Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu Saagim suomii taas suomalaisia naisia

Vierailija
01.09.2009 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2009090110172485_vi.shtml

Osittain olen samaa mieltä mutta toisaalta mikä hän on vertailemaan ketään tai mitään.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pakko yrittää vittuilla suomeksi.

olen naimisissa muuten tunnetun suomalaisen kanssa ja tapasimme mun kotikaupunkissa virossa......ja en asuu suomessa kääpiö.....tämä katkeruus on suomen KANSAN TAUDI

Miss viro

Vierailija
42/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen naimisissa muuten tunnetun suomalaisen kanssa ja tapasimme mun kotikaupunkissa virossa......ja en asuu suomessa kääpiö.....tämä katkeruus on suomen KANSAN TAUDI Miss viro

naimisissa suomalaisen kanssa :p Viron kansantauti taitaa olla se että partneri pitää olla jostain muualta kuin Virosta, muuten ei ole yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen naimisissa muuten tunnetun suomalaisen kanssa ja tapasimme mun kotikaupunkissa virossa......ja en asuu suomessa kääpiö.....tämä katkeruus on suomen KANSAN TAUDI Miss viro

Vierailija
44/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ovat syntyneet samanlaisina, vaan erilaiset tavat saavat heidät vaikuttamaan erilaiselta.............miksi tunnette itsensä huonosti jos joku anu haukku..missä teidän itsetunto viipyy

Vierailija
45/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasime kotikaupunkissa, virossa..........PILKKU UNOHTUI OI KAUHEA

Vierailija
46/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisivat hyvin toisilleen.

Kyllä olisi Suomen talous kunnossa kun tällä tavalla toimittaisiin täälläkin. Naiset miehen kaunistukseksi korkeissa koroissa kotiin viihdyttämään ja tyydyttämään miestä ja pitämään huolta itsestä, ettei mies vain jätä.

Ongelma tulee tietenkin siinä vaiheessa kun ikää tulee ja mies jättää ja eläkettä ei ole ehtinyt kertyä.

Vierailija
47/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko koska rakastunut? varma ei....... ja ei ole koska matkustanut ympäri, ämpäri maapalloa!!!!! muuten suomen mies on hyvä ISÄ, mitä ei usein saa sanoa suom ÄIDISTÄ

Vierailija
48/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja muuten italiassa on juuri niin!...... ja sinut ei jätä mies, jos et oo niin katkera, ja itsetunto "0" NAUTI ELÄMÄSTÄ ÄLÄ VIKISEE

Vierailija
49/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naisella on mahdollisuus olla taöoudellisesti niin itsenäinen, ettei toimeentuloa perheeseen tuovan miehen miellyttäminen ole elämän pääasia.

Toista se on virossa ja venäjällä, siellä on naisen osattava olla nätti, hymyillä ja ottaa hyvin suihin, että pysyy ruoka pöydässä.

Ja eiks toi Anu oo jankannu tota samaa asiaa jo monet kerrat? Säälittävää, eikö sillä ole mitään uutta sanottavaa jolla hiipuvana julkkisena pysyis otsikoissa??

Vierailija
50/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja muuten italiassa on juuri niin!...... ja sinut ei jätä mies, jos et oo niin katkera, ja itsetunto "0" NAUTI ELÄMÄSTÄ ÄLÄ VIKISEE

nauttimiselta kun pitää toisia akkoja kytätä ja verrata itseensä. Mutta ilmeisesti virolaiset naiset saa tämän ihanan piirteen jo äidinmaidossaan :)

Vierailija
51/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viron naisten "kauneus" alkaa olemaan menneiden vuosien tarustoa.

Tänä kesänä pari reissua ympäri Viroa kierrelleenäni, huomio kiinnittyi painon lisääntymiseen nuorilla.

Varsinaisia sairalloisen ylipainoisia ei vielä näkynyt, mutta kunnon makkaroita jo rötkötti housunkaulusten ylitse.

Elintason nousu ei jää ilman seuraumuksia.

Vierailija
52/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naisella on mahdollisuus olla taöoudellisesti niin itsenäinen, ettei toimeentuloa perheeseen tuovan miehen miellyttäminen ole elämän pääasia. Toista se on virossa ja venäjällä, siellä on naisen osattava olla nätti, hymyillä ja ottaa hyvin suihin, että pysyy ruoka pöydässä.

No Suomessa on kyllä todella paljon kotiäitejä verrattuna moneen muuhun Euroopan maahan, että se siitä itsenäisestä. Ja monet odottavat miehelta elatusta vaikka kävisivät itse töissä vedoten johonkin "naisen euron on 80 senttiä"-bullshittiin. Suomalaisnaisilla on siís ihan yhtä paljon tai enemmän vaatimuksia miehiä kohtaan kuin virolaisilla tai venäläisillä, erona vaan se että suomalaisnainen ei vaadi itseltään mitään, pahin synneistä taitaa olla se jos miestä erehdyt miellyttämään tai ilahduttamaan.

Venäjällä miesten ryyppääminen on vakava ongelma, hommat pyörii siellä pääasiassa naisten ansiosta. Ei ole lainkaan tavantonta että nainen sekä elättää perheen että hoitaa kodin ja lapset ja näyttää tämän lisäksi tyrmäävältä. Siinä on miettimistä suomalaisakoille.

Joten ottakaapa "sisäisesti kauniit" ja "itsenäiset älyköt" asioista selvää ennen ennakkoluulojenne laukomista.

Vierailija
53/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää Saagimin ja monen muun kommentit, en jaksa noita kommentteja edes sen kummemmin miettä. Anu voi olla hyvännäköinen, mutta jos tykkää näyttäytyä lehdissä vähissä vaatteissa, kertoo se korvien välin tilasta aika paljon..

Vierailija
54/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo kuitenkin itsenäinen kun synnytät 5 lasta????? ja olet kotona 13 v ja ei käikki naiset halua olla itsenäiset, mitä se itenäisyys sulle antaa.Naisilla on tässä maailamassa toinen rooli .Nainen on miehen kaula ja mies naisen pää. Minä haluan että mies tekee kaiken jatykkään että hän huolehtii minusta ja perheestä.TAJUATKO

Vierailija
55/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no VIRON NAISET ovat sisaria rakkaat suomalaiset ja........ ruotsalaiset ja saksalaiset ja venäläiset on sekoitanyt viron knsan verta ? ja virolaista puhdasta rotua ei paljon löyty .

kyllä he ovat kauniit

Vierailija
56/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo kuitenkin itsenäinen kun synnytät 5 lasta????? ja olet kotona 13 v ja ei käikki naiset halua olla itsenäiset, mitä se itenäisyys sulle antaa.Naisilla on tässä maailamassa toinen rooli .Nainen on miehen kaula ja mies naisen pää. Minä haluan että mies tekee kaiken jatykkään että hän huolehtii minusta ja perheestä.TAJUATKO

Vierailija
57/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on ja tämä on aika suuri kultuuriero.Pakotettaan uskonto opetukseen, virossa ei oo uskonto opetus koulussa.

Vierailija
58/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:::::usko se on totta! kokeile olla vaan hyvä nainen, äiti ja kaveri.en halua olla tarja halonen, anu saagim,madonna, halun olla hyvä äiti ja hyvä nainen.......onko vielä hauskaa

Vierailija
59/88 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:::::usko se on totta! kokeile olla vaan hyvä nainen, äiti ja kaveri.en halua olla tarja halonen, anu saagim,madonna, halun olla hyvä äiti ja hyvä nainen.......onko vielä hauskaa

Olen hyvä äiti,nainen, vaimo, ystävä ja työntekijä, kaikessa näissä pyrin olemaan hyvä eikä se ole niin vaikeaa! :)

Vierailija
60/88 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopeisia trikoopöksyjä ja mollaa toisia naisia+käyttäydy kuin pahinkin tyrkky niin sitten sitä onkin alemmuuskompleksi ja epänaisellinen! Yeah baby, tyrkky on aina tyrkky ja ilotyttömäiset vaatteet ovat rumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi