Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävi keskellä yötä "pikku teellä" ystävättärensä luona!!!!

Vierailija
09.08.2009 |

Erään illallisen jälkeen mieheni lähti viemään ystävärtänsä autolla kotiin. Ennen suhdettamme miehelläni oli seksisuhde tämän naisen kanssa, vaikka olivatkin pääasiassa vain ystäviä. Hän tuli takaisin paljon myöhemmin kuin olin olettanut. Itse en ollut saanut unta, kun odotin miestäni kotiin. Kun hän tuli kotiin, hän tuli viereeni nukkumaan ja kun kysyin, miksi viipyi niin kauan, hän sanoi, että hän oli käynyt ystävättärensä luona juomassa kupin teetä. Sanoin vaan, että ei voi olla totta - ja olin varma, että jotain muutakin oli tapahtunut.

Seuraavana päivänä kerroin epäilykseni miehelleni, joka sanoi, että ystävättärensä ei voisi ikinä tehdä mitään sellaista, sillä tämä pitää valtavasti minusta ja lapsistamme.

Tunnen mustasukkaisuutta asiasta, ja harmittaa, että mieheni meni sinne yöllä. Tunnen itseni jotenkin ihan tyhmäksi, kun ajattelen, että voin kyllä luottaa heihin. Toki haluaisin luottaa.

Kommentoikaas jotenkin siskot, en viitsi tästä oikein läheisillemme puhua, enkä miehelleni asiasta sen enempää jankuttaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm....

Vierailija
2/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen juomisen aikana ei yleensä kuulu "uuuuuh, aaaah,huuhhhhhhh, grrrrrr,sssss,lllll, uuuuhhhh"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätänsä on tekemisissä jonkin ex-seksiheilansa kanssa. Musta tollaset suhteet jää unholaan, kun aletaan seurustella.

Vierailija
4/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu jotain muuta epäilyttävää, niin mieti sitten uudestaan. Henk. koht. kokisin kamalana, jos mieheni epäilisi minua joka käänteessä. Olen itse jopa mennyt baarista yöksi miespuolisen ystäväni luo (jnka kanssa olin aiemmin seurustellut) eikä mieheni ollut tuosta moksiskaan. Luottamus pelaa.

Vierailija
5/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan ohjelmaan kuuluu skeidan jauhaminen ja satutätihöppänä-veisujen laulaminen!

Vierailija
6/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lämmitellä miestä kun hän ystävättärenheittokeikalta kotiutuu. Jos ei miehen tee mieli, niin sitten on varmaankin saatu muualla.

Vierailija
7/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin tykkäsin aikoinani kaveristani kovasti, mutta nusasin silti sen seurustelukumppania... sanon vaan että nainen on pirullinen otus!

Vierailija
8/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostava. Onko tosiaan niin, että jos mies ja nainen ovat joskus seurustelleet, heistä ei voi tulla enää ystäviä? Tai onko jopa niin, että mies ja nainen eivät ylipäätään voi olla ystäviä? Jeesus, miten ankeeta!

Vierailija
9/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä oikeasti tapahtui pari kuukautta sitten.

Heillä ei ollut ollut mitään varsinaista seksisuhdetta, vaan ovat olleet yli 10 vuotta hyviä ystäviä samassa kaveriporukassa, ja siitä kerran on sattunut heidän välillään lipsahdus, jonka jälkeen mieheni oli sanonut ystävättärelleen, ettei halua toista kertaa, sillä ei halua pilata ystävyyttä. Tuo siis oli tapahtunut ennen kuin tapasin mieheni. Mutta silti tuo naisen kotiin meneminen keskellä yötä - olkoonkin kuinka hyvä ystävä hyvänsä - ärsyttää. Tuntuu että mies vaatii liikaa luottamusta.

Vierailija
10/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepittävät ihan mitä tahansa tarinoita, ja puoliso uskoo jutut.

No, ainakin tiedät tulevaisuudessa pitää silmällä tämäntyyppisiä juttuja, eli epäilyksen siemen lienee kylvetty. Jos teelläkäymisiä tai muita erikoisia menoja alkaa ilmaantua lisää, kannattaa olla silmät auki.

Vierailija
11/20 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän myös miestä, eihän teenjuonnissa ole mitään sen enempää. Itse olisin vastaavassa tilanteessa voinut myös olla se teenjuoja ihan viattomasti. Mies olisi tietysti voinut myös olla lojaali sinua kohtaan ja sanoa naiselle ei kiitos koska sinä odotat kotona. Mies ehkä oletti sinun nukkuvan ja ajatteli ettei pieni myöhästyminen haittaa.

Vierailija
12/20 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ollut ollut mitään varsinaista seksisuhdetta, vaan ovat olleet yli 10 vuotta hyviä ystäviä samassa kaveriporukassa, ja siitä kerran on sattunut heidän välillään lipsahdus, jonka jälkeen mieheni oli sanonut ystävättärelleen, ettei halua toista kertaa, sillä ei halua pilata ystävyyttä.

Käsittämätöntä, että joku on niin mustasukkainen ja vainoharhainen, että vaatisi kumppaniltaan tällaisen ystävyyssuhteen lopettamista.

Ja ap, mies-nainen(sillä oletuksella, että molemmat heteroita)-ystävyyssuteita on kahta sorttia, niitä joissa seksuaalista jännitettä on ja niitä joissa sitä ei ole. Jälkimmäisestä puolison ei tarvitse murehtia koskaan ja ensimmäisessä "turvallisin" tilanne on se jossa jännite on kokeiltu ja todettu, ettei se todellisuudessa pelitä. "Mitä jos"-pohdiskelua, jolle antautua heikkona hetkenä ei enää synny, kun on jo kerran todettu, että lause päättyy "meillä olisi seksiä, joka vituttaisi jälkeenpäin".

Ei mustasukkaisuus maailmaa kaada - jokainenhan siihen sortuu, mutta yritä ihmeessä muistaa, ettei siihen aina ole syytä (kuten todennäköisesti nyt).

Vierailija
13/20 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta paskaa uskoo ! Onnea vaan parisuhteelle !

Tais olla aikamosiet teet pussissa :

Vierailija
14/20 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei ihan lähiomaisista ole kyse.

Vierailija
15/20 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jokainen mies ikään, ulkonäköön ja luonteeseen katsomatta herättää jonkinasteista himoa.

Mutta mikä niissä lähisukulaisissa sitten on niin tautista?

Kylmä suihku paikallaan?

Vierailija
16/20 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin... niin tietenkin on munan perässä! Varmasti panettaa ja miksi ei käyttäisi tilannetta hyväksi?

JOs miehesi ei olisi tehnyt mitään, niin hän olisi varmasti kertonut sinulle, että nainen ehdotti,mutta mies toirjui...

Vierailija
17/20 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteenne on muuten kunnossa voit unohtaa koko jutun. Muussa tapauksessa voit miettiä miksi et luota mieheesi. Onko syy miehessäsi, sinussa (huono itsetunto?), suhteessanne? Oikeastaan miehesi oli aika relu, kun vei kaverinsa kotiin.

Aiempi, joka sanoi ettei saa olla missään tekemisissä aiempien kumppaniensa kanssa, on minusta asenteiltaan pelottava. Mikä tyhjiö se parisuhde on, johon ei kuulu puolison aiempaa elämää?

Jos sattuu jotain muuta epäilyttävää, niin mieti sitten uudestaan. Henk. koht. kokisin kamalana, jos mieheni epäilisi minua joka käänteessä. Olen itse jopa mennyt baarista yöksi miespuolisen ystäväni luo (jnka kanssa olin aiemmin seurustellut) eikä mieheni ollut tuosta moksiskaan. Luottamus pelaa.

Vierailija
18/20 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollainen ei ole sopivaa vakavassa parisuhteessa.

Exien luona ei vaan yövytä, HALOO! Oli luottamus kuinka hyvä tahansa, tuo on KUNNIOITUKSEN puutetta omaa puolisoa kohtaan.

MIKSI sen exän luona pitää yöpyä, jos kyseessä on ex? En tajua?

Kavereita voi toki olla mutta rajansa kaikella...

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
19/20 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lämmitellä miestä kun hän ystävättärenheittokeikalta kotiutuu. Jos ei miehen tee mieli, niin sitten on varmaankin saatu muualla.

Monesti se vaan kiihottaa pettäjää, että menee tavallaan "sängystä sänkyyn" saman illan aikana.

Eli halut omaa vaimoa kohtaan voivat olla tavallista kovemmat, vaikka juuri olisi noussut vieraan naisen sängystä..

Vierailija
20/20 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi