Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut mukavissa pienissä häissä? Millaisissa?

Vierailija
02.09.2009 |

Eli olemme jo pitkään yhdessä ollut ja perheen perustanut 30+ ja 40+ -ikäinen pariskunta, josta tuntuu typerältä alkaa tässä vaiheessa elämää järjestämään suuria ja perinteisiä häitä. Vinkkejä etsitään siis pieniin häihin :)

Kommentit (6)

1/6 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsumalla aika vähän vieraita.

Vierailija
2/6 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras kaava: Vieraita 10-20, Vihkiminen kirkossa, sen jälkeen illallinen jossain kauniissa paikassa tai hyvässä ravintolassa. Ei mitään sen kummempaa ohjelmaa, vaan ainoastaan hyvää ruokaa ja juomaa ja seuraa. Pienellä porukalla kaikki mahtuu saman pöydän ympärille istumaan ja juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, sulhasen ystävä ja minä todistajina ystäväpariskunnan häissä maistraatissa. Toimituksen jälkeen hyvää ruokaa ravintolassa ja drinksuja.

Vierailija
4/6 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistraatissa naimisiin. Todistajina molempien vanhemmat ja kolme lastamme. Lyhyt ja mukava tilaisuus. Valokuvaaja tuli kotiimme ja kuvausten jälkeen joimme kakku kahvit. Muutama tunti vihkimisestä lähdimme kahdestaan Pariisiin häämatkalle ja lapset jäivät mummoille ja papoille hoitoon. Matkalla saimme viettää ihanaa kahdenkeskistä aikaa (olimme perillä 3 yötä). Lapset olivat myös tyytyväisiä kun saivat molemmat mummot ja papat heitä hoitamaan yhtäaikaa.

Minä olin tuolloin 30v, mies 37.

Vierailija
5/6 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita n. 10. Vihkiminen puutarhassa ja sen jälkeen hyvää ruokaa ja hauskoja kesäpelejä ja saunomista.

Vierailija
6/6 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa oli reilu 40 vierasta. Hääjuhla oli tunnelmallisella hiihtomajalla ja juhlinta jatkui hyvässä seurassa aamuun asti.

Hääpari oli halunnut kutsua vain läheisimmät sukulaiset ja ystävät. Tunnelma juhlassa oli rento, lämmin ja välitön. Yhdet hauskimmista häistä, joissa olen ollut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan