Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämää skorppioni miehen kanssa? kertokaa kokemuksia =)

Vierailija
01.09.2009 |

Olen tavannut ihanan skorpioni miehen, mutta vähän arveluttaa hänen luonteensa. Tulee nyt jo esille heille tyypillisiä piirteitä. Itse olen neitsyt.

Mites teidän skorpparimies kokemukset?

P.s Ihan huumori mielellä olen kuitenkin horoskooppien kanssa liikkeellä =)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen neitsyt, joka on ollut yhdessä skorpionin kanssa jo 13v (siitä naimisissa 11v), lapsiakin on 5.

Kakkosta peesaan siinä, että tunteet on hyvin voimakkaita ja näkyviä. Mies on just sitä tyyppiä, että äkkiä kuohahtaa ja yhtä äkkiä lauhtuu, kun joku ei suju tai menee pieleen. Ja sitten puhuu mitä ajattelee, eikä välttämättä ajattele mitä puhuu. Joskus on ok, joskus tekis mieli ärähtää. :)

Mutta enpä vaihtaisi mihinkään muuhun... :D

Vierailija
2/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

skorpioni miehen kanssa. Petti kerran ja petti toisen kerran. Siihen päättyi, mutta ei nyt kyllä välttämättä johtunut horoskoopista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin elämä oman skorpionimieheni kanssa on helvettiä. Mutta en usko sillä olevan niinkään tekemistä horoskoopin kanssa. Jos joku uskoo toisin, voi analysoida, mä itse olen kala.

Vierailija
4/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v yhdessä eikä meno ole vuosien saatossa laimentunut.

Terveisin skorpionipariskunta :)

Vierailija
5/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee! :)

Vierailija
6/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti tajua ihmisiä, jotka painottavat horoskooppimerkkejä noin paljon! Sama kuin kysyisit, millaista on elää nro 43 jalan omaavan miehen kanssa. Sekin vaikuttaa enemmän.

Vierailija
7/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionimies on aina oikeassa, ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, kaiken pitää tapahtua nyt, samalla sekunnilla, ei siedä odottelua eikä lorvimista, uskomattoman jääräpäinen...silti elänyt sellaisen kanssa yhdeksän vuotta...Osallistuu ahkerasti kotitöihin, ruoanlaittoon, hyvä ja suojeleva isä lapsille, osaa tarpeen tullen pyytää anteeksikin (!), tietää mitä haluaa, jämpti...jne. :)Skorpionimies on mies talossa!

Vierailija
8/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä niin on, että skorpionimiehiä taitaa olla yhtä monenlaista kuin yleensä on skorpionimiehiä.

Omani on todella vaikea luonne, todella itsepäinen, ei edes tiedä mitä sana kompromissi tarkoittaa. On omistautunut työlleen, ei osaa hoitaa kotihommia eikä olla lasten kanssa. Seksuaaliset halut ovat suuret, siinä suhteessa tykkää antaa ja ottaa.

Haluaisi olla "mies talossa", ei kestä vahvaa naista, naisen ura ja ansainta on uhka itselle. Meillä on erittäin leiskuva suhde ja liikaa riitoja, yhdessä ollaan koska ei kerta kaikkiaan päästä toisistamme eroon.

Vierailija
9/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan juuri noita samoja piirteitä tästä ihastuksestani =)

Vierailija
10/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko sä mun miehen? ;D

Mitäpä tuohon enää voisi lisätä? Mustasukkainen, mutta samaa ei hyväksy kumppaniltaan... Ja todellakin jäärä, itse härkää joten meitäpä on sit kaksi jäärää ;)

Vierailija
11/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset, miehet...ei sieltä empaattisemmasta päästä ihmisiä.

Vierailija
12/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahta skorpparimiestä aikanaan testannut, molempien kanssa meinasi henki lähteä ja suhteet loppuivat siihen. Ei passannut kyllä yhtään luonteet yhteen, vaihdoin rauhallisempaan rapuun ja nyt ei tarvitse joka asiasta vääntää.

Vierailija
13/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei asiat mee sen mielen mukaan niin johan alkaa tapahtua.

