Anu Saagim suomii taas suomalaisia naisia
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009090110172485_vi.shtml
Osittain olen samaa mieltä mutta toisaalta mikä hän on vertailemaan ketään tai mitään.
Kommentit (88)
mutta voisi kyllä pitää mielipiteensä omana tietonaan... ei ole ensimmäinen kerta kun suomalaisia naisia mollaa.
suomessa nyt on erilainen kulttuuri. Minusta olisi kiva pukeutua naisellisemmin ja käyttää korkkareita ja mekkoa muuallakin kun juhlissa, mutta en jotenkin vaan osaa. Ja sitten tuntuu, että on muiden joukossa ylipukeutunut...
Toi lööpeissä keikkuminen on Anun työtä! Siitähän se (ja toimittaja, huom!) saa rahat elämiseen,että provosoi.
noita hopeisia trikoopöksyjä edes sirkukseen....paitsi jos haluaisin näyttää pelle hermannilta
Kun miettii miten paska maa Viro on (köyhä, Venäjän tossun alla, kulttuuri lähinnä sekoitus lähimpiä valtioita), onko ihmekään että sen naisilla on "kiire" naimaan Suomen kansalainen? ;)
se makaa kotona mummonakin ja kiillottaa korkkareitaan ja rasvaa ryppyjään, ettei mies jätä kun ulkonäkö rupsahtaa. Mikäs siinä on perseellään itselleen tienata elantoaan.
Mutta saattaa siinä olla pieni pelko siinä perseessä kun naama alkaa kulahtamaan. Mies jos on ottanut vironaisen vain ulkonäön takia ja tiukan pillun vuoksi, se äkkiä vaihtuu nuorempaan.
Mieluummin oma ammatti ja itsetienattu raha kuin perseellä elantonsa tienaaminen. Niin ja mies, kenellä on aivot päässä, eikä alapäässä.
sopisivat hyvin toisilleen.
Kyllä olisi Suomen talous kunnossa kun tällä tavalla toimittaisiin täälläkin. Naiset miehen kaunistukseksi korkeissa koroissa kotiin viihdyttämään ja tyydyttämään miestä ja pitämään huolta itsestä, ettei mies vain jätä.Ongelma tulee tietenkin siinä vaiheessa kun ikää tulee ja mies jättää ja eläkettä ei ole ehtinyt kertyä.
Vai ovatko nämä meidän uroomme jotenkin erikoisen hyvinpukeutuneita, timmejä ja seksyjä?
En kyllä nähnyt yhtään sellaista kun äsken kaupassa kävin. Sen sijaan näin kyllä muutaman hyvinpukeutuneen ja tyylikkään naisen. Vaikka enimmäkseen naisillakin oli ihan arkivaatteet ja monilla pari tenavaa keikkui mukana.
Venäjällä miesten ryyppääminen on vakava ongelma, hommat pyörii siellä pääasiassa naisten ansiosta. Ei ole lainkaan tavantonta että nainen sekä elättää perheen että hoitaa kodin ja lapset ja näyttää tämän lisäksi tyrmäävältä. Siinä on miettimistä suomalaisakoille.
Minusta se on melkoisen loukkaavaa! En todella tahdo näyttää miltään maatiaisämmältä! Enkä oikein tykkää semmoisia katsellakaan. Toivoisin suomalaisille naisille vähän enemmän tyylitajua ja makua pukeutumisen suhteen. Mukavakin vaate voisi olla myös kaunis! Mutta siihenhän suominainen ei satsaa.
Tämä kommetti loukkaa mua melkein enemmän kuin sen audimiehen horinat.
Tottahan se valitettavasti on.
Musta on ihanaa että on olemassa tällainen vaatimattomien hiirten turvapaikka kuin Suomi, jossa ei tarvi olla seksikäs ja koikkelehtia korkkareilla pakkelit naamassa päivästä toiseen! Suomalaiset miehet voi katsoa näyttäviä virottaria, mutta puolisoiksi ja lasten äideiksi ne haluaa samanlaisen naisen kuin äitinsä, järkevän maatiaissuomalaisen.
Minusta se on melkoisen loukkaavaa! En todella tahdo näyttää miltään maatiaisämmältä! Enkä oikein tykkää semmoisia katsellakaan. Toivoisin suomalaisille naisille vähän enemmän tyylitajua ja makua pukeutumisen suhteen. Mukavakin vaate voisi olla myös kaunis! Mutta siihenhän suominainen ei satsaa.
Tämä kommetti loukkaa mua melkein enemmän kuin sen audimiehen horinat.
Tottahan se valitettavasti on.
Musta on ihanaa että on olemassa tällainen vaatimattomien hiirten turvapaikka kuin Suomi, jossa ei tarvi olla seksikäs ja koikkelehtia korkkareilla pakkelit naamassa päivästä toiseen! Suomalaiset miehet voi katsoa näyttäviä virottaria, mutta puolisoiksi ja lasten äideiksi ne haluaa samanlaisen naisen kuin äitinsä, järkevän maatiaissuomalaisen.
suomalaisia keski-iän ylittäneitä naisia ja virolaisia kaunottaria? Ei ne virolaiset iäkkäämmät naiset maaseudulta sen houkuttelevampia ole, paitsi jos tykkää tummanvihreästä luomiväristä, viskibassosta ja viiksistä.
Kyllähän suurinosa suomalaisista naisista nuorista naisista on kauniita ja laittautuneita, osa keski-ikäisistäkin toki. Jokainen vanhentuu ja rumentuu jonkin verran, entäs sitten? Elämässä on paljon muutakin kuin ulkonäkö. Vaikka on kuinka kaunis ihminen, joskus kuolee ja mätänee kuitenkin ;D ;D
tai älykkyyteen tulee, sitä en edes viitsi kommentoida.
Katsos..... minulla on ammatti ja on raha sveitsi pankissa, olen kotona kasvatan lapsi ja nautin elämä suomalaisen miehen kanssa ja jos mies halua mennä se menee ,sitä ei pysähtää edes SINÄ ja see ei riipu pillu xxxxxL koosta, eikä siitä miten vanha olet eikä siitä sataako tai ei .........voi miten tyhmia te naiset oletteeeeeee hehe ......miksi arvelet että virolaisilla on vaan ulkonäkö
paska maa viro APUA...........suomi on paska maa :tv lupa ja ennakkovero, perinto vero,.......... ei missäei oo niin hullu vero järjestelmä kun suomessa maksatte itseensa sairaaksi ja autot ja naiset kalliit
ja ne mustalaiset ja muut......
mutta haluan sanoa edelliselle virolaiselle, että jotain hyvää tästä meidän paskasta verotuksesta on: esim. hammashuolto (virolaisena osaat varmaan verrata, kummassa maassa on vähemmän aukkoja hammasrivissä) ja se, etteivät eläkeläiset joudu kerjäämään tai penkomaan roskiksia.
Olen asunut Virossa, ja ihan tarpeeksi nähnyt näitä todella köyhiä eläkeläisiä.
mut miksi suomen eläkkeläiset asuvat virossa???iso%! koska he ei pärjää pinellä eläkellä suomessa.Köyhiä eläkeläisiä on myös suomessa ei vaan virossa,piste.fi
Haaveissa vain on sulla miljoonat.
Virolaisella on vain ulkonäkö, mutta ei sydämen sivistystä.
(Ja ei sitä ulkonäköäkään kyllä kovin paljoa ole, ellei arvosta hopeapöksyistä pilun tarjoajaa)
Katsos..... minulla on ammatti ja on raha sveitsi pankissa, olen kotona kasvatan lapsi ja nautin elämä suomalaisen miehen kanssa ja jos mies halua mennä se menee ,sitä ei pysähtää edes SINÄ ja see ei riipu pillu xxxxxL koosta, eikä siitä miten vanha olet eikä siitä sataako tai ei .........voi miten tyhmia te naiset oletteeeeeee hehe ......miksi arvelet että virolaisilla on vaan ulkonäkö
minä olen juutalainen :D
naikkosella? ite ei oo sen enempää ku kukaan muukaan.hah!
tosi tärkeä.
Sen on varmaan tosi vaikea tajuta, että kaikki maailman naiset ei nyt vaan pidä miesten huomiota elämänsä tärkeimpänä asiana.