Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämää skorppioni miehen kanssa? kertokaa kokemuksia =)

Vierailija
01.09.2009 |

Olen tavannut ihanan skorpioni miehen, mutta vähän arveluttaa hänen luonteensa. Tulee nyt jo esille heille tyypillisiä piirteitä. Itse olen neitsyt.

Mites teidän skorpparimies kokemukset?

P.s Ihan huumori mielellä olen kuitenkin horoskooppien kanssa liikkeellä =)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kritiikkiä on vaikea kestää, mutta olen äärimmäisen lojaali ja etenkin perhe on tärkeä. Suojelen sitä tiikeriemon lailla. Auta armias, jos joku asia uhkaa meidän perhettä.

En myöskään yhtään siedä lorvimista ja asioiden siirtelyä. Tässä menee useimmiten hermot vesimies-miehen kanssa, joka on aina vain suunnittelee ja jahkailee. Monetsi raivopäissäni olen sitten sen homman tehnyt kun mies vielä miettii. Tuntuu kyllä, että käyttää tätä ihan surutta hyväksikin...

t.skorpioninainen

Skorpionimies on aina oikeassa, ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, kaiken pitää tapahtua nyt, samalla sekunnilla, ei siedä odottelua eikä lorvimista, uskomattoman jääräpäinen...silti elänyt sellaisen kanssa yhdeksän vuotta...Osallistuu ahkerasti kotitöihin, ruoanlaittoon, hyvä ja suojeleva isä lapsille, osaa tarpeen tullen pyytää anteeksikin (!), tietää mitä haluaa, jämpti...jne. :)Skorpionimies on mies talossa!

Vierailija
22/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

skorpioni on se v-mäisin merkki. Itse olin naimisissa sellaisen kanssa, narsistinen persoonallisuushäiriö, petti, hakkas, valehteli eikä ole jättänyt rauhaan, vaikka avioero on tullut voimaan. Vannonut kostavansa sen, että uskalsin jättää. En pelkää sitä ääliötä, mutta tällainen siis mun skorppari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin aikoinaan eron leijonamiehestä, koska ahdistuin totaalisesti hänen mustaukkaisuudesta. En voi sitä sietää missään tilanteessa.

Ilkeä en ole, mutta en todellakaan pidä muiden ilkeilystä, joten jos minulle ilkeillään, niin takaisin tulee ja varmasti. Jos ei heti, niin sopivassa tilanteessa. Eikä suoranaisena ilkeytenä vaan vitsillisenä kettuiluna.

Sairaalloisen mustasukkaisia ja aina oikeassa, ilkeitä.

Vierailija
24/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

petti vaimoaan ja on aika monta muutakin p-kaveria hällä. En jaksanut sitä; Ihanasti osasi hehkuttaa tunnelmaan, mutta loppujenlopuksi itsekäs ääliö.

Vierailija
25/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassu olet, mutta mä olen itse skorpioni (kuitenkin nainen). Neitsyen kanssa en ehkä ihan ekana tulis toimeen, kun ne tuppaa olemaan tarkkoja, kurinalaisia ja hirveitä siisteysintoilijoita.

Itse väittäisin, että mun kanssa elämisessä on vaikeaa se, että suhtaudun kaikkeen isosti ja intohimolla, eli vaahtoamista on välillä liikaakin. Suuret tunteet jyllää sekä hyvässä että pahassa, eli skorpioni tarvitsee rinnalleen rauhallista tasapainottajaa.

Skorpparithan on erittäin seksuaalisia ihmisiä, eli tarpeet on keskivertoa suuremmat...

Vierailija
26/28 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen neitsyt sitten on?

Vierailija
27/28 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassu olet, mutta mä olen itse skorpioni (kuitenkin nainen). Neitsyen kanssa en ehkä ihan ekana tulis toimeen, kun ne tuppaa olemaan tarkkoja, kurinalaisia ja hirveitä siisteysintoilijoita.

Itse väittäisin, että mun kanssa elämisessä on vaikeaa se, että suhtaudun kaikkeen isosti ja intohimolla, eli vaahtoamista on välillä liikaakin. Suuret tunteet jyllää sekä hyvässä että pahassa, eli skorpioni tarvitsee rinnalleen rauhallista tasapainottajaa.

Skorpparithan on erittäin seksuaalisia ihmisiä, eli tarpeet on keskivertoa suuremmat...

No mä olen skorppioni ukko ja naimisissa neitsyen kanssa, +20 v jo takana. Mua alkoi naurattamaan sun "kun ne tuppaa olemaan tarkkoja, kurinalaisia ja hirveitä siisteysintoilijoita". Kyllä se meidän tapauksessa on täysin päin vastoin. Meillä rouva on boheemi taivaanrannan maalari hippiäinen ja minä taas kuvailemasi tyyppi. Hyvin ollaan toistemme "puutteita" täydennetty ja toimeen tullaan edelleen. Vaatii kyllä suvaitsevuutta puolin ja toisin, väkivalta ja pettäminen ei kuulu mun luonteeseen. Tosin naistenhakkaajat voisi lopettaa samantien ladon takana.

Vierailija
28/28 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huumorimielessä", heh, turha yrittää. Tosissaan uskot tuohon humpuukiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän