Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rehellisesti, vaikuttiko parivalintaasi miehesi varallisuus?

Vierailija
01.09.2009 |

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestetään elinikäiset velat? Siis ilman että toinen siihen itse suostuu? Tai putsataan täydellisesti? Ei sitten miehesi älynnyt tehdä AVIOEHTOA exänsä kanssa?

Ex-vaimo oli putsannut miehen täydellisesti, heittänyt ojaan kuin vanhan lapasen ja järjestänyt vielä elinikäiset velat päälle. Mies pääsi kuitenkin minun avullani nopeasti jaloilleen, mikä varmasti harmitti exää. Heidän eronsa syy en valitettavasti kuitenkaan ollut.

Vierailija
22/73 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä tekopyhää sakkia!

Itse ainakin tunnustan, että kyllä vaikutti, että miehellä hyvät tulot ja varallisuutta. Itselläni oli silloin jo kanssa hyvät tulot ja omaisuutta takana, joten en totisesti tahtonit itselleni elätettävää.

Vaikka moni nainen sanoo, ettei miehen varallisuus vaikuta valintavaiheessa, niin kyllä se vaan vaikuttaa. Lisääntymisestä haaveileva nainen haluaa varmistaa toimeentulon valitsemalla mahdollisimman menestyvän elättäjän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kumpikin 17-vuotiaita opiskelijoita, mieheni jakoi kesätyönä lehtiä eikä tosiaankaan ollut varakas.

Vierailija
24/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin toiseen maahan mieheni perassa, enka silloin tiennyt juuri mitaan hanen varallisuudestaan, Asui aika vaatimattomasti jne.

Myohemmin paljastui etta hanen suvullaan on myos jonkin verran omaisuutta, ei paljoa, mutta kuitenkin.

Ihan kiva yllari, vaikka ei meidan arkeen juuri vaikutattakaan. Toita tehdaan ja taloon otettu laina pankista.

Joskus kuitenkin silta puolelta on iha n kiva perinto luvassa, toivottavasti ei kuitenkaan viela pitkaan aikaan

Vierailija
25/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjää tilanteessa kuin tilanteessa, myös rahallisesti. Ettei ole sellainen luuserityyppi, joka jää makaamaan sohvalle kaljapullon kanssa.

Muunlaisen miehen kanssa en olisi uskaltanut perhettä perustaakaan. Voi olla paljon vaadittu mieheltä, että pitää olla vahva, mutta annan oman panokseni myös, enkä jää ruikuttamaan.

Toki heikko saa olla heikkouden hetkellä, mutta siitä pitää kyetä irtautumaan eikä jäädä siihen makaamaan.

Vierailija
26/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olin 16.

Vierailija
27/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla tienata. Minä taas olen suhteen alusta asti tienannut paremmin kuin aviomieheni. Luultavasti näin onkin vielä pitkään.

Vierailija
28/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin lukiossa, kun alettiin seurustella, ja ihan persaukisia. Minä olen pienituloisesta perheestä, mieheni keskituloisesta. Tällä hetkellä tienaan reilusti enemmän kuin mieheni, mutta jossain vaiheessa saattaa olla toisin päin.

Vierailija
29/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen tulot ovat koko ajan kasvaneet siitä asti, kun aloimme seurustella 7v sitten..

Vierailija
30/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus sen sijaan vaikutti: Jos mies eli silloinen poikaystävä olisi päättänyt hakeutua ammattikouluun korkeakoulun sijaan, suhde ei välttämättä olisi jatkunut näin pitkään (pian 20 v)

ollaan oltu yhdessä teini-iästä lähtien.

On köyhemmästä perheestä kuin minä.

summa summarum: EI.

Vierailija
31/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin sanoa, että minun miesvalintaani vaikutti koulutus/älykkyys. Mieheni tienaa (nykyään) keskivertoa paremmin ja tulemme hyvin toimeen. Tuntui siis silloin, että on vakuuttavaa näyttöä perheen elättämisestä ja voin hoitaa tulevia lapsiamme itse kotona.

Heh, kuulostaapa hullulta...sillä siinä huumassa ei, tietoisesti ainakaan, noin järkeviä pohtinut : )

[/quote]

Komppaan tätä viestiä. Samanlailla meni, koulutus/älykkyys vaikutti, mutta tuskin tietoisesti silloin kuitenkaan mietin että tämä mies tienaa joskus hyvin, eikun perhettä pykäämään....Nykyään mieheni on hyvätuloinen, niin että meillä on ollut varaa minun olla kotona lasten kanssa. Pari vuotta vielä näin ja sitten minäkin tahdon palata työelämään.

Vierailija
32/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskeli silloin ja nyt.

Vierailija
33/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varallisuuden parisuhteemme aikana.

Vierailija
34/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin oloni niin koyhäksi ja niin paljon ne varakkaammat kiinnittivät siihen huomiota, joten halusin miehen nuukimmista oloista.

ja sellaisen sain. Aika paljon yhteistä, kun kummallakin samat muistot sisarusten vaatteiden pidoista ja perheen taloudellisista ongelmista.

hyvin hän kuitenkin rahaansa säästi ja hoiti

Vierailija
35/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-anoppi kun oli sitä mieltä että menin rahan takia mieheni kanssa naimisiin.

Oikeasti olimme lukiolaisia ja aika pian jo seurustelu aikana huomasin että se elämäntyyli jolla ex-miehen lapsuuden perhe eli oli velalla maksettua.

Anoppi ei vaan tiennyt minun tietävän ennen kuin apen perunkirjoituksen jälkeen kun omaisuuttaa oli miinus 1,5miljoonaa markkaa. Silloin meille oli jo ero tulossa ja anoppi kuvitteli sen johtuvan siitä että ex ei perinytkään miljoonia.

Vierailija
36/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiesin miehen olevan hyvässä työpaikassa (tutustuimme työn kautta).

Vierailija
37/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin seurustella lukiolaisina. Tavallisista perheistä tullaan, joten kummallakaan ei ollut lihavaa pankkitiliä tuolloin.

Toki yhdessä pysymiseen on vaikuttanut järkevä rahankäyttö ja opiskelu tulevaisuutta varten jne.

Jos nyt jostain syystä joutuisin valitsemaan miestä uudelleen, en usko että ihan tyhjätaskua työtöntä tulisi valittua. Eli nyt vaikuttaisi (kun on hyvään tottunut).

Vierailija
38/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi tahtonut mitään rikkaansuvun penikkaa! tollaset runkut oksettaa 50000e autojensa ja 500000e lainojensa kanssa! horot.

Vierailija
39/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(miehelläni on huima velka maatilastaan). Hänen tunnollisuutensa ja huolellisuutensa raha-asioiden hoitamisessa kyllä teki vaikutuksen, se luo tietenkin turvallisuuden tunnetta. Exäni eli huoletonta elämää taloudellisista vaikeuksista huolimatta ja tuhlasi mitä älyttömimpiin asioihin. No, hän onkin ex.

Vierailija
40/73 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi vasta paljon paljon myöhemmin, KUINKA varakas mies on - mutta olen tottunut tulemaan omillani toimeen, joten valintaani vaikuttivat aivan muut asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi