Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytetyn tamppoonin oikea sijoituspaikka?

Vierailija
02.09.2009 |

Eikö se ole wc-pönttö??

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sen takia en sitä tampoonia sinne huoneeseeni roskiin heitäkkään.

Vierailija
62/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis verihän ei joudu kosketuksiin hapen kanssa missään vaiheessa vai ?? Osaatkohan nyt lukea lapsukainen lainkaan. Jos otan tampoonin pois ja heitän sen oman huoneeni roskiin, niin missään vaiheessahan ei ole mahdollisuutta päästä veren hapen kanssa tekemisisiin....voi elämän kevät mikä älykääpiö sä oot.

Etkö nimenomaan kirjoittanut, että et kestä haistella sitä sillä MATKALLA kun viet sen omaan huoneeseesi roskikseen? Ei se nyt mitenkään ala sekunnissa haista. Mun käsityksen mukaan et maininnut siitä, että alkaa haista roskiksessa, mitään.

Joka tapauksessa, MULLA ei tamponi ole haissut koskaan, kun olen ottanut sen pois (paitsi vereltä, kuten joku mainitsi). Kyllä se haju alkaa vasta sitten, kun se on ollut roskiksessa vähän aikaa.

Selitähän nyt, mitä tarkoitat, ennen kun alat toista (sinulle täysin tuntematonta ihmistä, josta et tiedän MITÄÄN), haukkumaan älykääpiöksi. Aika junttia, sanoisin.

Tsiisas mitä meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ei voi sanoa. Tokihan MINÄ voin laittaa kaiken maailman pimppituppoja viemäriin, koska MINÄ en voi laittaa niitä roskikseen, ettei MINUN pikku nöpönenukkini vaan kärsisi MINUN kuukautisvereni hajusta. Mitä ne siellä vesilaitoksella vaahtoaa? Eikö ne ymmärrä, etten MINÄ yksinkertaisesti voi kiikuttaa tamppoonia roskikseen, saatikka sitten haistella sitä siellä. Kaikkea sitä vaaditaankin! Seuraavaksi varmaan pitää pysähtyä suojatien edessä autolla ja pitäytyä heittämästä roskia tienviereen! Enhän MINÄ nyt voi sellaista tehdä, voi vaikka pikku nöpönenä nyrjähtää.

Vierailija
64/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyn tamponin paikka??? Tottakain kettumaisen poikaystävän kenkä tai läppäri, joulun alla joulukuusen koristeeksi.

Vierailija
65/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada vieraillesi lasiin punaviiniä. Tiputa jokaiseen lasiin tamponi. Hetken päästä tamponi on turvonnut kauniin punaiseksi!

Vierailija
66/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyn tamponin paikka??? Tottakain kettumaisen poikaystävän kenkä tai läppäri, joulun alla joulukuusen koristeeksi.

T: tähän ketjuun monta viestiä vaahdonnut

Vierailija
67/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ei voi sanoa. Tokihan MINÄ voin laittaa kaiken maailman pimppituppoja viemäriin, koska MINÄ en voi laittaa niitä roskikseen, ettei MINUN pikku nöpönenukkini vaan kärsisi MINUN kuukautisvereni hajusta. Mitä ne siellä vesilaitoksella vaahtoaa? Eikö ne ymmärrä, etten MINÄ yksinkertaisesti voi kiikuttaa tamppoonia roskikseen, saatikka sitten haistella sitä siellä. Kaikkea sitä vaaditaankin! Seuraavaksi varmaan pitää pysähtyä suojatien edessä autolla ja pitäytyä heittämästä roskia tienviereen! Enhän MINÄ nyt voi sellaista tehdä, voi vaikka pikku nöpönenä nyrjähtää.

pitäähän niille vesilaitoksen pojille jotain hommia järjestää

Vierailija
68/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

V****maisen naapurin postiluukkuun/postilaatikkoon.

Vierailija
70/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada vieraillesi lasiin punaviiniä. Tiputa jokaiseen lasiin tamponi. Hetken päästä tamponi on turvonnut kauniin punaiseksi!

kaada lasiin valkoviiniä. Laita jokaiseen lasiin verinen tampooni ja kas, hetken päästä jokaisella on lasillinen punaviiniä.

Vierailija
71/71 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus mitä älykääpiöitä sitä taas on kommentoimassa.

Se että viemäri ei ole koskaan tamponeista tukkeutunut, ei tarkoita sitä että se ei voisi koskaan tukkeutua.

Vai ajatteletteko niin että teille ei tule esim tulipaloa koskaan koska ennenkään ei ole tullut?

Jos ei ole vessassa roskista, onko iso vaiva hankkia sellainen? Mulla on vessassa pieni roskis jossa roskapussi. Ei siellä mikään haise ja senhän voi tyhjentää silloin tällöin.

Jos on kyse työpaikan vessasta, sinne voi pyytää hommaaman roskiksen. Itse ainakin sain suuni auki ja pyysin kannelliset roskikset vessoihin paperikorien sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi