Jos minulla olisi Audi niin silittäisin mieheni paidat ja pitäisin 7 sentin korkkareita!
Kommentit (27)
Jos minun miehelläni olis öööö sanotaanko vaikka 15 miljoonaa euroa tilillä tai muuten omaisuutena, lupaisin silittää paidat, hoitaa kodin ja kulkea korkkareissa..
15 mijoonasta eurosta sietäisin mieheltä sovinismia.. Toki siis tietenkin mulla olisi rajaton käyttöoikeus rahoihin..
Ja kovin moni muukin jolla ei omat rahkeet riitä audin hankkimiseen. Ihan turha sitä hyssytellä, kyllä näitä audimiesten silittelijöitä riittää.
käyttöoikeuden rahoihinsa, edes vaimolleen?
Jos minun miehelläni olis öööö sanotaanko vaikka 15 miljoonaa euroa tilillä tai muuten omaisuutena, lupaisin silittää paidat, hoitaa kodin ja kulkea korkkareissa..
15 mijoonasta eurosta sietäisin mieheltä sovinismia.. Toki siis tietenkin mulla olisi rajaton käyttöoikeus rahoihin..
meidän avioliitto perustuu täydelliselle luottamukselle.
mutta tässä hullussa maassa joka pyörii kateuden ympärillä ajelen tyytyväisesti vaatimattomalla Volvolla enkä millään 'luxus' autolla :0) ollaan koti-ihmisiä ja satsataan mielummin siihen missä eniten aikaa vietetään. Eikä pääse kateelliset valitettelemaan tai piikittelemään kun heitä ei sinne kutsuta. toisaalta turhaa ihmiset on kateellisia, ei raha onnea tuo.
Peugeotin ostaisin, samoin Audin (tosin nyt boikotissa), jos uuden auton tarvitsisin. Mutta Jaguaria en ikinä. Surkeinta palvelu mitä olen koskaan saanut on Jaguar liikkeestä.. Boikotissa todella isolla B:llä.
ja nyt se vaan seisoo kaatosateessa pihalla silittämässä kädellään Audin kiiltävää peltiä ryppyinen paita päällään. Kaivon korkkaritkin kaapista ja hoipertelin ne jalassa pihalle sanomaan, että "tule kulta sisälle, niin mä silitän sun paidan". Mutta ei se tule :(
Mikä neuvoksi?
korkkareissa, mutta mun mies on perusduunari, joka ei kauluspaitoja käytä.