Kuinka usein unohdatte pankkikorttinne tunnusluvun?
Minä olen vuosikaudet muistanut sen moitteetta, mutta nyt kaupassa maksaessani pää tyhjeni täysin. Hetken mietittyäni muistin numerot, mutta näppäilin ne väärässä järjestyksessä. Mietin taas hetken, ja sitten tunnusluku meni oikein.
Onko kukaan muu tällainen sekopää?
Kommentit (4)
moneen kertaan, johtui varmaan hormonihöyryistä ja siitä, että asioilla ollessa oli hirveä ikävä vauvaa (siis silloin, kun vauva oli ihan vastasyntynyt), joten päähän ei tahtonut mahtua muuta kuin vaavi.
Muuten muistan aina.
mä hävitän tosi usein. Noloa aina käydä hakemassa uusia vähän välein.
Vuosia jo samat tunnarit ja silti unohtuu. Onneksi olen kätkenyt ne kännykkään nykyään, niin hetkellisen dementian iskiessä voin tarkistaa sieltä. On tietyillä nimillä numeroiden seassa. Nimet taas keksitty pankkien nimistä.
Kyllä joskus nolottaa sanoa kaupassa, että sorry, en muista numeroa, mutta odota hetki niin tarkistan.
Se on tän salasana-aikakauden vitsaus. Mulla on pelkästään työhön liittyviä salasanoja yli 10 käytössä. Pankkikortteja on 3 (yhteinen tili, oma tili ja vielä sellainen edunvalvontatili). Lisäksi vielä sitten kaikki muut salasanat.
Minä olen vuosikaudet muistanut sen moitteetta, mutta nyt kaupassa maksaessani pää tyhjeni täysin. Hetken mietittyäni muistin numerot, mutta näppäilin ne väärässä järjestyksessä. Mietin taas hetken, ja sitten tunnusluku meni oikein.
Onko kukaan muu tällainen sekopää?
Ennen kuljetusta sieltä soitettiin ja sovitiin mihin aikaan tulevat. Kun kysytiin ovikoodia mä en muistanut sitä! :O Luurin toisessa päässä alkoi jo tuskastus kuulua kun mä vaan tavasin ja tavasin ovikoodia. Lopulta mä sain järjestettyä numerot oikein ja tuskastuttavan puhelun loppumaan :D
Mä olen käyttänyt ovikoodia 4 vuotta muutaman kerran päivässä! Luulisi että sen osaisi sanoa saman tien jonkun sitä kysyssä...