Onko täällä vanhoja Verkkisläisiä?
Kommentit (16)
Lapset 2-7 v-osiossa, tai mikä se oli.
Uudistukseen lopetin.
Olin Verkkiksellä hyvin aktiivinen, täällä käyn sitten taas erittäin satunnaisesti.
olin pesulainen vuosina 2000-2002...
nyt on muksut jo eskari ja kouluikäisiä.
Enpä ihmeemmin joutanut palstailemaan kun lapset oli vauvoja / pieniä =) nyt taas kummasti kerkeää!
olin pesulainen vuosina 2000-2002... nyt on muksut jo eskari ja kouluikäisiä. Enpä ihmeemmin joutanut palstailemaan kun lapset oli vauvoja / pieniä =) nyt taas kummasti kerkeää!
Esikoista odottaessani se oli henkireikäni vuosina 1999/2000.
Nyt voin mennä hyvillä mielin nukkumaan kun uteliaisuus tyydytetty.
Sain muuten runsaasti ihan irl-ystäviäkin sitä kautta. Yhden heistä lapsen kummi olen nyt :-)
meni niin hankalaksi käyttää. Olin linjoilla myös 1999-2004. Ei ole lapset lisääntyneet siitä, toiveista huolimatta. Ukkokin pysynyt ;)
verkkiksen lapsettomuuspuolella pyörin aktiivisesti v.2002-2004
vilkutukset tutuille, Pajunkissalla on nyt jo toinenkin (luomuylläri) muksu!
Kirjoittelin aika vähän, en edes muista nikkiäni, mutta mieleen on jäänyt nuori äiti, joka sairastui varmaankin synnytyksen jälkeiseen masennukseen (uhkaili itsemurhalla) ja äiti, joka kirjoitteli jatkuvasti, inhosi sukulaisiaan.
nimim. Hopeinen, kirjoittelin pääasiassa PeSu:lla v.00-03 ja jonkun verran myös VO:lla.
uudistukseen saakka. Kasin taidan tunnistaakin. Hei vaan K!
nostan tätä, koska muakin kiinnostaa olisko muitakin lapsettomuuspalstalla pyörineitä!
pääasiassa olin vuosina 2004-2006 ja uudistukseen loppui minullakin. Kirjoittelin keskenmenopalstalla, Pesu:lla ja sitten viimein onnekseni odotuksen puolellakin=)