Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsäännöllinen kierto ja piinapäivien pituus... :(

Vierailija
01.09.2009 |

Meillä siis tilanne se että vauva saa tulla jos on tullakseen. Vauvakuume ei siis ole mitenkään huippulukemissa, lapsia on ennestäänkin ja nyt on se tilanne että mukava olis saada vauva mutta passaa sen tulla vasta myöhemminkin... Ärsyttää vaan hirveästi se, että "piinapäivät" - enkä tarkoita tällä nyt sitä että piinaavaa odottaa milloin voi tehdä testin - jatkuvat aina pari viikkoa. On siis todella raivostuttavaa kun ei tiedä yhtään milloin menkat on alkamassa.

Lopetin minipillereiden syömisen maaliskuussa, niiden aikana mulla ei ollut menkkoja ollenkaan. Sen jälkeen on ollu kierrot 42-22-47-38 päivän mittaisia, nyt kp 33 menossa eikä häivähdystäkään punaista näkyvissä, vaikka masu on muutaman päivän ollu samantyyppisesti kipeä kuin menkkojen aikaan.

Minen JAKSA näitä epätietoisuuden päiviä! Tiedän että jos mulla olis vauvakuume huipussaan, nämä olisivat järjettömän piinallisia päiviä, mutta ärsyttävää on tämäkin! Miten te muut samassa tilanteessa jaksatte?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän aina milloin mulla on ovis joten menkat ei tule yllätyksenä.

Vierailija
2/3 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kierto vaihteli 35- 180 päivään, ja ekaa yritimme ja ikääkin oli. Pakko se vaan oli elää normaalisti, 2 ja puoli vuotta meni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nytkin olen muka ollut tunnistavinani sen, mutta sit kuitenki menkkojen alkuun menee usein jopa kolme viikkoa siitä (vanhojen merkkien mukaan = ennen minipillereiden käyttöä) oletetusta oviksesta... Sillähän tässä niin hermot on kireellä ku nuo pillerit pisti mun hormonit ihan sekasin ja enää en tunne omaa kroppaani ollenkaan!!! :(((

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi