Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Datanomeja paikalla? Työtehtäväsi? Palkka?

Vierailija
01.09.2009 |

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekninen puoli verkkotuotannossa

palkka keskimäärin 5000 €/kk

Vierailija
22/54 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työskennellyt mm. ostajana, toimitusjohtajana ja täläl hetkellä sillä on oma kauppa, eli on yrittäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodelta 96. Toimin homona, palkka 18.000 euroa kuussa.

Vierailija
24/54 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500€/kk 

Datanomi vm. 2010

Rahoitusala - IT Analyst

Vierailija
25/54 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7800€/kk töihin revittii suoraan koulunpenkiltä

Vierailija
26/54 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuksineen 8300/kk viime vuonna, asiantuntija, myyjä, nainen, yli nelkyt vee

Vierailija
27/54 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 000 eur viikossa, bonuksilla yli miljardi. Tittelini on toimiston mulkku.

Vierailija
28/54 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 000€ päivässä ja ja bonuksilla ostan vanhan Silja Europan.Sinne sitten työnnetään kaikki vitun datanomit ja tusinamaisterit.Ajetaan alus Estonian yläpuolelle ja räjäytetään.Kolme ässää ja kansa kiittää!

Vierailija
29/54 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelen kauheen hämmästyneenä teidän mulqwistien uhoamista laivaterminaalissa, toinen on kuin Euroopan omistaja ja toinen kyrpä ottassa. Euroopan omistaja on käyttänyt viikkorahansa papatteihin mutta niillä se räjäyttää vaan omat kassinsa. Mä lakkaan kynsiäni ruusunpunaisella ja mietin et tuli tehtyä oikeat valinnat aikoinaan ;-P

Vierailija
30/54 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä palkka! Mitä myyt? Ohjelmia vai jotain tekniikkaa?

Vierailija
31/54 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä palkka! Mitä myyt? Ohjelmia vai jotain tekniikkaa?

Kombo, ratkaisut plus resurssit, asiantuntijasta myyjäksi.

Vierailija
32/54 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh tota mie pertti työskennelly IT- allala jo kakskytö vuotta mie koodaan ku koodailen täällä miu kotona palkka liikkuu siinä 20 000 eurossa

Vierailija
33/54 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34 000€ päivässä ja ja bonuksilla ostan vanhan Silja Europan.Sinne sitten työnnetään kaikki vitun datanomit ja tusinamaisterit.Ajetaan alus Estonian yläpuolelle ja räjäytetään.Kolme ässää ja kansa kiittää!

Ihme alipalkattuja köyhäilijöitä paikalla. Itse ostin viime lomarahoilla finnjetin jämät, nyt muutaman tuhannen asentajan porukka kokoaa niistä täysikokoisen toimivan huvijahdin ensi kesäksi mutta ilman tavishyttejä tai autokantta. Autokannelle saa hiihtoputken, vesiliukumäen ja ampumaradan ja hyttien tilalle löytyy muuta kivaa.

Vierailija
34/54 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lisää, niin sitten onkin listattu kaikki työlliset datanomit.

Otetaan liksoista nolla pois, niin lähestytään oikeaa palkkatasoa.

Jos työttömät datanomit vastaisivat, niin lista vaan jatkuisi ja jatkuisi...

Vierailija
35/54 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se hs:n seksikkäin ammatti?

Se missä oli se miesnamu esimerkkinä? ;)

Vierailija
36/54 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks tää se hs:n seksikkäin ammatti?

Se missä oli se miesnamu esimerkkinä? ;)

Eiiiiiii! Datanomi?!? Anna mun kaikki kestää!

Vierailija
37/54 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ite oon vuosimallia -70 ja palkka 10 000 egee,,,,,, oon dataponi koulutus........ oon yks lesbo turun läheltä ja no joo haistakaa pask

Vierailija
38/54 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imekää te vittu vauva paskat vittu paskA,,,,, haistakaa oikeesti paska mä oon datapony ja sä et mulle vittuile!!!!! palkkaa mä sä oot pentu,,,,,, saan palkkaus 4000e ksoaka oon vitu yks mamu ja mä asin helsinhissä ha oon öizza mied si oon myöz koulutautunu paperimies.....mmm mä leikats paperi pilunpäreiks mä saa palka!!!!! vittu€€€€€!!!!!

Vierailija
39/54 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Datanomeja koulutetaan liikaa. Ei ole enää työpaikkoja.

Pätee koko tietotekniikka alalle.

Vierailija
40/54 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu nyt 2.5 vuotta keravalla kaivoksella töissä. palkkaus on erityisen hyvä! henk koht palkkani on 5600 bruttona joten suosittelen ammattia kaikille! olin ennen pizzan pyörittäjä kotipizzalla ja kaivos ala on paljon kiinnostavampi!? jonnet alko vittuileen ku pyörittelin pizzoja että mun pitäs hommaa kunnon ammatti nii vaihoin alaa?!... kerran olin myös amiksessa mut se oli paskaa,,,, no joo mitä vittua ees tänne enään kirjotan? jonnet alkaa taas varmaa vittuileen! No joo elän kummiski ahtisaaren aikaa nii joo en rupeis mulle vittuilee vaik mä synnyinki 1998 luvulla ja laskeskelin kerran ku olin matkalla kiertämässä mailmaa nii oisin syntyny jonku paskapäisen intian hipin mielestä 400017 ennen kristusta mut en sitte tiiä mitä vittua se ennusteli siinä??! oon mä kummiski ollu ny 5 eri ammatissa ja hommasin itelleni potkut 3 ammatista ??? LOL! sain vittu potkut ku olin strippari ja luulin et saan tehä mitä mä haluun,,, noh lopun voitte sitte ihan itte päätellä !!? GG!!!! sitte toiset potkut sain ku olin mackkarin kassalla ja vittuilin mun pomolle koska se oli homo! asia eteni käräjille ja sit tuli muistaakseni 201e päiväsakkoo työpaikka kiusaamisesta ??? oon mä kummiski dataponin koulutuksenki käyny ?!!! LOL! sieltä mut kanssa potkittiin pois koulusta koska käyttäydyin asiattomasti*?? LOLLOL???! se mu rehtori oli siin koulussa täys mulkku vittu!!!! Nojooo ei tässä kait enää muuta??? oon elämää nyt tässä paljon nähny ku oon myös kiertäny mailmaa!!! seuraavaks tavotteena olis päästä rauhanturvaajaksi katotaan nyt sitte et mitävittua siitäki tulis ?***!(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi