***Ensikot syyskuussa***
Kommentit (44)
pomena:joo on aika hiljaista kyl täälä mut on meitä plussanneita kyl jonku verran tullu tuolta kuumeilijoista et jos kaikki ymmärtäis tulla myös tänne:D Ja kiva olis kun tulis suunnilleen samoihin aikoihin synnyttäviä..niinku itellä on huhtikuun lopus se la niin jotain välillä maalis-kesäkuu tai sinne päin..kuitenki kiva jakaa ajatuksia sellastenki kans joilla samoihin aikoihin laskettu aika(tai ainaki sinne päin) ja ensimmäinen tulossa:) ja jospa me vielä vedettäis lisää porukkaa mukaan tänne:)
have ja sintti 9+1(neuvolan mukaan9+2)
Heipä hei,
Kirjoittelen pitkästä aikaa tännekin, kun jotenkin ei vaan jaksa seurata kahta pinoa aktiivisesti.
ON: Käväistiin tuossa saikulla np-ultrassa ja mukavastihan se meni. Turvotus oli kivasti alle rajojen ja pikkuisella oli kaikki osaset kohdallaan. Miten joku voikin siitä kuvasta nähdä munuaisesta lähtien?! Itse olin vaan huuli pyöreenä ja ihastelin meidän tulevaa nyrkkeilijä-jalkapalloilijaa.=D Ehkä siis jonkin sortin telinevoimistelija tulossa, kun kaiken maailman liikkeitä esitteli. Piti tosin laittaa kaveriin vähän vauhtia, kun aamun oksentamisen jälkeen halusi kelliä vain selällään, eikä esitellä niskaansa ollenkaan. =D
Ihanilla fiiliksillä siis, vaikka vieläkin lentää aamuisin laatta. Nyt jo yleensä lähes heti sängystä noustua. Mutta kyllä tuollaisen veijarin takia vähän voikin kärsiä. Onneksi pysyn jo kuitenkin suhtkoht hereillä päivät.
Ihanaa illan jatkoa. Nyt koiruuden kanssa lenkille.
-Orkidea ja Kuutti Kuperkeikkailija 12+0-
Moikka kaikille!
Eilen käytiin toista kertaa 4D:ssä. Typy, joka muuten aina kovin aktiivinen ja liikkuvainen, päätti sitten nukkua koko session ajan ja hetken päästä kulmiaan kurtistellen kääntyi sitten kokonaan pois kuvasta. Ihana pulloposki siitä jo tullut, painoa oli n. 1400g ja eilisen arvion mukaan LA oiskin jo 8.12. Mutta siis edelleen äitiyspassissa virallinen päivä 12.12. Saisivat sen mun puolesta muuttaa aikasemmaksi, niin pääsisin äippälomallekin muutamaa päivää aiemmin :)
Kuvista myös näkyy selvästi paksu, tumma tukka ja liikkuvasta kuvasta näytti mun mielestä varsinkin suusseutu isältään. Oli miten oli, mielettömän söpö pikkuinen siellä mua potkuillaan välillä kutittelee, välillä muljauttelee siihen malliin, ettei tiedä miten ois. Kuten nyt jo koko aamupäivän, pistelee tonne toiseen kylkeen sellasia iskuja, ettei aina naurata. Silti niin ihanaa tuntea oman pienen vauvan liikkeet ja tietää, että siellä on kaikki hyvin. Eilen just tajuttiin, että 9 viikon päästä tulee 38 viikkoa täyteen ja ois jo ihan täysin normaalia, jos tyttö syntyis...tietty voi mennä pahasti ylikin, mutta ei tässä siis enää kovin kauaan ootella, ihanaa!!!
Mukavaa viikonloppua ja hyviä vointeja kaikille ja tietty onnea plussanneille!
Lizzy-79 ja Pähkinätyttö 28+6 (tai jopa 29+3...)
Uskalsit sitten jo tanne tulla :)
Taalla ensikkopalstalla ei ole hirveasti menoa, mutat eikohan sita jossain vaiheessa tannekin synny.
Pomena