyt uusi mies ja kuopus, mut ihan olen jämähtänyt. Pitäisiköhän repäistä?

Vierailija
45/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri muuttanut Ranskasta Espanjaan, toipumasta edellisestä suhteesta ja aloittamassa uutta, joka jatkuu onnellisesti edelleen :-)

Vierailija
46/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapetoin seinäni hevostenkuvilla.

Onpa siitä niin vähän aikaa... :o

Vierailija
47/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakensimme ok taloa.Pikkukakkonen oli toiveissa...

Vierailija
48/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisessä vakituisessa työpaikassa ja juuri ostanut silloisen kihlattuni (nyk. aviomies) ensimmäisen rivarikämpän. Ikää oli 24 v.

Vierailija
49/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloittamassa abivuottani. Tuohon vuoteen mahtui pänttäystä, keväällä huipennuksena ylioppilaskirjoitukset, kovaa biletystä ja yhdenillanjuttuja, etelänmatka sekä epäonnistuneet pääsykokeet. Seuraavana syksynä aloitin opinnot avoimessa yliopistossa ja muutin pois kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä