Mielipiteesi tästä asunnosta?
Hinta?Sisustusmateriaalit?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
Kommentit (11)
Sopii iompikin perhe kun makuuhuoneita on paljon. Huoneet täytyy kyllä olla tosi pieniä. Hinta ihan ok, 5-10000 siitä varmaan saisi pois.
Tipauttaisin hinnasta ainakin 50 000 pois.
10 vuotta vanhemman talon sisustus. Ei olla ihan ajan hermolla oltu tossa, mutta ulkonäkö on tietty makukysymys.
En osaa sanoa hinnasta tai sijainnista mitään, ei ole tullut tutustuttua tuollapäin tuon kokoisiin asuntoihin.
Pohjassa eniten pistää silmään se, että alakerran ainoa vessanpönttö on saunan pesuhuoneessa. Itse en mistään hinnasta huolisi vessanpönttöä pesuhuoneeseen enkä toisaalta haluaisi passittaa vieraita saunaan paskalle. Kaksi suihkua haluaisin myös ehdottomasti pesuhuoneeseen.
Muutenhan tuo on tuollainen perustehokas pikkurivarin pohja, eipä niissä tuon kummempia ole. Keittiössä kannattaa huomata, että tuollaisessa avokeittiössä ne tiskit ja muut sotkut näkyvät sitten aina olohuoneeseen. Makuuhuoneet on sitten kaikki TOSI pieniä, itse en niin pieniä haluaisi, mutta toisaalta jos tarvitsee noin monta huonetta eikä ole varaa enempiin neliöihin, niin minkäs teet...
Ulkonäkö on tuollainen perusankea. Hyväkuntoinen ja siistihän tuo on, ei tarvitse hirveästi rempata. Lähinnä laattavalinnat (portaat, khh:n seinä) ja nuo ruskeat lasitiilet on aika hirveät. Keittiön ovimallikin on perusankea, mutta tuo pikkuikkuna nurkassa on kiva, tuo valoa pöydille (meillä on samanlainen ;-) Piha on pieni ja ankea.
Voi olla samoja rivitaloja.
Mielestäni oli sisältä ahdas, vaikka he asuivat vain kahdestaan.
Tuo portaikko oli pimeä ja ahdas.
Liian kallis.
Ihan perusrivarihan tuo on. Jos tarvitsee neljä makkaria ja tuo on hintahaarukassa ja sijainniltaan se mitä halua, niin ei varmastikaan ihan hullu valinta.
Jos taas muuten hakee 100-neliöistä rivaria, niin juuri en tuota valitsisi, koska niitä yläkerran huoneita on vähän vaikea käyttää muuna kuin makuuhuoneina tai työhuoneina.
Uusissa nämä kodinhoito- ja kylppärit vievät kohtuuttomasti tilaa, mutta minkäs teet.
Säilytystilaa tuolla on tosi vähän, joten kannattaa varautua siihen, että joutuu hommaamaan vaatekaappeja tai kiintokaappeja.
Minusta ihan kiva. Yläkerrassa kauheasti pieniä koppihuoneita, mut seinät ei taida olla kantavia, joten niitähän voi kaataa, jos ei ole noin monelle tarvetta tai lapsia muuttaa asunnosta pois.
Tuosta sijainnista ja hintatasosta en ymmärrä kyllä mitään. Itse en kyllä mitään radikaalia vikaa ko. asunnosta löydä (paitsi itselle olis tuo, et se on Tuusulassa ja toinen se, että se on rivari, mut nehän taas alkuperäinen kyllä tietää ;-).
Onkohan mulla väärä rivari tässä kasvojen edessä?
Ihan perusrivari. Kiva kun 4 makkaria yläkerrassa. Me tarvitsisimme juuri sellaisen asunnon.
Tuon on täydellisen keskiluokkainen perusrivari, pintaremontin tarpeessa. Kymppitonnilla kondikseen, hinnasta 40 kiloa pienempi tarjous.
noissa sisäkuvissa. Enkä kuuna päivänä maksaisi rivitaloluukusta noin paljon.
ja siksi myös hinta ihan törky