Mitä teit ja minkälainen oli elämäntilanteesi 10 VUOTTA SITTEN?
Kommentit (49)
menevä citysinkku, rahaakin oli mukavasti käytössä. Matkustelin paljon, kävin klubeilla, keikoilla ym. Todella huoletonta aikaa jotenkin, tuonne jäi paljon rakkaita ystäviä ja muistoja. Nyt olen kahden alle kouluikäisen lapsen "uraäiti", nautin toki elämästäni, mutta tuota nuoruuttakin on kyllä ihana muistella.
olin valmistunut ammattiini muutamaa vuotta aiemmin, ollut muutaman vuoden kihloissa (nykyisen mieheni kanssa), saanut vakituisen työpaikan.
Haaveilin yhteisestä omistusasunnosta ja vauvakuumetta olin potenut joitakin vuosia, yksipuolisesti =(
Mutta nyt nuo toiveeni ovat toteutuneet =)
Olemme asuneet yhteisessä omistusasunnossa 9 vuotta, ja olemme kahdeksatta vuotta naimisissa, ja meillä on 3 suloista lasta, ja neljättä toivomme.
Asiat voivat muuttua, kunhan malttaa odottaa.
Samassa asunnossa, samassa duunissa vain eri mies ja esikoinen oli tulossa. Mulla elämä mitään ole muuttunut, mitä nyt uusi mies ja kuopus, mut ihan olen jämähtänyt. Pitäisiköhän repäistä?
Olin juuri muuttanut Ranskasta Espanjaan, toipumasta edellisestä suhteesta ja aloittamassa uutta, joka jatkuu onnellisesti edelleen :-)
ja tapetoin seinäni hevostenkuvilla.
Onpa siitä niin vähän aikaa... :o
rakensimme ok taloa.Pikkukakkonen oli toiveissa...
ensimmäisessä vakituisessa työpaikassa ja juuri ostanut silloisen kihlattuni (nyk. aviomies) ensimmäisen rivarikämpän. Ikää oli 24 v.
ja aloittamassa abivuottani. Tuohon vuoteen mahtui pänttäystä, keväällä huipennuksena ylioppilaskirjoitukset, kovaa biletystä ja yhdenillanjuttuja, etelänmatka sekä epäonnistuneet pääsykokeet. Seuraavana syksynä aloitin opinnot avoimessa yliopistossa ja muutin pois kotoa.
ja isäni oli muuttanut pois meiltä jokin aika sitten.