Datanomeja paikalla? Työtehtäväsi? Palkka?
Kommentit (54)
Vittu morjensta vaan kaikki datanomit ite oon vitu pähee äijä!!!!!! mä oon toiminu datanomina jo 6 vuotta ja palkka on 4600 bruttona?! mitävittua te velliperseet tääl valitatte???
Morjensta saatanan keskenkasvuset kakarat mä oon kuulkaas työ ukko ja toimin datanomin tehtävissä valtiolla!!! LOL! voitteks te lopettaa tän valittamisen vitun kakarat dataponyt saa kuulkaas parempaa palkkaa ku te ikinä tuutte saamaan yhteensä????LOOOOOl? isiai soldier Ok ootsä Vai Joku KänniläiNeb LOlolo ite oon jonne mitä sä rupeet päätäs aukoo tääl meiä kunnon miesten ryhmässä vittu*(( LOOOoll ootteeks te vai jotain vauva faneja ¿¿¿¿¿¿888 LOlolo
MIYÄVITTUA !!??? TE sairaat ? juotte kuulkaas es en mä es psyty kyvailee teidät ???.,,,,??? vittu!!!!!!silloku mä olin mopoiäs..... emmä vittuakaan mopoillu??!?!??! äiti anto selkä saunan ja MAMMONAA PÄÄLLE....,,;,,; VITU VAUVA FANIT...
Vittu€€€€€€¿¿¿ Mä kuulen voitin blackjackist????( rageeMmmmm?????Mmmmmm???,,, vittu???? vittu mä oon poika ja sä et mua määrää kuka sä ämmä luulet olecasmmmmm????,,,,,, mä kerran olin xxxDataPonYxxx vittu haistakaa vauva fanit???
CIO =tietohallintojohtaja palkka 11000€/kk + edut. Valmistunut 1997 ja urakehityksessä käynyt myös tuuri. Kaunis nuori italialainen vaimo, 2 lasta, ok-talo, merenrantahuvila, vene, moottoripyörä jne.
Kaiken lisäksi olen komea ja luoja on suonut minulle ison peniksen jota myös osaan käyttää...
Puolisoni on datanomi, toimistovastaava ja palkka noin 3000.
juu??? datanomi.. Mhmm mä olin josksu kone ekspertti.. olin ekspertil töis?? no mut hmh.. mun nimi on kallu ja oon opiskellu dataponyl... hmh no sain lapsen -78 ja siihen lopahti opinnot... No mutta myt sit oon datanomi ja palkka 6700 bruttona... opiskelkaa... Aoon 67 v onn lapsia ja elämä lähestyy loppua mmm...
Juu valmistuin 97 datanomiks. enään ei löydy niin paljon töitä nomeille.... nykyisinkin työni hiuskarvan varassa... robotit rupeen korvaan ihmisiä töissä... hmh..tää on vakava asia puhuin niinistön kanssa roboteista ja se sano et presidenttiki kohta korvataan robotilla... ihme maailma.... no mutta kummiskin opiskelisin putkimieheks ,.,, robotit korvaa putkarin 40 vuoden päästä...... no mutta... alottakaa vlogaan??? siitä saa rahaa enämmö ku mistään1!! mistään töistä.... joo mutta älkää opiskelko nyymiksi.. en suosittele ;-/
Mä saan enemmän rahaa ku te kaikki yhteensä :D)))
CIO kirjoitti:
CIO =tietohallintojohtaja palkka 11000€/kk + edut. Valmistunut 1997 ja urakehityksessä käynyt myös tuuri. Kaunis nuori italialainen vaimo, 2 lasta, ok-talo, merenrantahuvila, vene, moottoripyörä jne.
Kaiken lisäksi olen komea ja luoja on suonut minulle ison peniksen jota myös osaan käyttää...
Ja silti palstailet mammapalstalla keskellä päivää. Hyvin menee, yeah right.
Luindatanomiaa se 90 luku ja palkka noin 6000 euroa
Vittu JOoo ???? tässä näin oon just ruokatauolla ja voin sanoo että on tää datanomin työ rentoa! tossa alko kaheksalta työt ja no mitäs siinä,,,, mun palkka on noin 2600e bruttona ja oon kyl viihtyny tääl mu työssä koska tääl voi lorvailla ja aika vapaata duunia muutenki!!!!!!????,,,,,,, NII Nl hyvää maanantaita vaan kaikille tasapuolisesti! vieteään tässä nyt kevään ekoja viikkoja! sää on täällä uudella maalla ku morsian???,,,,, kiitän ja kuittaan!