Anu Saagim suomii taas suomalaisia naisia
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009090110172485_vi.shtml
Osittain olen samaa mieltä mutta toisaalta mikä hän on vertailemaan ketään tai mitään.
Kommentit (88)
mitä suomalaiset naiset ajattelevat virolaisista hopeahousutyrkyistä. Ja Dana ja Jelena eivät taida olla suomalaisia.
naisellisesti ja jopa seksikkäästi mutta tuo on ihan tosi asia, että suomalaisilla naisilla on joku alemmuuskompleksi. Sitä saa nähkääs heti kateellisten naisten vihat päälleen, työkaverit mulkoilee, baareissa katsotaan pahasti, kaupoissa saa huonoa palvelua ja ainoastaan miehet kuolaa perään ja sekös suututtaa vielä lisää naisia. Helpommalla pääsee kun mukautuu joukkoon)=
suomalaisia naisia? Minusta eivät.
Olen itse ihan hyvännäköinen parin muksun äiti, ja käännän päitä ollessani liikkeellä yökerhoissa, jossain keikalla tmv. MUTTA en lähde arvostelemaan niitä jotka viihtyy ilman meikkiä verkkareissa tai ei tahdo tuhlata puolta vapaailloistaan jumppatunneilla/solariumissa.
Aika surullista jos Anun tarvii henkensä pitimiksi arvostella muita ja nostaa omaa ja muiden virolaisten naisten itsetuntoa mollaamalla suomalaisia naisia. Ai niin joo - nyt kun yleistetään meitä suomalaisia niin yleistetään vähän virolaisiakin - eikös se oo niin että virolaiset naiset on usein kauniita, mutta tyhmiä ja aika lailla hyväuskoisiakin. Harva suomalainen mies ottaisi vaimokseen kaunista, tyhjäpäistä kikattelijaa.
T: Suomalainen nainen, kaunis mutta ei tyhmä
Tallinaan kun menee niin heti huomaa kuka on paikallinen ja kuka tai ketkä suomesta. Suomalainen on hiirulainen virolaiseen verrattuna ja onhan ne kauniimpiakin, ihan selkeesti.
Tallinaan kun menee niin heti huomaa kuka on paikallinen ja kuka tai ketkä suomesta. Suomalainen on hiirulainen virolaiseen verrattuna ja onhan ne kauniimpiakin, ihan selkeesti.
Miten se on keltään pois? Jokainen vastatkoon itsestään. Mä en näe tuossa mitään itseisarvoa. Mun mielestä on parempi kasvaa sellaisessa yhetiskunnassa, jossa ei ole niin kovat ulkonäköpaineet. Ulkonäkö on vaan yksi puoli ihmisestä. En tajua, miten se voi ketään haitata, jos suomalaiset naiset ei pukeudu niin kuin virolaiset?
Kukin tyylillään! Ei tulla tyrkyttämään omia ulkonäköpreferenssejä toisille. Ja tämä pätee sitten molempiin suuntiin!
esim nyt mustat farkut ja tummanpunainen pusero.
Kyllä *varmaan* sua katsotaan juu... ;)
se paita on aika syväänuurrettu, edessä korsettimainen nyöritys...
"Saagim vihjaa, että syy siihen, että suomalaiset miehet suosivat Tallinnaan suuntautuvia työmatkoja, voi piillä juuri virolaisissa naisissa."
mun mielestä syy, miksi suomalaiset miehet suosivat viron matkoja, piilee virolaisissa halvoissa huorissa. ei ne mitään kadulla käveleviä naisia mene katsomaan vaan pillua ostamaan.
Just olin viikonloppuna Virossa, ja kyllä Tallinnan ulkopuolella pikkukylissä näki just tasan samanlaisia meikittömiä ja ei-niin-hehkeesti pukeutuneita naisia kuin suomalaisissa vastaavissa. Siellä oli myös runsaasti pottunenäisiä, tukevia mammoja. Onhan Helsingissäkin paljon kauniita, laitettuja nuoria naisia, miksei myös Tallinnassa. Erona vaan tosiaan on se, että täällä naiset voi pärjätä muutenkin kuin hopeapöksyihin pukeutumalla.
menee samaan kategoriaan kun Nina Mikkonen, on levy juuttunut pahasti paikoilleen. Ketä kiinnostaa joku virolainen vanha kurppa jolla ei edes ole mitään uutta sanottavaa? Ilmeisesti iltapäivälehden toimittajia jotka jaksaa tehdä siitä vielä jutun.
suomalaismiehet suosivat viroon suuntautuvia työmatkoja koska jne.
Siksihän suomalaisyritykset ovat käyttäneet viime vuosikymmeninä mm. virolaista alihankintaa (aiheuttaa työmatkoja viroon), että virossa on niin ihanoita naisia :D
On hyvä, ettei täällä ole samanlaista pakkoa laittautua kuin mnissa muissa maissa. Toisaalta on ikävää, että niitä jotka tykkäävät laittautua usein mollataan turhamaisiksi, ulkonäkökeskeisiksi, pinnallisiksi jne. vaikka monilla se laittautuminen vaatii vain vähän aikaa eikä välttämättä rahaakaan paljon (käytettynä ja alesta saa laatuvaatteita ym. usein huomattavan halvalla) ja useimmilla ne tärkeimmät asiat elämässä on jotain ihan muuta kuin ulkonäkö.
saagim puhuu totta!!!!....ja muuten suomen miehet tykkää virolaisista naisista ja haluaa puolisoksi ,piste
suomalaisen miehen virolainen puoliso ja lasten äiti
saagim puhuu totta!!!!....ja muuten suomen miehet tykkää virolaisista naisista ja haluaa puolisoksi ,piste suomalaisen miehen virolainen puoliso ja lasten äiti
Ärsyttää tollaset lusmut jotka tulee tännä suomeen vaan elintason tähden. Ja tuskin sä olet niitä Tallinnan kauniita naisia, varmasti oot jostain kauempaa kirjeenvaihdon kautta suomeen päässyt pottunenä 3 numeroa liian pienissä hilefarkuissa ja palaneessa juurikasvun paljastaneessa hamppuhiuksissa.
kommentteja mutta minusta virolaiset naiset näyttävät harvoin kauniilta! Keskimäärin ovat halvan hutskukan näköisä.
Naisen pitäisi tai ei olla aina jossain tietyssä kuosissa, mutta miksi kukaan ei kommentoi miesten pukeutumista ja ulkonäköä?
Lieneekö siinä eroja viron ja Suomen välillä?
Ja näyttää muuten pirun hölmöltä jos nainen koikkelehtii korkeilla koroilla lureksit päällä ja ulkoiluttaa vieressään mörri-möykkyä verkkarit tai lököfarkut jalassa, jalassa lenkkarit tai kulahtaneet kävelykengät ja virttynyt kauluspaita päällä. Varsinkin, jos se mies on lyhyempi kuin nainen korkkarit jalassa..
olen naimisissa muuten tunnetun suomalaisen kanssa ja tapasimme mun kotikaupunkissa virossa......ja en asuu suomessa kääpiö.....tämä katkeruus on suomen KANSAN TAUDI
Miss viro
.....ei mene verryt. housuissa ja kumpareissa edes kauppaan
miss viro
olen naimisissa muuten tunnetun suomalaisen kanssa ja tapasimme mun kotikaupunkissa virossa......ja en asuu suomessa kääpiö.....tämä katkeruus on suomen KANSAN TAUDI Miss viro
Kuka vois olla katellinen jollekin virolaiselle? ei kukaan!! Tervetuloa takas todellisuuteen, toivottavasti kestät sen.
niin monta kertaa tänne, ettei tekis enää mieli, mutta antaa nyt mennä.
Suomessa nainen on tasa-arvoisempi, ja sen takia naisten ei tarvitse laittautua. Siis tämähän ei kerro suoraan sitä, että vaikkapa korkoja käyttävä nainen ei olisi tasa-arvoinen, mutta ajatelkaapa: mitä enemmän naiset laittautuvat (noin keskimäärin), sitä epätasa-arvoisempi maa (esim. Viro tai Venäjä).
Suomalaisella naisella on muitakin "markkina-arvoja", kuin ulkonäkö. Kyllähän nyt esimerkiksi Venäjällä on selvästi ihanteena se, että kaunis nuori nainen menee naimisiin vähän vanhemman, rikkaan miehen kanssa. Täällä ei.
Virossa (ja muuallakin ulkomailla) asuneena voin sanoa, että olen todella tyytyväinen suomalaiseen tasa-arvoon. Virossahan on esim. sellainen ihan yleinen käytäntö, että miehellä (ja vain miehellä on tähän oikeus!) on se kunnon tyttöystävä ja sitten joku (tai joitain), jonka kanssa pitää hauskaa. Täällä se ei ole niin tavallista.
Jos joku haluaa laittautua, niin se suotakoon, jos joku haluaa olla laittautumatta, niin myös se suotakoon. Itse tykkään vaatteista ja pukeutumisesta, mutta olisin varmasti Anu Saagimin mukaan ulkonäöltäni hiirimäinen (mulla ei esim. ole Virossa niin suosittuja neonpunaisia kotkankynsiä), mutta en todellakaan luonteeltani. Ja mun mielestä sillä on väliä.