Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOTILOT++++Syyskuu

01.09.2009 |

Kuu vaihtui joten uusi pino pystyyn.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki liittyisin seuraanne,olen kirjoittelut joululahjat ketjuun välillä,mut minulle tulossa kolmas lapsi joulukuussa..

tähän asti mennyt suht mukavasti odotus,ens viikolla ois sokerirasitus pe...minulla on esikoinen tyttö joka täyttää joulukuun alussa 6v ja käy nyt eskarii ja sit poika on tarhassa ja täyttää ens kuussa 4v..

mymmeli 26+5 (poikatoukka)

Vierailija
42/43 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. Olen todella pahoillani VadelmaMaman ja Onnelin keskenmenoista, kovasti toivon voimia ja mielenrauhaa syksyyn ja tietenkin pikaista paluuta tänne listalle!

Meidän sikainfluenssa meni menojaan, tosin lapset yskii tosi kumeasti vieläkin. Itse hieman niiskutin ja yskähtelin eikä sen kummempaa! Eikä sitä voitu todentaa H1N1 -virukseksi kun tyrivät näytteen poliklinikalla :). Tsemppiä muille flunssailijoille! Raskaus väsyttää kummasti ilman pöpöjäkin.

Olen huomannut että iltapäivisin alkaa ihan kamalasti torkuttaa. Ja jos ei pääse kellistymään makuulle, tulee tolkuttoman äreäksi! Muuten olo on mitä parhain. Mutta kaipaan jo pienen liikehdintää, vaikka eihän ne välttämättä näillä viikoilla vielä tunnu. Onneksi on nla viikon päästä, kuulee sydämen, toivottavasti!

Pikku hiljaa alkaa syysrutiinit sujua vanhempien lasten kanssa, miten teillä muilla? Meillä harrastetaankin aika ahkerasti, joten aina alkusyksystä on haipakkaa kun ei vielä ole tottunut menoon.

Ai niin Zoya, onnea vauvasta! Ja ihanaa vauvailua koko perheelle! Toivottavasti muillakin "pitkällä olijoista" loppuraskaus on sujunut hyvin ja onnellisesti.

Nyt paluu työasioiden pariin. Mukavaa syyspäivää!

Berenike ja Keke 14+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Täällä kolmosen odottelu sujuu jo ihan mukavasti,pahoinvointi kesti aika pitkälle(nyt rv26 tasan) ja alkuraskaudesta ei oikein kunnolla voinut nauttia. La on siis 1.1.2010,saa nähdä milloin syntyy. Kaksi aiempaa menneet yliaikaisikai,toivon mukaan tämäkin,niin ei tarvi lapsen olla niitä vuoden viimeisimpiä synttärisankareita. No,syntyy kun syntyy.:-)

Painoa on tullut 9 kiloa tähän mennessä,hb oli 124,verenpaine hieman koholla. Kahden vkon päästä on lääkäri,seuraillaan paineita silloin uudestaan.

Maha on ihana pallo!:-)