Uskovaiset:miten olette tulleet uskoon?
Missä tilanteessa uskoontulemisenne on tapahtunut?Tiesitkö heti,että "nyt tulit uskoon" vai miten se näkyi sinun elämässäsi?
Onko teillä ns. pelastusvarmuus? Mistä sen tietää?Epäilettekö koskaan,että ette olekaan tulleet uskoon?
Minä mietin näitä asioita,25 vuotta olen etsinyt,en ole löytänyt:( Koen,että jostain syystä minä vaan en ole tullut uskoon,vaikka olisin halunnutkin enkä nykyään enää jaksa edes rukoilla.
Kommentit (25)
Tulin uskoon maahanmuuttajien kesäleirillä johon huumorimielessä kaverini kanssa ajauduimme. Siellä raavas mies itki ilosta kun Pyhä kosketti. Päälläni oli pilotti, maiharit, leijonahuppari. Niistä luovuin pian sen jälkeen ja sain voiman tehdä parannuksen myös juomisesta ja polttamisesta. 10 vuotta olen saanut olla uskossa ja kolmen vuoden kohdalla rukouksiini vastattiin; löysin ihanan vaimon. Tahdonkin sanoa erityisesti kaikille yksinäisille, että olkaa ROHKEITA ja etsikää ensin Jumalan valtakuntaa, niin sen jälkeen kaikki (tarvitsemanne) teille annetaan.
Itse tuun uskoon aina uudelleen ja uudelleen ja epäilystä näihin väleihin mahtuu, mutta Jeesus on aika epeli kun se ottaa kopin heti kun sydämessä häntä kutsun. Jumala on rankaissut ja ihan aiheesta, tällä hetkellä saan olla täytetty Herran armosta ja rakkaudesta ja voin kertoa päihderiippuvaisena että Jumalan sylissä elämä todella on parasta huumetta. Tunnen totuuden sisälläni ja olen jatkuvassa keskusteluyhteydessä Jumalan kanssa. Kiitos herra ja Jumalan siunausta ap, älä luovuta, olet matkalla kotiin<3 minäkin odotan sinua täällä, ystävä.
En ollut uskovainen,mutta toissapäivänä jeesus ilmestyi olin jo seota ja kysyin jeesukselta voisiko antaa merkin cd levykotelo räsähti hajalle,jonka jälkeen tili ns kirkkaita kehiä rintaan jotka tuntuivat ja sen jälkeen molemmat jalat puutuivat nilkoista persreen asti,mutta pahin mulle ilmestyi natsimerkki kknärpäähän että huh huh.olen 44v