Vierailija
14/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminut enemmän ja vähemmän.

hyvin johtamishaluinen ja kykyinen.

todella tunteellinen ja seksuualiset halut on suuret. ei oikeestaan koskaan haasta riitaa eikä riitele.

mutta ei oikeen kestä kritiikkiä tai muuta arvostelua.

huumorintajuinen ja muutenkin hyvä seuramies.

Vierailija
15/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminut enemmän ja vähemmän. hyvin johtamishaluinen ja kykyinen. todella tunteellinen ja seksuualiset halut on suuret. ei oikeestaan koskaan haasta riitaa eikä riitele. mutta ei oikeen kestä kritiikkiä tai muuta arvostelua. huumorintajuinen ja muutenkin hyvä seuramies.

mutta vittuilee kyllä tuo skorppari.

Vierailija
16/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti tajua ihmisiä, jotka painottavat horoskooppimerkkejä noin paljon! Sama kuin kysyisit, millaista on elää nro 43 jalan omaavan miehen kanssa. Sekin vaikuttaa enemmän.

Mulla on yksi sukulainen joka on skorpioni ja kaikkea muuta kuin intohimoinen tms. Kiltti, hiljainen, ystävällinen, ei mitään dramatiikkaa missään.

Vierailija
17/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi kiinni kyllä tosi helposti...ei ollu hyvä peittelemään tekojaan

Vierailija
18/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on skorppari ja pettää siis mun kans eukkoosa.

Vierailija
19/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHan samanlaisia piirteitä löysin kuin alla olevassa kirjoituksessa. Suhtaudun hyvinkin intohimoisesti minua kiinnostaviin asioihin tai esim. epäoikeudemukaisuuteen. Tietenkään esim. epäoikeudenmukaisuuden ei tarvitse vain minua koskea. Tuskastun myös usein siihen, kun ihmiset eivät suhtausu aisoihin millään tunteilla. Ihan sama, onko käynyt jotain loistavaa vai paskaa, niin ihan samalla tavalla asiaan suhtaudutaan.

Mutta tähän neitsyeeseen kumppanina. Oma äitini on neitsyt ja hyvin vahva sellainen. Hirveä siisteysintoilija ja tarkka kaikesta. Itse taas olen suurpiirteisenmpi ja saatan ihan hyvällä omalla tunnolla siirtää siivousta, jos on joatin tärkeämpää tekemistä. Mutta muistan kyllä sen välillä ahdistavuuteenkin menevän siivousintoilun äitini kanssa. Toisaalta jos vain itse et jankaa siivouksesta jne. niin silloin ongelmilta voidaan välttyä.

Toinen piirre mikä minulla on, tosin onko se nyt sitten horoskooppiini liittyvä...

Jaksan hyvinkin intensiivisesti tehdä tiettyjä asioita, vaikka moni muu olisi jo luovuttanut ja perustellut sen mahdottomuudella, niin minä vaan lyön päätäni seinään, enkä anna helposti periksi.

Muistan myös hyvinkin herkästi loukkaukset ja niitä on vaikea antaa vain olla. Ne on vähintään puhuttava selväksi, eikä niitä saa jättää leijumaan ilmaan. Kuten ei muitakaan ongelmia. Mieluummin itketään ja huudetaan ja puhutaan, kun taas ollaan vaan ihan hiljaa ja lakaistaan ongelmat maton alle.

Vähän hassu olet, mutta mä olen itse skorpioni (kuitenkin nainen). Neitsyen kanssa en ehkä ihan ekana tulis toimeen, kun ne tuppaa olemaan tarkkoja, kurinalaisia ja hirveitä siisteysintoilijoita. Itse väittäisin, että mun kanssa elämisessä on vaikeaa se, että suhtaudun kaikkeen isosti ja intohimolla, eli vaahtoamista on välillä liikaakin. Suuret tunteet jyllää sekä hyvässä että pahassa, eli skorpioni tarvitsee rinnalleen rauhallista tasapainottajaa. Skorpparithan on erittäin seksuaalisia ihmisiä, eli tarpeet on keskivertoa suuremmat...

Vierailija
20/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

skorppionille paras kumppani on toinen skorppioni. Itse olen skorppioni ja mies on vesimies, joten kokemuksesta en osaa sanoa...

10 v yhdessä eikä meno ole vuosien saatossa laimentunut. Terveisin skorpionipariskunta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi