Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit ja minkälainen oli elämäntilanteesi 10 VUOTTA SITTEN?

Vierailija
02.09.2009 |

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin oli jo täyttänyt 3 vuotta. Syksyllä 99 aloitin myös työt pph:na.

Vierailija
22/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäduunista Thaimaasta.

Etsin työpaikkaa...ja löysinkin sellaisen marraskuussa 99, samalla alalla olen edelleen.

Pitkäaikainen poikaystävä oli menossa vaihtoon.

Työpaikasta sain sellaista "henkistä voimavaraa", että laitoin narsistin pihalle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttanut takaisin Suomeen Aasian työkomennukselta ja aloimme yrittää vauvaa.

Vierailija
24/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin vanhempieni luona ja kärsin syömishäiriöstä. Koulu ei kiinnostanut ja minulla oli huono itsetunto ja itsetuhoisuutta kiito vanhempieni kasvatustapojen.

Onneksi enää ei ole sellaista.

Vierailija
25/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin kotona, olin aloittanut netin keskusteluopalstoilla pörräämise ja sieltä sitten muutamia kuukausia myöhemmin löysin nykyisen aviomieheni... =)

Vierailija
26/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttanut kotoa pois (600 km:n päähän kotoa!). Jänniä aikoja elin :)

Vierailija
27/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittanut lukion toisen. Olin auttamattomasti rakastunut nykyiseen aviomieheeni saamatta kuitenkaan vastarakkautta. Syksyn alussa olin tajunnut hänen alkaneen seurustella toisen kanssa :( Olin ihan hajalla ja kuitenkin hengasin samoissa porukoissa sydän vereslihalla. Kuten päätellä saattaa, kaikki päättyi hyvin (minun kannaltani) :)

Vierailija
28/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin, että siitä on tosiaan tänä syksynä TASAN 10v, kun mulle ilmoitettiin, että en koskaan voi saada lapsia luonnollisella tavalla...

Nyt on kolme ihan luomulasta tuossa ilona (ja riesana), eli aika erilaiset on tunnelmat kun 10v sitten:)

Vierailija
29/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloittanut opinnot yliopistossa..

Vierailija
30/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulun tokalla. Mun ensirakkaus oli jättänyt mut kesällä enkä ollut vielä päässyt siitä yli. Viikonloput meni juodessa, viikot enemmän ja vähemmän opiskellessa.

Vierailija
31/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulla ollut vielä aavistustakaan siitä, että parin kuukauden kuluttua saisin tietää mieheni ja parhaan ystäväni vuoden jatkuneesta suhteesta. Ero tuli joulun alla, ex ja ex-paras ystäväni ovat nykyään naimisissa keskenään.

Vierailija
32/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona ä-lomalla toisen lapsen, silloin 6kk ja esikoisen 2v2kk kanssa. Mies oli juuri tullut 3kk:n ulkomaan työreissulta ja olimme päättäneet erota. Tuo aika oli rehellisesti sanottuna yhtä helvettiä enkä sitä mielelläni muistele! Vauva valvotti ja esikoinen uhmasi ja mieli oli itsellä todella maassa. Yäk.

Nyt on tilanne toinen. Olen uudestaan aviossa, onnellisesti, lapsia on yhteensä neljä. Onneksi tuo 10 vuoden takainen aika on ollutta ja mennyttä.

Vierailija
33/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli uusi, remontoitu koti, uusi työpaikka ja aika uusi avioliittokin. Olin erittäin onnellinen.

Vierailija
34/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin kovasti 18-synttäreitäni jotka olivat lokakuussa 2000..lokakkuussa 1999 muutin omaan asuntoon

Vierailija
35/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinen miesystävä (nykyinen ex-mies!) oli just jättänyt mut. Olin myös muuttanut 500 km:n päähän uuden työpaikan takia ja löytänyt vuokra-asunnon.

Olipa melkoinen mullistusten syksy, näin jälkeenpäin ajatellen. Nyt työpaikka on edelleen sama, mies entinen, asunto vaihtunut pari kertaa ja, mikä parasta, mulla on 5-v. poika.

Vierailija
36/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa ja olin pahimmassa murrosiässä.

Vierailija
37/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri aloittanut opiskelut Savoniassa (ravintolakoulu).

Eipä siin muuta,aika huoletonta nuoren tytön elämää :)

Vierailija
38/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni lähti toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja aloimme odottaa esikoistamme tasan 10 vuotta sitten.

Vierailija
39/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin yksinäinen ja masensi, ahdisti sekä vitutti. Nyt olen yliopistossa, yksinäinen ja mua masentaa, ahdistaa ja vituttaa.

Vierailija
40/49 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vielä villi ja nuori ja baarikärpäsen purema..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme