millä urheilijoilla
paras kroppa mielestänne?
Omasta on telinevoimistelijoilla, nyrkkeilijöilllä tai painijoilla. Tai yli höyhensarjan vapaaottelijoilla.
Lätkä tai futarikropista en piittaa, varsinkin futareilla jalat liian eri paria yläkropan kanssa. Enkä pidä mistään lätkäpepuista
Kommentit (7)
ja muutamalla suomalaisella kehonrakentajalla
tarvikin kattoo netistä painijoita :) On ne upeita, on. Mut pikajuoksijoilla ehdottomasti kans!
Ite pidä jotenkin paksuniskasista miehistä(en sikaniskoista)
koska niiden täytyy treenata tasapuolisesti sekä ylä- että alakroppaa. Seitsenottelijanaiset on kanssa aikas timmejä mimmejä.
jos totta puhutaan, monet naisurheilijat eivät ole oikein naisellisia - esimerkiksi uimarit ovat ruumiinrakenteeltaan liian miehisiä ja harteikkaita.
Miehistä en tiedä, koska olen hetero. Vlanka Blasic on loistava.
.mies
Varmaan miehistä yleisurheilijoilla, nimenomaan keskimatkojen juoksijoilla ja hypppäjillä, moniottelijat menee tuohon samaan. Sprintterit ovat liian härkämäisiä minun makuuni, pitkänmatkan juoksijat taas liian kuikeloita. Kuulantyöntäjätkään ei sytytä. Jalkapalloilijoissa on hotteja, samoin hiihtäjissä.
Naisissa aika sama. Koko kroppaa treenaavat lajit tuottavat kauniita ihmisiä. Minustakin kyllä naisuimarit ovat turhan lihaksikkaita ollakseen täydellisiä ulkonäöltään. Kauniita kyllä ovat hekin.
vaikka olenkin hetero(nainen). Ei kai sillä ole asian kanssa tekemistä. Ja olen samaa mieltä kanssasi että esim uimarinaiset ovat miehekkäitä isoine hartioineen.
Miehistä en tiedä, koska olen hetero. .mies
;o))