Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme tässä vaiheessa kuivaksiopettelussa...kaivataan vinkkejä

Vierailija
01.09.2009 |

Siis 2v2kk-ikäinen tyttö pärjää päivän ilman vaippoja KUNHAN ÄITI kiikuttaa tasaisin väliajoin potalle.

Jos äiti viivästyy niin lapsi tulee ilmoittamaan välittömästi kun pissa ON JO housussa.

Olisiko mitään vinkkejä, millä tätä "hätävastuuta" saisi siirrettyä pikku hiljaa lapselle. Pitääkö äidin vaan jatkaa samaa rataa vai antaa esim. lapsen pissiä housuun ja sitä kautta oppia sisäsiisteys?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle voi olla vielä vähän epäselvää että miltä se pissahätä tuntuu, eli ei sitä oikein millään voi opetellakaan. Toki voit lahjoa jos/kun lapsi käy itse potalla, vaikka sinne ei mitään aina tulisikaan.

Vierailija
2/2 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkat samaa tahtia. Tuo kuivaksi opetteluhan on suurelta osin "biologista kypsymistä" kuten pituuskasvukin. Et oikein voi sitä vauhdittaa, ennen kuin lapsi on siihen valmis.

Tee näin pari kuukautta ja annat pissiä pöksyyn, jos et itse muista/jaksa. Kyllä se sieltä tulee.

Meillä saa ksylitolpastillin aina kun menee pissalle ja pissa tulee. Muuten ei poika 2v6kk aina vieläkään haluaisi mennä itse pissalle, vaikka monesti tunnistaa jo tarpeen.

ja huom! kaikki lapset eivät tuossa iässä vielä huomaa edes sitä, että pissa tuli jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla