Anu Saagim suomii taas suomalaisia naisia
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009090110172485_vi.shtml
Osittain olen samaa mieltä mutta toisaalta mikä hän on vertailemaan ketään tai mitään.
Kommentit (88)
On se kumma ettei virolaisille miehille kelpaa virolainen nainen, ja suomalaisille sitten muka kelpaa?? Taitaa olla sitä, että ostin kun halvalla sain. Tuskin kuitenkaan ihan ulkonäöstä kiinni. Kyllä suomalaiset ja virolaiset ovat niin lähelle toisiaan ulkonäössä. Virolaiset naiset vaan taitaa olla hiukan halvempia ja tyrkympiä kun suomalaiset =)
Anu Saagim ei ole haukkunut suomalaisia naisisa tyhmäksi, vain että voisitteko enemmän, pikkuisen tehää itseä kaunimmaksi. Mutta tällä vaan hyökkataan vastaan, etta kyllä virolaiset ovat ilman älyä ja pärjävät vaan, kun ottavat suomalaisen miehen mieheksi. Kattokaa, nyt hyvät suomalais naiset itseäsi myöskin.
mun lapski sanoo, että kuka haukku, se on itte.
(pahoittelen erityisesti mun huonoa suomea)
Ei ole ainakaan eduksi nämä Anun lausahdukset. Äkkiä tulen ajatelleeksi, että mahtavat sitten kaikki virolaiset (varsinkin naiset) olla näin typeriä.
Kyllähän Virossakin puhutaan Poroista, kun viittataan suomalaisiin. Suomessa käsittääkseni aika usein liitetään perään virolainen hxxra. Tämä on mielestäni kovin valitettavaa, koska Viro on kaunis maa, pitkät perinteet, upea kulttuuri. Ihmiset ystävällisiä ja mukavia.
Ihmettelen, että tämänkään palstan virottaret eivät edes pahoittele Anun puheita. Sorry, mutta hänen mukaansa tulee helposti leimattua koko kansa.
Minustakin tuo ettei keksi julkisuuteen muuta sanottavaa kuin arvostella suomalaisten naisten ulkomuotoa on naurettavaa, mutta lukekaas nyt noita vastauksia virolaisten naisten tyrkkyydestä jne...
Mahtaakohan teidän miehet olla samaa mieltä?! "Tottakai kultaseni olet jyrsittyine tukkinesi, meikkaamattomana ja ylipainoisena paitulissasi ja krokseissa paljon ihanampi kuin joku pyntätty HALPA VOSU" eh...
Eikä kyllä mikään sukupuolineutraali rekkaäijä-nainen ainakaan mun silmään miltään pärjäävältä, älykkäältä itsenäiseltä naiselta näytä jollaisena yritätte suomalaisia tuulettaa.
Minustakin tuo ettei keksi julkisuuteen muuta sanottavaa kuin arvostella suomalaisten naisten ulkomuotoa on naurettavaa, mutta lukekaas nyt noita vastauksia virolaisten naisten tyrkkyydestä jne... Mahtaakohan teidän miehet olla samaa mieltä?! "Tottakai kultaseni olet jyrsittyine tukkinesi, meikkaamattomana ja ylipainoisena paitulissasi ja krokseissa paljon ihanampi kuin joku pyntätty HALPA VOSU" eh... Eikä kyllä mikään sukupuolineutraali rekkaäijä-nainen ainakaan mun silmään miltään pärjäävältä, älykkäältä itsenäiseltä naiselta näytä jollaisena yritätte suomalaisia tuulettaa.
Saa olla sellainen kuin on. Jos haluaa näyttää rekkakuskilta, niin se on ok. Jos haluaa olla Helena Lindgren, sekin on ok. Mutta me emme myöskään mene naapurimaihimme haukkumaan heidän kansalaisiaan.
Tosin olisi Anunkin metsästyretket Suomenlahden tälle puolelle olleet ehkä epäonnisempia jos naisemme harrastaisivat enemmän pynttäytymistä. Joten onhan tämä ollut Anulle ja monelle muulle munahaukalle ihan eduksi.
kun tuo maksutapa taitaa olla ihan toinen luonto ;)
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20…
mulla on kaksi lasta, virolainen mies, olen pitkä ja olen kaunis. meidän elämä vaan on niin mennyt, että nyt asutaan suomessa ja olen onnelinen, että perhe saa olla yhteessä.
jos menen lasten kanssa puistoon, sitten kyllä ihmiset ovat kiltit ja ystävälliset ollut.
mutta monta vuotta, kun olen lukenut täälta palstalta, että mitä ajatellaan virolaisista selään takana, sitten monta kertaa olen melkein itkenut, että miten kauheita ihmisiä voi olla.
jos minua on jo vauvasta noin kasvatettu, että pitää olla siisti, sopivat vaattet, hiukset kammatu, kynnet leikattu....
jos katson itseää enemmään peilistä ja laitaitun kuntoon, sitten olenkin "saatana virolainen huora, kuka halua vaan suomalaisen miehen muna".
tekee ihan hirveästi kipeä tämmune ajatus, että ihmiset ei olekaan ystävälliset ja kiltit vain haukkuvat mua selän taakse huoraksi.
miten te saate noin luokata toista ihmistä, kuka ei ole tehnyt teille mitään.
ei mua tarvitse puolustautua itseä aina, kun seurustelen suomalaisen naisen kanssa. nyt tietän, että suomalaiset ovat ihan kaksinaamaiset ihmiset, mutta luotetavasti ei ihan kaikkia.
Minkäs sille voi jos pitää itseään muita ylempänä ja viisaampana. No, kaikkea ei voi saada. Ruvetaan me suomalaiset naiset sitten puhumaan lööpeissä kellä on järkeä päässä, kellä ei....